Kuka näitä turpiinvetoiltoja katsoo
Ite en jaksais seurata ilman että joku maksais mulle siitä.
Kommentit (31)
Illan päämatsi oli kyllä hienoa katsottavaa, virolainen Uku veteli ohilyöntejä ihan huolella, Keni väisteli ne todella loistavasti. Virolaisen tausta on potkunyrkkeily ja yllätyin miten sai pidettyä jalkansa kurissa, yritti potkaista vain pari kertaa.
Minä katson ja haluatko muuten kuokkaasi?!
Vierailija kirjoitti:
Voisin katsoa jos olisi mielenkiintoisemmat osallistujat. Katsoisin Lindtmann vs. Orpo
Mä katsoisin Nazima vastaan Mari Rantanen. Mari varmaan voittaisi.
Ajatella, että silloin kun vielä oli työväenluokka, niin nyrkkeily oli futiksen rinnalla yksi hienoimmista lajeista. Nyrkkeilyyn työväestö ohjasi rauhattomat ja turhautuneet nuoret pois kadulta pahanteosta. Usein se jopa auttoi. Väki teki arvokasta vapaaehtoisduunia ja omista pidettiin huolta. Nämä tällaiset jenkkien roskakulttuuria apinoivat tapahtumat ovat irvailua entisille ajoille ja ihanteille.
Tuolla oli koko Suomen oikeistolainen trash-porukka koolla, muutama nggakyldyyria ihannoiva räppi-länkyttäjä taisi puuttua. Sinne kun olisi viskannut vielä joukkoon vasemmistolaisen trashporukan läväreineen ja naamatuhruineen osoittamaan ylemmyyttää ja mieltään vaikka turpiinvetoa vastaan, niin jo ois peukku tehnyt kauppansa.
Yhteistä kun näille roskaporukoille on sekä ghetto- ja keharimaameiningin ihannointi että päihteiden ylikäyttö.
Itseäni ei kiinnostele, vielä vähemmän parin sometyrkyn edesottamukset kehässä tai sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmieslaji 🤣🤣🤣😂😂😂
Kaduillako pitäisi tapella?
Pelle oot.
Vierailija kirjoitti:
Mä katson ja ostan yleensä aina kaikki nyrkkeily/kamppailu-urheilu tapahtumat.
Herrasmieslaji.
Katselkaa te pehmot vaan niitä salkkareita ja emmerdaleja.
Oikeilla säännöillä ja tasapuolisella, oikeudenmukaisella tuomaroinnilla äärettömän hieno laji.
Niinku mitä iltoja? Koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä iltoja? Koskaan kuullutkaan.
Google auttaa, Immu Fight Night.
Niinpä tietysti.