Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina ei varmasti ollenkaan tajunnut, että voi tulla tyrmätyksi

Vierailija
13.09.2026 |

Epärealistiset käsitykset omista kyvyistään.

Kommentit (446)

Vierailija
321/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin vähän sitä nepot sarjaa mielenkiinnnosta. Onko tuo Martinan koti missä se on kuvattu?

On, vuokra-asunto Kartinkaupungissa.

Kaartinkaupungissa siis. Martinalle pakkomielle kaupunginosana, koska Stefulla oli aikoinaan siellä asunto, ja M ajattelee olevansa siellä asuessaan hienostoa.

Vierailija
322/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä Martinadta ikinä ollut noin pahoja kuvia, mitä nuo nyrkkeilykuvat.

Ei oo filtterit käytössä niissä kuvissa.

totuus näkyy

Nännit ainakin näkyy. Edelleen ei osaa niitä peittää.

Monesti vielä törröttää sivuille ettei edes suorassa. Mutta se on kiva että on nortin natsat. Ei mua haittaa yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö Martinan kouluttautua ja alkaa etsiä ns oikeita töitä. Kannattaisi pikkuhiljaa alkaa kartuttaa eläkettä. 

Vierailija
324/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tota lystiä kesti ajallisesti niin vähän aikaa. Olisin mielelläni katsonut vaikka tunnin kun Nanna naputtaa turvansoittajasta suuret luulot ja paskat pihalle. 

No kauanko sitä kesti?

Surulllista kyllä alle 8 minuuttia. Nelos erän alussa paukahti akalta taju kankaaseen. 

Se juontajahan sanoi tyyliin, et N olis voinut tyrmätä jo aiemmin, mut selvästi nautti tilanteesta 😄

Nelos eräs sit riitti pelleily ja alkoi kunnon paukutus.

Vierailija
325/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen Martinan hyvin seksikkäänä kun hän kävi erikoisjoukoissa itseään vahvempaa ja maailmanluokan nyrkkeilijää vastaan ja putosi heti ensimmäisestä lyönnistä kanveesiin ja nyt 10 kg painavampaa Nannaa vastaan uhosi että lähtee satuttamaan ja täytyy olla kovemmat hanskat sitä verten, kehässä alkoi kuitenkin tukka pölisemään ja putoilemaan iskuista polvilleen ja lopulta tuomari keskeytti selkäsaunan.  Nyt kai sitten on vielä kertonut lähtevänsä Ranskaan opetteleemaan vapaaottelua (vai oliko se Nanna joka sinne lähtee).

Todella hassu tyyppi.

Tulee mieleen Helena Kouvu jota eivät Mikon omaisuuden rajat estäneet vaan toistuvasti meni luvatta huvilalle ja ikkunastakin sisään, vaikka vartijoita ja poliiseja oli aina estelemässä.

Liikuttavaa.

Painoero on 5 kg.

Tuliko painoero silkkareista?

Vierailija
326/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyllä Martinadta ikinä ollut noin pahoja kuvia, mitä nuo nyrkkeilykuvat.

Ei oo filtterit käytössä niissä kuvissa.

totuus näkyy

Nännit ainakin näkyy. Edelleen ei osaa niitä peittää.

Mikä v i t u n velvollisuus yhdelläkään ihmisellä on niitä peittää? En itse käytä rintaliivejä ja kyllä, nännit näkyy paidan läpi. Vaan entäpä sitten? Etkö tiennyt että kaikilla ihmisillä luonnostaan on sellaiset vai mistä sä järkytyit? 

Esittelet nönnejäsi ihmisille jotka eivät niitä halua nähdä.

Ei kiinnosta pätkääkään mitä haluat ja mitä et. Minä elän elämääni mahdollisimman mukavasti, en sen mukaan mitkä sun tunteesi ja halusi on. 😂 Mulle on aivan sama mitä sä tunnet paidan läpi erottuvista nänneistä, ei vähempää voisi kiinnostaa. Katso muualle jos ahdistaa, ei ole mun ongelmani eikä liikuta pätkääkään. 

Vierailija
327/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö Martinan kouluttautua ja alkaa etsiä ns oikeita töitä. Kannattaisi pikkuhiljaa alkaa kartuttaa eläkettä. 

Syön varpaani jos lähtee

Vierailija
328/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa pyristelyä yrittää pysyä otsikoissa. Kandeis se some jo jättää ja tehdä normityötä kuten me muutkin.

Mikä pakkomielle ihmisillä on patistaa somettajia tavallisiin töihin. Työtä tuokin on. Yrittäjiä. Kunhan itsensä elättävät, aivan sama mitä tekevät. 

Vierailija
329/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen Martinan hyvin seksikkäänä kun hän kävi erikoisjoukoissa itseään vahvempaa ja maailmanluokan nyrkkeilijää vastaan ja putosi heti ensimmäisestä lyönnistä kanveesiin ja nyt 10 kg painavampaa Nannaa vastaan uhosi että lähtee satuttamaan ja täytyy olla kovemmat hanskat sitä verten, kehässä alkoi kuitenkin tukka pölisemään ja putoilemaan iskuista polvilleen ja lopulta tuomari keskeytti selkäsaunan.  Nyt kai sitten on vielä kertonut lähtevänsä Ranskaan opetteleemaan vapaaottelua (vai oliko se Nanna joka sinne lähtee).

Todella hassu tyyppi.

Tulee mieleen Helena Kouvu jota eivät Mikon omaisuuden rajat estäneet vaan toistuvasti meni luvatta huvilalle ja ikkunastakin sisään, vaikka vartijoita ja poliiseja oli aina estelemässä.

Liikuttavaa.

Painoero on 5 kg.

Tuliko painoero silkkareista?

Vai nänneistä 

Vierailija
330/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua inhottaa jo tarpeeks ukkojen tuijotus joten jo siksi pidän inhottavia liivejäni yleisillä paikoilla 

Vierailija
331/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole nähnyt Martina Aitolehmän tuntevan yhtä suunnatonta häpeää. Akka oli lähes kyynelissä siinä haastattelussa matsin jälkeen. Sattu, hävetti ja itketti. Ai että. :D

Vierailija
332/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti palkkiot maksetaan. Kummallekin. Vai onko järjestäjällä mahdollisuutta maksaa kun tapahtuma ei ollut yleisömenestys? Kai sponsorointia ja mainostuloja oli paljon?

Mutta kyllä Martina sitkeä sissi on. Erikoisjoukoissa sen ainakin todisti.

Ai tositv-ohjelma todistaa muka jotain?

Vierailija
333/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo blondi on kauhea.Martilla

Vierailija
334/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en ole nähnyt Martina Aitolehmän tuntevan yhtä suunnatonta häpeää. Akka oli lähes kyynelissä siinä haastattelussa matsin jälkeen. Sattu, hävetti ja itketti. Ai että. :D

Aaaaaah 😍👌

Vierailija
335/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti palkkiot maksetaan. Kummallekin. Vai onko järjestäjällä mahdollisuutta maksaa kun tapahtuma ei ollut yleisömenestys? Kai sponsorointia ja mainostuloja oli paljon?

Mutta kyllä Martina sitkeä sissi on. Erikoisjoukoissa sen ainakin todisti.

Ai tositv-ohjelma todistaa muka jotain?

Ainakin sen todisti että otti turpaa sieläkin.

Vierailija
336/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi kannattanut Minna Kortelammen mennä uhoamaan Keravan giltsille Nannalle. Turpaanhan siinä tulee.

Aina tämä sama nimijankkaaja joka ketjussa. Eikös Nannan nimi ole Johanna, jos halutaan vääntää. 

Vierailija
337/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marttiina yrittää esittää, että Muhis olisi hänen uusi poikkiksensa, kun Muhis itsekin sanoo haastatteluissa, ettei ole? Outo kuvio tuokin.

Kai se on kerran vetänyt Martinaa viikseen ja Martina heti luulee että nyt seurustellaan.

Vierailija
338/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua inhottaa jo tarpeeks ukkojen tuijotus joten jo siksi pidän inhottavia liivejäni yleisillä paikoilla 

Siinähän pidät. Mua ei vähempää voisi kiinnostaa kenenkään tuijotukset. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Itse en suostu kokemaan epämukavuutta kenenkään muun näkemysten takia. Itse olette rinnat seksualisoineet, minä en niin ole tehnyt joten mun ei siihen leikkiin tarvitse osallistua. 

Vierailija
339/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa pyristelyä yrittää pysyä otsikoissa. Kandeis se some jo jättää ja tehdä normityötä kuten me muutkin.

Mikä pakkomielle ihmisillä on patistaa somettajia tavallisiin töihin. Työtä tuokin on. Yrittäjiä. Kunhan itsensä elättävät, aivan sama mitä tekevät. 

Ei se oikein elätä, kun konkassa on sen firmat.

Vierailija
340/446 |
13.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Marttiina yrittää esittää, että Muhis olisi hänen uusi poikkiksensa, kun Muhis itsekin sanoo haastatteluissa, ettei ole? Outo kuvio tuokin.

Kai se on kerran vetänyt Martinaa viikseen ja Martina heti luulee että nyt seurustellaan.

Kesähäitä suunnittelemassa jo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi