Kenet julkkiksen olet tavannut ja hän on ollut yllätys?
Yllätys voipi olla positiivinen tai negatiivinen.
Kerro lisää!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Tony Halme. Oli todella ystävällinen ja leppoisa.
Halme oli aina mukava kahden kesken. Jos näköpiiriin ilmestyi kolmas ihminen niin alkoi esiintymään.
Olen montakin julkkista nähnyt läheltä. Sanna Marin on yllättänyt. Telkussa hän näyttää pitkältä, mutta hän olikin oikeasti todella lyhyt, 168 cm netin mukaan. Ja se hoikkuus myös on aika huimaavaa. Tosi kiva ja nätti hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marja Hintikka. Ihan mielettömän ystävällinen ja herttainen ja nuoremman näköinen kuin tv:ssä.
Minusta tuo ei ole yhtään yllättävää, koska hänestä saa ystävällisen ja herttaisen kuvan muutenkin.
Ai niin, unohdin koko otsikon. Juu ei ollut yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tapasin, oli oikein ystävällinen.
Menneisyydessä tapasin montakin julkkista ja olleet oletusten mukaisia, nykyään julkkiksia on enemmän. Poikkeuksen teki, jos kukaan muistaa, Valentin Kononen. Joku em urheilija. Hän käveli jokaisen metrin täysillä vapaa-aikana tai opinnoissa, oli kyse 20m tai 100m. Treenasi jokaisen kävelymetrinsä. Näytti hassulta, pokkaa oli.
Kari Tapio yllätti. Oletin että voisi olla ylpeän oloinen mutta oli todella jalat maassa ja mukava. Ei mitään tähden elkeitä.
Tähän henkilöön ei liity mitään yllätystä, mutta henkilö on jäänyt mieleen.
Teini-ikäisenä kävin erään kauppaliikkeen avajaisissa, siellä oli Esa Pakarinen senior alias Severi Suhonen. Jakeli käyntikorttejaan, minullekin antoi. En enää muista mitä hän minulle sanoi, mutta loukkaannuin verisesti :)
👴 tapasin, oli juuri sellainen kuin odotin, vähän höppänä mutta kumminkin hyvin ystävällinen ja muut ihmiset huomioon ottava.
Ei yllättänyt kun oli etukäteen kuullut mutta Kirka oli aina tosi mukava.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vanhempaa poliitikkoa olen tavannut. Nuoruudessa siivosin eduskuntaa ja ministeriöitä. Suurinosa todella kivoja tapauksia. Osa persoonia ja oli jokunen ikävä kohtaaminenkin.
Ilkka Kanerva on jäänyt päällimmäisenä mieleen. Hän kun nautti naistenmies mainetta, niin en ihmettele. Hän oli huomaavainen, kohtelias, hauska ja todella läsnä. Että tämmöinen parikymppinen siivojaheitukka vähän ihmeissään, että miten onkin ihana mies. Ei ollenkaan semmoinen lipevä renttu.
Oli Holkeria, Väyrystä, Soininvaaraa, Biudet, Perho, Anttila... presidenteistä kohtasin Koiviston, Halosen, Ahtisaaren. Nämä oli siis useita kohtaamisia, miten nyt työpäivän aikana tulee siellä "jaloissa" pyörittyä.
Itse muistan käyneeni työasioissa eduskunnassa joskus 2000-luvun alussa. Tanja Karpela tuli vastaan käytävällä ja muistan vaan, että meikkiä oli naamassa todella paljon, silmissä sen ajan muodikas smokey eye -look. Se oli sitä aikaa kun Karpela oli ollut Uudenmaan ääniharava vaaleissa ja kihlautunut Sauli Niinistön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halme oli aina mukava kahden kesken. Jos näköpiiriin ilmestyi kolmas ihminen niin alkoi esiintymään.
Siinä oli minä ja silloinen vaimonsa. Muutama tunti hengailtiin. Molemmat tosi mukavia. Mutta hänellähän oli se vahva showmeininki tosiaan eri roolina, joka ei välttämättä ollut se mitä oikeasti oli. Tämä tapahtui ennen kun alkoi sekoilemaan urakalla huumeiden kanssa ja ennen niitä ikäviämpiä tapahtumia, joskus siinä aivan edustajauran alussa tai just ennen.
Vierailija kirjoitti:
Olen montakin julkkista nähnyt läheltä. Sanna Marin on yllättänyt. Telkussa hän näyttää pitkältä, mutta hän olikin oikeasti todella lyhyt, 168 cm netin mukaan. Ja se hoikkuus myös on aika huimaavaa. Tosi kiva ja nätti hän on.
Kakkosnelonen. Todella huimaavaa.
Vierailija kirjoitti:
168 ei ole todella lyhyt. Onkohan pituus huijattu sinne
Vierailija kirjoitti:
Corey Taylor Miamin lentokentällä . Oli hyvin kohtelias ja pahoitteli kun piti jatkaa matkaa koneelle .
Mä olin stadissa levykaupassa töissä, kun herrat Taylor ja Root pamahtivat sisään. Siinä oli fanitytöllä tekemistä, että pysy kasassa. Corey Taylor oli siihen aikaan päiväunieni kohde. Onneksi omistajakin oli paikalla ja mulle nyt lankes "vaan" se aputytön rooli.
Olivat lähteneet päiväkävelylle, kun oli niin kuulas ja kaunis syksyinen päivä. Heillä oli välipäivä. Halusivat tutkia Helsingin musiikki ja soitin juttuja.
Omistaja kuuntelutti heille kotimaista progea ja minä keitin kahvia ja hain lähikaupasta pullaa. Pari tuntia he viihtyivät paikan päällä ja oli hauskaa. Tekivät muutaman ostoksen ja kiittivät kohteliaasti ja poistuivat paikalta. Seuraavana päivänä oli Nordiksella keikka. <3
Vierailija kirjoitti:
Menneisyydessä tapasin montakin julkkista ja olleet oletusten mukaisia, nykyään julkkiksia on enemmän. Poikkeuksen teki, jos kukaan muistaa, Valentin Kononen. Joku em urheilija. Hän käveli jokaisen metrin täysillä vapaa-aikana tai opinnoissa, oli kyse 20m tai 100m. Treenasi jokaisen kävelymetrinsä. Näytti hassulta, pokkaa oli.
Muistaakseni ripuloi reisilleen olympialaisissa. Joku korjatkoon jos on aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Marja Hintikka. Ihan mielettömän ystävällinen ja herttainen ja nuoremman näköinen kuin tv:ssä.
Minulla ei ihan samaa kuvaa hänestä. Olin pienessä tapahtumassa missä hän oli host ja juteltiinkin jotain. Mutta hän oli jotenkin välinpitämätön, ehkä oli huono päivä vaan
Olen tavannut livenä Andy McCoyn eikä siinä ollut mitään yllätystä, ihan sellainen hän oli kuin mediassa olin nähnyt. Hassuinta oli se, että tapasin hänet eräällä Vallillan sivukadulla myymässä vaimonsa Angelan maihareita.
En ostanut.
Vierailija kirjoitti:
👴 tapasin, oli juuri sellainen kuin odotin, vähän höppänä mutta kumminkin hyvin ystävällinen ja muut ihmiset huomioon ottava.
Oujee 👴👍🥁💥
Minusta tuo ei ole yhtään yllättävää, koska hänestä saa ystävällisen ja herttaisen kuvan muutenkin.