Miehet saa hermostua ja korottaa ääntään mutta miksi
naisille sanotaan aina että "rauhoitu" kun menee hermot johonkin tai johonkuhun?
Heti kun joku sanoo niin niin mä poistun paikalta, muuten tulee niin pahaa tekstiä suusta ettei tosikaan.
Mikä etuoikeus miehillä on saada menettää hermonsa ja naisten pitäisi vaan nieleskellä sanansa eikä saisi koskaan hermostua mistään? Mulla palaa käämit heti tommoseen.
Kommentit (40)
Miehet on niin herkkiä ja tunteellisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi, että saavat? Sinäkin voit saada aina paskahalvauksen kun mies alkaa riehumaan ja laittaa tämän kuriin. Voit myös itse sekoilla miten haluat.
Itse suosin nollatoleranssia elämään ihmisille, jotka käyttäytyvät kuin apinat. Jos kerran käyttäytyy kuin apina niin se on moikka forever.
Sulla se meni sitten korkealta ja kovaa ohi. Kyse on esim kun joku perseilee vaikka liikenteessä, miehet voi noitua ja menettää malttinsa ratissa mutta jostain ihmeen syystä nainen ei saisi tehdä mitään,sanoa mitään.
Sun oma kuuppa taitaa olla sekaisin kun heti menit riehumis moodiin.
Taidat olla mies. Ylläri.
En mäkään kyllä ymmärrä miksi naisilta vaaditaan jotai ihme hyshys käytöstä jos muilta sitä siedetään?
Vierailija kirjoitti:
En mäkään kyllä ymmärrä miksi naisilta vaaditaan jotai ihme hyshys käytöstä jos muilta sitä siedetään?
No onhan se nähty useasti että naiset osaavat hillitä tunteensa mutta miehet eivät. Silti miehet pitävät naisia heikompina.
Sasse. Ja miehethän siinä ovat hyssyttelemässä. Varmaan hauras naiskuva särkyy.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti tämäkin ketju on itkua tihrustavan akan luoma, joka uhriutuu kuvitteellisista asioista.
Minä en nykyisin enää nakkaa paskaakaan mitä joku Terttu Marjatta tai Unto Kalevi tykkää jos hermostun sanallisesti asiasta. Joku roti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että heillä on oikeus käyttäytyä huonosti ja uhkailla muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti tämäkin ketju on itkua tihrustavan akan luoma, joka uhriutuu kuvitteellisista asioista.
Lol 😂😂😂😂😂😂 itke sinä incel ittes uneen ni helpottaa.
Miten hyväksyntä miehille ilmaistaan ja miten se naisille jätetään ilmaisematta?
Saahan sitä jäädä lapasena kuuntelemaan tai lähteä ovesta. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol 😂😂😂😂😂😂 itke sinä incel ittes uneen ni helpottaa.
Siinä taas meni naisella tunteisiin. Esimerkillistä! 🤣
Mua hyssytteli viimeksi eilen nainen, just sellainen vanhapiika joka on tyyliin "mistään ei koskaan kannata sanoa tai hermostua", mutta sitten selän takana mussuttaa kaikista ja kaikesta.
Onko kyse tilanteesta jossa kukaan ei vain uskalla sanoa jollekkin mesoavalle steroidi bodarille vastaan? Nyt sitten vedetty johtopäätös että miesten riehuminen hyväksytään?
Vierailija kirjoitti:
Miten hyväksyntä miehille ilmaistaan ja miten se naisille jätetään ilmaisematta?
Miehiä kuunnellaan ja lepytellään, nainen pyritään vaientamaan.
Exactly!
Miksi sä annat periksi muiden mielipiteiden edessä? Eikös aikuisena pitäisi jo seistä omilla jaloillaan eikä hakea hyväksyntää muiden mielipiteistä?
Haistahhan huilu. Täällä kodissa ei mies koskaan edes korota ääntä, sensijaan nainen huutaa kuin leijona ja raivoaa
Vierailija kirjoitti:
Exactly!
Molemmille sanotaan, rauhoitu?
Kuka sanoi, että saavat? Sinäkin voit saada aina paskahalvauksen kun mies alkaa riehumaan ja laittaa tämän kuriin. Voit myös itse sekoilla miten haluat.
Itse suosin nollatoleranssia elämään ihmisille, jotka käyttäytyvät kuin apinat. Jos kerran käyttäytyy kuin apina niin se on moikka forever.