Olen hurahtanut parvekkeella istumiseen vasta tänä vuonna
Olen juonut parvekkeella kahvia, lukenut, kuunnellut sadetta...
Olen jo keski-ikäinen. Miksi en ole oivaltanut tätä aiemmin? No, ei ole ollut aikaa.
Istutteko te koskaan parvekkeella?
Kommentit (33)
Tämä oli itselläni eka kesä, kun en istunut kertaakaan parvekkeellani. Ketuttaa niin rankasti se, etten ole päässyt muuttamaan parempaan paikkaan. Oli myös eka kesä, kun en olisi viitsinyt parvekelasejaakaan enää pestä. Samasta syystä. Sentään sen sitten lopulta tein nopeasti hutaisten. Mutta aurinkotuoli on seissyt parvekkeella koko kesän tyhjillään.
En pysty. Parveke on etelään, eli on liian kuuma.
Mä olen parvekkeellaistuja ja ihmettelen miksi esim. Naapuritalossa kukaan ei ole parvekkeellaan koskaan. Korkeintaan jotain riepua käydään ravistelemassa, mutta muuten parvekkeilla ei näy ketään.
Vierailija kirjoitti:
En istu, koska en ole köyhä
Mitä ihmeen tekemistä rahalla on parvekkeiden kanssa? Ap
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Parveke on etelään, eli on liian kuuma.
Eli nyt on täydellistä. Ap
Mä rakastan kans parvekkeella olemista. Tosin pääsääntöisesti oon siellä makuuasennossa, kun siellä on hyvä löhöilysohva. Ja kesäisin syön aina aamiaisen parvekkeella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapset tekevät sillä välin?
Nukkuvat, lukevat tms. Miten niin?? Ap
Parveke on todella hieno juttu kerrostalossa asuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot ovat köyhien juttu!
Mä olen aina oleskellut paljon partsilla. Mulla on tosi nätti ja kodikas parveke, se on yksi huone lisää. Lämpöä piisaa, kun on etelään ja lasitettu.
Sattuneesta syystä tajusin vuonna 2020 kuinka mukavaa on istuskella parvekkeella ja katsella edessä avautuvaa maisemaa.
Rakastan parvekkeella köllöttämistä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalot ovat köyhien juttu!
Nyt kyllä nolasit itsesi.
Kahvittelen parvekkeella joka aamu ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina oleskellut paljon partsilla. Mulla on tosi nätti ja kodikas parveke, se on yksi huone lisää. Lämpöä piisaa, kun on etelään ja lasitettu.
5 krs eteläparvekkeella oli 50c kesäisin.
Parvekkeelle pitää hankkia erityisen mukavat ja pehmustetut istuimet. Monella on kauheat muovituolit tai kivikovat puutuolit, joilla istuu max 5 minuuttia ja on päästävä pois.
En istu, koska vietän huhti-lokakuun välisen ajan mökilläni jossa on parempia paikkoja viettää aikaa kuin parveke.
Lasitettu eteläpartsi on kesällä ylimääräinen huone. tulee paljon vietettyä aikaa siellä. Siellä on pehmeä pitkä sohva ja paljon kukkia. Sohvalla tulee makailtua. Kuinka ihanaa onkaan lueskella ja kuunnella musiikkia raittiissa ilmassa. Talvellakin juon usein kahvit parvekkeella eteläauringon kajossa.