Keisarin uudet vaatteet: Julia Robertsin uudet hiukset
Kommentit (22)
Ihan hyvältähän tuo näyttää niissä hiuksissaan
Visto tukka visto akka. Hyvin epämiellyttävä irvinaama.
Ruotsalainen filmintekijä oli täällä haastattelussa ja hän vahvisti mielipiteeni Robertsista.Oli kuulemma oikukas ja vaativa, suorastaan sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan linkkiä laita.
Iltapäivälehdissä nyt ainakin ollut, ja taisi olla seiskassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan linkkiä laita.
Älä nyt, kyllä linkki pitää olla, kun tällaisia aletaan ruotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan linkkiä laita.
Googleta Julia Roberts Fringe, miten olisi? Noin niinkuin esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Visto tukka visto akka. Hyvin epämiellyttävä irvinaama.
Ruotsalainen filmintekijä oli täällä haastattelussa ja hän vahvisti mielipiteeni Robertsista.Oli kuulemma oikukas ja vaativa, suorastaan sietämätön.
Robertsin isoäiti oli ruotsista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan linkkiä laita.
Googleta Julia Roberts Fringe, miten olisi? Noin niinkuin esimerkiksi.
Miksi? Mitä järkeä pistää ihmiset tuhlaamaan aikaansa tällaisiin triviaaleihin, joissa selkeästi viitataan johonkin tiettyyn kuvaan ja sitten olla laittamatta tuota kuvaa todeten, että etsikää itse?
Vaikutat aika epävakaalta ihmiseltä kun jonkun Julia Robertsin hiukset herättävät noin suurta vihaa :D
Voisihan sitä nyt sen linkin laittaa kun tällaisen aloituksen tekee. Itse näin sen pari päivää sitten ja olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Ajattelin että onpa kyllä tosi epäviehättävä.
Kaivanpa nyt sitten ap:n puolesta sen linkinkin:
https://wwd.com/pop-culture/celebrity-news/julia-roberts-haircut-bangs-…
Joo ei ole hyvä, liian iso otsis.
Vierailija kirjoitti:
Topper eli päälliosassa peruukki.
Onko?
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä nyt sen linkin laittaa kun tällaisen aloituksen tekee. Itse näin sen pari päivää sitten ja olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Ajattelin että onpa kyllä tosi epäviehättävä.
Samaa mieltä. Oudosti epätasaiset, ihan kuin joku osaamaton olisi nyrhinyt niitä ihan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat aika epävakaalta ihmiseltä kun jonkun Julia Robertsin hiukset herättävät noin suurta vihaa :D
Missä näet vihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Oudosti epätasaiset, ihan kuin joku osaamaton olisi nyrhinyt niitä ihan miten sattuu.
Vähän noita-akan näköinen
Tosi raskaan näköinen, kasvoilta lähtenyt kaikki "valoisuus" . Näyttää kyllä tosiaan vähän topperilta/puoliperuukilta. Voi olla että hänen hiukset ovat ohentuneet tosi paljon. Nuo pituudet näyttävät siltä että näin voisi olla, näyttävät vähän tuollaiselta hampulta vaikka on kuinka yritetty laittaa.
Sellaista se on, tiettyjen asioiden kanssa sitä ollaan tavikset ja superjulkkikset samalla viivalla. Mutta superjulkkiksen kyllä luulisi löytävän vähän laadukkaampia peruukkeja (peruukin tuunaajia).
Tottumaton peruukin käyttäjä. Peruukkia (myös tuollaista topperia, jopa mittatilaustuotetta) pitää aina modata! Tuo näyttää valitettavasti siltä että se on vedetty pakasta ja lätkäisty sellaisenaan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topper eli päälliosassa peruukki.
Onko?
Kaikkihan noi käyttää peruukkeja. Ovat nykyään niin luonnollisen näköisiä että käyttävät mielummin niitä kun sinettejä ja muita tuuhennuksia/pidennyksiä mitkä vaurioittaa omaa hiusta.
Älä vaan linkkiä laita.