Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienet lapset tuijottavat minua?

Vierailija
12.09.2026 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt välillä.

Vierailija
2/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

You are an ugly troll? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytät satuhahmolta, ehkä tittelintuurelta tai muulta menninkäiseltä.

Vierailija
4/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He aistivat että tuossa on paha ihminen? Lapset ja eläimet huomaa sellaiset asiat. 

Vierailija
5/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita housut jalkaan. Katkaravut piiloon.

Vierailija
6/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin mustiin pukeutuneena kirpputorille ja johan siellä pikkuveitikat tuijotti kun näytin varmaan niin pelottavalta ja kummalliselta.

Vierailija
7/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He aistivat että tuossa on paha ihminen? Lapset ja eläimet huomaa sellaiset asiat. 

Eikö pahalta tuntuvaa ihmistä yleensä vältellä? Itse en ainakaan halua tuijottaa silmiin ihmistä, josta aistin negatiivista energiaa. Todennäköisesti ap on siis joko todella kaunis tai hänessä on jotain oudolla tavalla poikkeavaa ulkonäöllisesti.

Vierailija
8/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät he pelokkailta vaikuta. Joko alkavat hymyilemään ja hölmöilemään tai toljottavat ymmyrkäisinä.

Vierailija
9/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin tuijottaa pikkulapset. Eilen bussissa joku natiainen tuijotti mua koko matkan ajan.

Vierailija
10/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaa tuijotuskisaan. Tuijota takaisin.

Vierailija
11/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huomaa myös sen, että joku on kiva. Mutta ap lieneekin ns. namusetä eli Jammu Rydmanni.

Vierailija
12/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan pjaskaa. Eläimet nimen omaan aistivat hyvät ihmiset.

Vierailija
13/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat ainakin tuijottaa silmät pyöreinä kauniita naisia, vähän samaan tyyliin kuin ne aikuisemmatkin.

Vierailija
14/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille, sä kuvittelet omias sairaassa päässäs

Vierailija
15/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te tuijotatte lapsia.

Vierailija
16/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan pjaskaa. Eläimet nimen omaan aistivat hyvät ihmiset.

Aistivat hyvät ja huonot. Ei kai se niin monimutkaista ole. Huonoille ihmisille muristaan ja hyville mennään tekemään tuttavuutta.

Vierailija
17/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö pienet lapset tuijota kaikkia ihmisiä? Olen pitänyt sitä aina normaalina pienten lasten käyttäytymisenä. Vähän isommalle sitten opetetaan, että ei saa tuijottaa. Jotkut vanhemmat opettavat, että "normaalista" poikkeavan näköisiä ei saa edes nopeasti vilkaista. Täytyy leikkiä, että ei huomaa.

Vierailija
18/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina yritän murhata nämä silmilläni. Tai jos tilanne sallii, niin irvistän rumasti.

Vierailija
19/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö pahalta tuntuvaa ihmistä yleensä vältellä? Itse en ainakaan halua tuijottaa silmiin ihmistä, josta aistin negatiivista energiaa. Todennäköisesti ap on siis joko todella kaunis tai hänessä on jotain oudolla tavalla poikkeavaa ulkonäöllisesti.

Kyllä. Lapset ja eläimet hakeutuvat energeettisesti korkeasti värähteleviin, positiivisiin ihmisiin.

Vierailija
20/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin tuijottaa välillä. Itse olen tulkinnut että olen lähestyttävän tai äidillisen näköinen (vaikken lapsista juurikaan tykkää) pyöreillä "muodoillani". Pulleat posket jne. 

Todennäköisesti vaan joku ikätason kehitysvaiheen juttu, että jää tuijottamaan erilaisia uusia asioita ja aivot tekee työtään yrittäessä ottaa selvää mikä se on olevinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi