Nanna tyrmäs Martinan
Eipä ollutkaan Martina se kova mimmi.
Ei mitään saumoja Nannalle.
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, minkä selityksen Martina keksii. Meinasin tikahtua nauruun, kun heidän podissaan Esko hiillosti Martinaa heikkouksien myöntämisestä ja Martina hoki kuin uhmaikäinen taapero "Kyllä mä olen myös heikko". Ei kuitenkaan uskaltanut edes yhtä konkreettista heikkoutta nimetä.
No tietysti syyttää sitä että Nanna on häntä 10 kiloa painavampi, tätähän korosti jo etukäteen. Ei se kyllä ulospäin siltä näytä että painoeroa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja sai mitä ansaitsi.
Martinan taru julkkiksena alkaa olemaan ohi.
Konkurssia jne ja nyt häpeällinen tyrmäys suorassa lähetyksessä kovan uhon jälkeen.
Saihan Martina tuosta rahaa hyvin. Nyt on varaa maksaa velkoja.
Muistetaan kuitenkin, että hän ei tehnyt tätä rahan tai julkisuuden takia. Niin hän itse kivenkovaa väitti :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Nanna! Martina on ollut niin ÄLLÖTTÄVÄN itsevarma ja leuhka poissa ja varma voitosta.
Tää oli upea matsi ja tämä pirun omahyväinen vetelys sai maistaa oikeasti kovan naisen nyrkkiä.
Olen tyytyväinen. Martina minä minä minä sai opetuksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina osaa lyödä kunnolla vain silloin, kun vastassa on joku Belörfin kaltainen pimu. Nanna on kovakuntoinen ja aidosti urheilullinen. Ei mikään pikkulikka.
Nannahan on 10 kg painavampi. Ei kyllä näy kokoeroa, kun ovat vierekkäin.
Eli Nannalla on enemmän lihasmassaa. Se on painavaa.
Miks Martinalle maksetaan hänen mukaansa 6 numeroinen summa tästä häviöstä?
Saako, vaikka hävis kaikki erät. Eikö raha kuulu Nannalle?!?
Katsoin ottelun, Nanna oli taitavampi kehässä. On harrastanut jokusen vuoden thainyrkkeilyä ja se tausta näkyi kyllä selvästi etenkin liikkumisessa, vaikka nyrkkeilyä ei ehtinyt pitkään treenata. On myös Martinaa isompi kooltaan. Yllättävän hyvin veti silti Martinakin valmistautautumisaikaan nähden.
Arvostettavaa Nannalta, ettei lähtenyt antamaan säälivoittoa, vaikka kyseessä on ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mielenkiintoista kuulla martinan kootut selitykset niin ylimielinen ja varma on ollut
Triathlonissa oli joku sabotoinut pyörän kun hävis.
Nyt oli varmasti nanna vetäny testoa tms ja Esko itkee
kummallaki aika miesmäiset kasvonpiirteet
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, minkä selityksen Martina keksii. Meinasin tikahtua nauruun, kun heidän podissaan Esko hiillosti Martinaa heikkouksien myöntämisestä ja Martina hoki kuin uhmaikäinen taapero "Kyllä mä olen myös heikko". Ei kuitenkaan uskaltanut edes yhtä konkreettista heikkoutta nimetä.
Eskon vit.tuilu on podissa ainoa hyvä asia.
Ällöttää kuunnella Martinan oma kehua ja lesoilua autoilla ja merkkivaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
Miks Martinalle maksetaan hänen mukaansa 6 numeroinen summa tästä häviöstä?
Saako, vaikka hävis kaikki erät. Eikö raha kuulu Nannalle?!?
Ei kukaan suostu näihin pelleilymatseihin, jos niistä ei makseta molemmille kunnollista korvausta. Voittaja saa todennäköisesti isomman potin kuin häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eskon vit.tuilu on podissa ainoa hyvä asia.
Ällöttää kuunnella Martinan oma kehua ja lesoilua autoilla ja merkkivaatteilla.
Minusta tuntuu, että hän ei edes v'ttuile, vaan yrittää aidosti saada Martinasta irti jotain muuta kuin omakehua. Toimittajan Esko tajuaa, että podin sisältö on tylsää, jos siinä keskitytään vain hehkuttamaan miten kova ja siisti ja upea ja omistautunut ja lahjakas ja urheilullinen ja kaunis ja täydellinen Martina on. Inhimillisyys vetoaa katsojiin ja kuulijoihin, ei tuollainen kova kilpi, joka perustuu pelkkään oman hännän nostamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-in. Urheilullisuudella näissä pärjää yleensä paremmin kuin koviksena olemisella. Miksei kukaan koskaan opi?
Nämä ovat sovittuja näytösotteluja. Miksi sinä et opi sitä? Tottakai ne ovat rakentaneet sellaisen tilanteen että vedonlyöjät menettävät rahansa. Muistele nyt sitäkin Aki Manninen vastaan Immu matsia? Aki hyvässä kunnossa, Immu lähellä rollaattoria :D
Vedonlyönti oli Nannan puolella. Eikä noita tyrmäyksiä pysty näyttelemään.
Kaikkea tuo julkisuuden kipeys teettääkin!
Näytettiinkö naisten punnitusta? Paljon akat painoi?
Martinalla oli varmasti näyttävä sisääntulo ilotulituksineen ja gangstaräppikin soi takuulla taustalla. Olihan kultaiset shortsit tms myös laitettu kovalle mimmille? 😎😂
Nannahan on 10 kg painavampi. Ei kyllä näy kokoeroa, kun ovat vierekkäin.