Nanna tyrmäs Martinan
Eipä ollutkaan Martina se kova mimmi.
Ei mitään saumoja Nannalle.
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, minkä selityksen Martina keksii. Meinasin tikahtua nauruun, kun heidän podissaan Esko hiillosti Martinaa heikkouksien myöntämisestä ja Martina hoki kuin uhmaikäinen taapero "Kyllä mä olen myös heikko". Ei kuitenkaan uskaltanut edes yhtä konkreettista heikkoutta nimetä.
Kuulostaa ihan narsistilta tuo kuvaus
Näytti siltä, että Martinalla vaan tasapaino petti, kun joutui peruuttamaan Nannan edessä. Ei mielestäni mennyt kovasta iskusta kanveesiin, vaan tasapaino petti muuten. Olihan se näyttävän näköistä kyllä, kun X:nä vetää maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina osaa lyödä kunnolla vain silloin, kun vastassa on joku Belörfin kaltainen pimu. Nanna on kovakuntoinen ja aidosti urheilullinen. Ei mikään pikkulikka.
Nannahan on 10 kg painavampi. Ei kyllä näy kokoeroa, kun ovat vierekkäin.
Pelkkää lihasta.
Martinasta näkee et ei kyl oikeesti treenaa kovaa sori vaan...
Oon aina tienny että Nanna on todellinen jännänainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla, minkä selityksen Martina keksii. Meinasin tikahtua nauruun, kun heidän podissaan Esko hiillosti Martinaa heikkouksien myöntämisestä ja Martina hoki kuin uhmaikäinen taapero "Kyllä mä olen myös heikko". Ei kuitenkaan uskaltanut edes yhtä konkreettista heikkoutta nimetä.
No tietysti syyttää sitä että Nanna on häntä 10 kiloa painavampi, tätähän korosti jo etukäteen. Ei se kyllä ulospäin siltä näytä että painoeroa olisi.
Kyllä Karalahden muija näyttää rotevammalta. On ehkä raskaampi luuston rakenne, ja näyttää olevan isommat hartiat ja hauikset.
Vierailija kirjoitti:
kummallaki aika miesmäiset kasvonpiirteet
Mä yllätyin miten nätti nanna on.
Livenä nätimpi kun kuvissa.
Kovassa kunnossa on kyllä ja se näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mielenkiintoista kuulla martinan kootut selitykset niin ylimielinen ja varma on ollut
Se alkaa virnuilla, että antoi Nannan voittaa. Oli varmaan lyönyt vetoa Nannan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti syyttää sitä että Nanna on häntä 10 kiloa painavampi, tätähän korosti jo etukäteen. Ei se kyllä ulospäin siltä näytä että painoeroa olisi.
Kyllä Karalahden muija näyttää rotevammalta. On ehkä raskaampi luuston rakenne, ja näyttää olevan isommat hartiat ja hauikset.
Lihas painaa paljon. Nannalla on enemmän lihasta ja lihasvoimaa kuin Martinalla. Siitä tuo painoero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Näytti siltä, että Martinalla vaan tasapaino petti, kun joutui peruuttamaan Nannan edessä. Ei mielestäni mennyt kovasta iskusta kanveesiin, vaan tasapaino petti muuten. Olihan se näyttävän näköistä kyllä, kun X:nä vetää maihin.
Nytkö ne kootut selitykset jo alkavat? :D Päivänselvä tyrmäys oli. En paljoa nyrkkeilystä ymmärrä, mutta tuon selvemmin ei tyrmäystä voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tuo julkisuuden kipeys teettääkin!
Nanna oli kieltäytynyt parikin kertaa ensin haasteesta, mut olivat saaneet ylipuhuttua. Oli miettinyt mitä tuollainen tekee maineelle jne mut ystävät olivat tsempanneet.
Nanna vaikutti haastattelussa yllättävän fiksulta vs Martinan oon kova oon kilpaurheillu oon triathlonisti kovaa työtä kova mimmi
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ihan tyrmäys oli eikä kaatuminen. Nanna osasi siirtää kehonpainolla voimaa lyönteihin, joten olivat oikeasti kovia lyöntejä. Martina näki jo aikaisemmissa erissä tähtiä, mutta sinnitteli.
Jotenkin niin uskomattoman turhaa meininkiä.
Toisella oli pylly implantit. Näkyi ihan selkeästi reuna
Vierailija kirjoitti:
No olisi sitten noussut ylös.
Vierailija kirjoitti:
Lensi kaaressa!
Sori mut katsoin ihan itse ja näin. Älä yritä selitellä ... Horjui monta kertaa nannannl yönneistä jo aiemmin, mut nanna antoi hänen vielä yrittää, eikä tyrmännyt heti, vaik ois pystynyt ja näin sanoi juontajakin.
Yllättävän huonossa kunnossa fyysisesti tämä itseään kovaksi treenajaksi mainostava Martina on. Ei ihme, että valmennusbisnes kusee, kun ei kovalla treenilläkään tuon parempaan kuntoon pääse.
Kyllä, tässä lajissa taitaa olla voittamaton. Myös satujenkerronta sujuu kuin valssi vain :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaja sai mitä ansaitsi.
Martinan taru julkkiksena alkaa olemaan ohi.
Konkurssia jne ja nyt häpeällinen tyrmäys suorassa lähetyksessä kovan uhon jälkeen.
Saihan Martina tuosta rahaa hyvin. Nyt on varaa maksaa velkoja.
Onko sillä ollut tapana maksaa velkoja?
No enpä usko että oppi mitään.