Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienet lapset tuijottavat minua?

Vierailija
12.09.2026 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He aistivat että tuossa on paha ihminen? Lapset ja eläimet huomaa sellaiset asiat. 

Eikö pahalta tuntuvaa ihmistä yleensä vältellä? Itse en ainakaan halua tuijottaa silmiin ihmistä, josta aistin negatiivista energiaa. Todennäköisesti ap on siis joko todella kaunis tai hänessä on jotain oudolla tavalla poikkeavaa ulkonäöllisesti.

Kyllä. Lapset ja eläimet hakeutuvat energeettisesti korkeasti värähteleviin, positiivisiin ihmisiin.

No ei siltä vaikuta, koska olen itse aika ikävä ja lapsia inhoava ihminen. Silti naapurin kersat yrittäneet tehdä tuttavuutta ja toivat eräs päivä kukkiakin ovelle.

Vierailija
22/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He aistivat että tuossa on paha ihminen? Lapset ja eläimet huomaa sellaiset asiat. 

Eivät he pelokkailta vaikuta. Joko alkavat hymyilemään ja hölmöilemään tai toljottavat ymmyrkäisinä.

Yleensä ymmyrkäisenä on silmät eikä henkilö 😅 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokevat että olet jotenkin mielenkiintoinen. Minuakin pienet lapset tuijottavat. 

Vierailija
24/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä pelkää. Mummot tuijottaa minua. Pelästyvät kun kuljen takana vaikka en ole mitään tekemässä.

Vierailija
25/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon neuroepätyypillisiä lapsia, jotka jumittaa.

Heikko ultraprosessoitu ravinto on siihen osittain syynä ja joskus myös vanhempien välinpitämättömyys. Ei kielletä mitään.

Vierailija
26/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on paljon neuroepätyypillisiä lapsia, jotka jumittaa.

Heikko ultraprosessoitu ravinto on siihen osittain syynä ja joskus myös vanhempien välinpitämättömyys. Ei kielletä mitään.

Neuroepätyypillisyys on perinnöllistä. Ultraprosessoitu ruoka ei ole merkittävä tekijä neuroepätyypillisyyden esiintymisessä, mutta voi pahentaa haasteita. Kasvatus ei aiheuta ADHD:ta tai autismia, mutta voi vaikeuttaa esimerkiksi arjessa selviämistä ja tunteiden säätelyä. Ei se entinen kasvatusmalli ollut yhtään sen parempi. 

Sitä paitsi tässä puhuttiin nyt pienistä lapsista. Minut nähdessään on vauvatkin alkaneet hymyilemään, tuijottamaan tai nauramaan. Minua tosin katsovat aikuisetkin ja monet vastaantulijat hymyilevät minulle. Välillä mietin, että näytänkö julkkikselta vai miksi kaikki katsovat minua. 

Vierailija
27/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot heitä ja hymyilet heille.

Ystävällistä.

Vierailija
28/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä, että tuijotetaan. Aikoinaan, kun asuin Helsingissä, jotkut lapset pyrkivät syliin metrossa, jäivät kiehnäämään polvien ympärille. Äiti vieressä, mutta eivät koskaan sanoneet mitään tai muuten reagoineet. Jotenkin minusta tuntuu, että tuijottelijatkin on niitä samanlaisia "tarvitsijoita".

Vierailija
29/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sinussa on yhtä aikaa jotakin tuttua ja jotakin vierasta. Esim. muistutat hänen mummoaan, mutta olet mies, inceli, ja sokerilitkujen juominen on vain tehnyt sinusta lihavan ja käytätte samoja hiusdonitseja.

Vierailija
30/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä, että tuijotetaan. Aikoinaan, kun asuin Helsingissä, jotkut lapset pyrkivät syliin metrossa, jäivät kiehnäämään polvien ympärille. Äiti vieressä, mutta eivät koskaan sanoneet mitään tai muuten reagoineet. Jotenkin minusta tuntuu, että tuijottelijatkin on niitä samanlaisia "tarvitsijoita".

Minäkin veikkaan tätä. Heitä ei huomioida tarpeeksi kotona tai ovat ulospäinsuuntautuneita. 

Vierailija
31/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he katsovat sinua pelokkaan näköisenä, saatat näyttää hammaspeikolta. Jos taas katsovat iloisesti ja kiinnostuneen näköisenä muistutat enemmän Muumipeikkoa.

Vierailija
32/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa on alettu leikkimään piilosta penkin takaa ja koirat tuovat minulle lelujaan kävellessäni kadulla vastaan. 

Vierailija
33/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niiden vanhemmat ei osaa opettaa hyviä tapoja, ettei saa tuijottaa.

Vierailija
34/34 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajattelee, että "tommonen haluun olla isona".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi