Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia 6kk ikäiselle?

Vierailija
02.10.2008 |

En edes tiedä kuvittelenko vain, mutta joskus tuntuisi kuin vauva katsoisi jotenkin.... no niinkuin silloin kun karsastaa... tai siis kun pienillä vauvoillahan nyt kestää se, että katse osuu oikeaan kohteeseen niin joskus olen kuvittelevinani, että näen vieläkin sellaisen. Tai sitten se on vain sitä että sekunnin sadasosan vauva ihan tietoisesti katsookin ensin johonkin muualle ja sitten vasta kohti. Tai jotain.

Oikeasti ei mitään huomattavaa ja voi olla, että kyttään hiukan liikaa kun olen vähän ylihysteerisen huolehtivainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu

Vierailija
2/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele nla.ssa kyllä he tutkii jos on aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan varma, että onko edes ollut mitään... Toisaalta ne on olleet sellaisia ihan nopeita juttuja, että vauva on vähän kuin kujeillut ja kurkkinutkin eri suuntaan. Ja kun olen oikein tarkasti monta päivää tuijotellut ja välillä testaillut lelujen yms. kanssa niin en ole saanut kertaakaan kiinni mistään karsastukseen viittaavasta.

Vierailija
4/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
5/5 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus karsastus voi olla tosi pientä ja näkyä vain harvakseltaan, mutta silti lapsen näössä voi olla jotain, joka vaatii esim. silmälasi hoitoa, että näkö kehittyy hyväksi.

Lasten näköongelmat ovat sellaisia, että niihin puuttuminen todella kannattaa ja mieluiten mahdollisimman varhain.

Voi olla että ilman laseja lapsesta kasvaa todella huonosti näkevä aikuinen, mutta hoitavilla silmälaseilla lapsen näkö kehittyy normaaliksi.