Miksi s etukortti on niin hankala?
Minulla on s etukortti ja haluaisin sen mobiiliin koska on per.seestä pyyhkiä ensin bonukset ja sen jälkeen pankkikortilla maksaa. Tili mihin bonukset menevät on kumppanin. Miksi kun yritän asentaa s mobiilia on se luomassa minulle tiliä ja maksukortia? Minä en tarvitse tiliä enkä maksukorttia vaan pelkän etukortin mobiiliin. Lopetan kohta koko s kaupassa käynnin kun niin hankalaa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sen mobiilin taitaa saada vain se tilin haltija, koska siellä näkyy ne pankkitiedot.
Eihän se voi niin olla? Todella syvältä että ensin pyyhit bonukset ja sitten toisella kortilla maksat
Eikö ole enemmän perseestä heilutella maksupäätteellä ensin puhelinta ja sen jälkeen vielä maksukorttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen mobiilin taitaa saada vain se tilin haltija, koska siellä näkyy ne pankkitiedot.
Eihän se voi niin olla? Todella syvältä että ensin pyyhit bonukset ja sitten toisella kortilla maksat
Mikä ongelma tässä on? Mä olen tehnyt näin vuosikausia,
Jos olet asiakasomistaja, pitää sinulla olla tili Bonuksen ja muiden etujen maksamista varten.
Nyt kun tutkimukset osoittaa nuorilla sisun puutetta niin olisiko s-kortin käytön jaksaminen - eli tosiaan vaan että jaksaa 2 sekuntia sitä näyttää kortinlukijalle - hyvä paikka alkaa opetella jaksamista ja sinnikkyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole enemmän perseestä heilutella maksupäätteellä ensin puhelinta ja sen jälkeen vielä maksukorttia?
Se puhelin on kuitenkin kädessä kun siinä kuoressa on pankkikortti. Loppuu kädet monia kortteja kaivellessa
Sinulla on rinnakkaiskortti, siksi. Avaa oma tili niin saat omat bonuksetkin. Bonukset ovat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet asiakasomistaja, pitää sinulla olla tili Bonuksen ja muiden etujen maksamista varten.
En ole. Se on kumppani. Minulla on vain ns pelkkä bonuskortti jolla ei voi maksaa eikä minulla ole tiliä. Saan vain bonuksia
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. On helppoa. Mulla on plussakortti puhelimessa.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on rinnakkaiskortti, siksi. Avaa oma tili niin saat omat bonuksetkin. Bonukset ovat rahaa.
Niitä saa vähemmän jos kumppaneilla on omat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tutkimukset osoittaa nuorilla sisun puutetta niin olisiko s-kortin käytön jaksaminen - eli tosiaan vaan että jaksaa 2 sekuntia sitä näyttää kortinlukijalle - hyvä paikka alkaa opetella jaksamista ja sinnikkyyttä?
Joo, mutta sitä ennen pitää jaksaa hakea S-tili ja se kortti. Eikä muuten ollut helppo keikka vanhallekaan. Kesti viikkotolkulla. Mulla oli passi vanhentunut, niin ensin piti hankkia passi, että edes pääsi S-pankkiin anomaan mitään. Kaikilla ei välttis ees oo S-pankkia nurkilla.
Koon plussan sain haettua ihan kotoa käsin jo olemassa olevaan pankkikorttiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. Se on kumppani. Minulla on vain ns pelkkä bonuskortti jolla ei voi maksaa eikä minulla ole tiliä. Saan vain bonuksia
Mutta kyllä sinunkin pitäisi olla mahdollista saada maksukortti. Mun bonustiliin on yhdistetty neljä eri korttia joilla kaikilla voi maksaa.
Ja maksuttomiahan ne kortit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puhelin on kuitenkin kädessä kun siinä kuoressa on pankkikortti. Loppuu kädet monia kortteja kaivellessa
Mutta kädet ei lopu siinä, kun avaat puhelimen lukituksen, avaat sovelluksen ja näppäilet tunnusluvun ja sen jälkeen vielä otat maksukortin siitä vanhusten läppäkuorestasi?
0/5 tälle aloitukselle. Aivan surkea kyhäelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä sinunkin pitäisi olla mahdollista saada maksukortti. Mun bonustiliin on yhdistetty neljä eri korttia joilla kaikilla voi maksaa.
Ja maksuttomiahan ne kortit on.
Eiköhän se ole sen tilin omistajan asia hankkiiko ap:lle kortteja. Ei ap voi toisen tiliin kortteja tai tunnuksia hakea.
Kaikesta saa hankalaa halutessaan. Meillä on molemmilla s-kortit, joilla voi maksaa ja silti bonukset tulee vaan mulle. Molemmilla on myös rahaa siellä s-tilillä, joten ei tarvi heiluttaa kuin yhtä korttia. Molemmilla on kyllä toisenkin pankin kortit. Mulla Danske ja miehellä Nordea.
On teillä mummoilla tuo elämä kyllä sitten todella vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä mitään bonuksia saa, jos se on kumppani joka on se asiakasomistaja. Sillä on tili, joho ne sinunkin keräämät bonukset maksetaan. Vaihda se korttisi pankkikorttiin, niin saat sen S-mobiilin, vaikka se sun kumppani olisi edelleen se asiakasomistaja.
Kaikki etukortit pitäisi yhdistää eikä niinkuin nyt että joka kaupassa pitää näyttää kyseisen kaupan korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita S-pankkiin tili, niin ei tarvi kuin kerran vilauttaa😅