Olen hurahtanut parvekkeella istumiseen vasta tänä vuonna
Olen juonut parvekkeella kahvia, lukenut, kuunnellut sadetta...
Olen jo keski-ikäinen. Miksi en ole oivaltanut tätä aiemmin? No, ei ole ollut aikaa.
Istutteko te koskaan parvekkeella?
Kommentit (33)
Omituinen tavaran vaihtokauppa kierrätys onkin osittain varastetun tavaran kierrätystä kuin rahan pesun ikään on . Varastettu tavara vaihtuu äkkiä .
Kyllä omalla terassilla meren katselu on mukavampaa. Saa poltella tupakinkin kahvin kanssa rauhassa ei ole naapurin mummo köhimässä metrin päässä.
Omakotitalomme on yhdessä kerroksessa, joten parveketta ei ole. Pihan åuolen isosta terassista on tehty kesäolohuone, jossa vietämme paljon aikaa. Kaikki vieraammekin kestitään kesällä terassilla.
Ei ole parveketta. Istun takaterassilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen parvekkeellaistuja ja ihmettelen miksi esim. Naapuritalossa kukaan ei ole parvekkeellaan koskaan. Korkeintaan jotain riepua käydään ravistelemassa, mutta muuten parvekkeilla ei näy ketään.
Monellakin parvekkeen pesu jää tekemättä, joten siellä ei viitsi oleskella. Pesu on hankala suorittaa häiritsemättä alakerran naapuria. Silloin kun asuin kerrostalossa, parvekkeella ei voinut oleskella, kun se oli niin saastainen. Onneksi ei tarvinnut asua kuin 3 kk kunnes muutimme omakotitaloon..
Istuisin, jos olisi suojaisampi parveke. Nyt en viitsi olla kaikkien pällisteltävänä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen parvekkeellaistuja ja ihmettelen miksi esim. Naapuritalossa kukaan ei ole parvekkeellaan koskaan. Korkeintaan jotain riepua käydään ravistelemassa, mutta muuten parvekkeilla ei näy ketään.
Koska nykyään ihminen saa pelätä että putoaa koko parveke tai lasitus?
hyvä. Hyvä hurahdus..vai.
Älä vaa l ä h d e .. L e n t o o n (tms.yms) sieltä?
..
kun mun kaveriputos..(hgin kerrostalonsisäpihalle)
4krs..ja suoraanRuusupuskaan..kyljelleen..mut.
(eikuollukuitenkaan.. kävelyMeni..sillä)
..uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään ihminen saa pelätä että putoaa koko parveke tai lasitus?
näipå.hyvinsanottu.. (Tosion.) - tai..
..k ä n n i s s ä.. ?
Jos lasten leikkipaikka on parvekkeen läheisyydessä, ei kestä kauaa kun vanhemmat alkavat väittää sinua pedofiiliksi. Lapset ja lapsiperheet ovat syöpäkasvain. Lapset ja lapsiperheet ovat pilanneet maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En istu, koska en ole köyhä
Mitä ihmeen tekemistä rahalla on parvekkeiden kanssa? Ap
Kerrostalot ovat köyhien juttu!
Helsingin keskustassa maksavat miljoonia per kappale.
Juudas venäläiset varasteli parveke tuoleja Malmilla ja pöytiä kukkalaatikoita sitten ne siirtyi Vuosaareen ja mellunmäkeen .