Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi s etukortti on niin hankala?

Vierailija
13.09.2026 |

Minulla on s etukortti ja haluaisin sen mobiiliin koska on per.seestä pyyhkiä ensin bonukset ja sen jälkeen pankkikortilla maksaa. Tili mihin bonukset menevät on kumppanin. Miksi kun yritän asentaa s mobiilia on se luomassa minulle tiliä ja maksukortia? Minä en tarvitse tiliä enkä maksukorttia vaan pelkän etukortin mobiiliin. Lopetan kohta koko s kaupassa käynnin kun niin hankalaa 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-mobiili on S-pankin mobiilisovellus, eikä mikään tarjous-äppi. Eli sä haluaisit nyt pankin mobiilisovelluksen ilman minkäänlaista tiliä. Ymmärrät varmaan itsekin, miksi se ei onnistu. 

Vierailija
22/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tilinhaltijan varsinaiselle etukortille rinnakkaiskorttina pelkkä etukortti, jonka käyttö kirjautuu samalle varsinaiseen etukorttiin kytketylle tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet asiakasomistaja, pitää sinulla olla tili Bonuksen ja muiden etujen maksamista varten.

En ole. Se on kumppani. Minulla on vain ns pelkkä bonuskortti jolla ei voi maksaa eikä minulla ole tiliä. Saan vain bonuksia 

Omaa tyhmyyttäsi. Avaa s-tili, saat bonukset itsellesi ja voit maksaa samalla kortilla, jolla keräät bonuksia, tietty että tilillä on rahaa, millä maksaa. s-kortti, se jolla voi maksaa, käy maksuvälineeksi kaikissa kaupoissa ja jopa bussissa. maksan aina s-kortilla kaikkialla, bensaa tankatessa,  rautakaupassa, cittarissa, halpahallissa ja vaikka missä, eläinlääkäriä myöten. Ei tartte leikkiä minkään puhelimen kanssa eikä j'nn't', ett' loppuuko virta vai ei

Vierailija
24/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet asiakasomistaja, pitää sinulla olla tili Bonuksen ja muiden etujen maksamista varten.

En ole. Se on kumppani. Minulla on vain ns pelkkä bonuskortti jolla ei voi maksaa eikä minulla ole tiliä. Saan vain bonuksia 

Omaa tyhmyyttäsi. Avaa s-tili, saat bonukset itsellesi ja voit maksaa samalla kortilla, jolla keräät bonuksia, tietty että tilillä on rahaa, millä maksaa. s-kortti, se jolla voi maksaa, käy maksuvälineeksi kaikissa kaupoissa ja jopa bussissa. maksan aina s-kortilla kaikkialla, bensaa tankatessa,  rautakaupassa, cittarissa, halpahallissa ja vaikka missä, eläinlääkäriä myöten. Ei tartte leikkiä minkään puhelimen kanssa eikä j'nn't', ett' loppuuko virta vai ei

S-Pankin tiliä avatessa pitää maksaa satasen osuusmaksu, jonka saa takaisin jos eroaa osuuskaupan jäsenyydestä. Satkun voi maksaa kerralla tai maksaa 20e ja antaa lopun maksun kertyä saaduista bonuksista.

Vierailija
25/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä sinunkin pitäisi olla mahdollista saada maksukortti. Mun bonustiliin on yhdistetty neljä eri korttia joilla kaikilla voi maksaa. 

Ja maksuttomiahan ne kortit on. 

Minä en edelleenkään halua maksaa sillä vaan ottaa pelkät bonukset ja maksaa Osuuspankin Visalla niinkuin aina ennenkin. Siinä jäisi kuitenkin se yksi kortti vähemmälle. Vaimonikaan ei maksa s kortilla, tilille tulee vain bonukset. 

Vierailija
26/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole enemmän perseestä heilutella maksupäätteellä ensin puhelinta ja sen jälkeen vielä maksukorttia?

Ei ole. On helppoa. Mulla on plussakortti puhelimessa.

Ohis

Käytä sitten vain k kauppoja. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
27/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyllä sinunkin pitäisi olla mahdollista saada maksukortti. Mun bonustiliin on yhdistetty neljä eri korttia joilla kaikilla voi maksaa. 

Ja maksuttomiahan ne kortit on. 

Minä en edelleenkään halua maksaa sillä vaan ottaa pelkät bonukset ja maksaa Osuuspankin Visalla niinkuin aina ennenkin. Siinä jäisi kuitenkin se yksi kortti vähemmälle. Vaimonikaan ei maksa s kortilla, tilille tulee vain bonukset. 

Miksi haluatte kerätä bonusta erikseen, kun häviätte siten rahaa. Mitä enemmän ostaa niin isompi bonus. 

Vierailija
28/28 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Se korttiin ei saa k-plussaa. Se on minulla Osuuspankin visassa. Myös sieltä kertyy kivasti kymmeniä euroja kuukaudessa joilla maksan pieniä ostoksia usein. Sillä samalla tilillä on myös palkka. Menee liian hankalaksi hankkia S-Pankin kortti ja ihan tili mihin pitää siirtää erikseen rahaa että on millä maksaa. Vielä yksi tili lisää. Ei hyvä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan