Aliisa Vainiolla hirvittävä ylipronaatio-ongelma
Kommentit (30)
Vähän kuin karjapaimen. Onkohan koikeillut ratsastamista.
Alisan ainoat ongelmat ovat kaltaisesi mulkut.
Ihme että noilla epävakailla nykylenkkareilla pystyy kukaan juoksemaan. En ikipäivänä laita moisia jalkaani.
Sinähän sen tiedät. Hopi hopi valmentamaan häntä - tai mieluiten juoksemaan itse.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Alisaa hetkauttavat ylilaudan ääliöt.
Kipastaas ap maraton. Milloin lähdetään ja mistä?
Ap ei jaksa kävellä lähikauppaan kilometrin päähän.
Janne Saarisen herkku siinä pöksyssä matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Kipastaas ap maraton. Milloin lähdetään ja mistä?
No, eihän sua näy. Alkoikos pelottaa??
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että Alisaa hetkauttavat ylilaudan ääliöt.
Et ole nyt ylilaudassa
Vierailija kirjoitti:
Ihme että noilla epävakailla nykylenkkareilla pystyy kukaan juoksemaan. En ikipäivänä laita moisia jalkaani.
Häh? Esimerkiksi juuri Asicsin lenkkarithan ovat useimmissa malleissa tosi tukevat, ja ne on myös pronaatiotuetut. Alisa juoksee Asicsin lenkkareilla.
Itse ostin viimeisimmiksi juoksukengiksi Hokat (tarkemmin Gaviota 7) ja jumaliste miten hyvät kengät ovat! Ennen itsekin vannoin Asicsin nimeen, mutta tästä lähtien hankin vain Hokaa.
Juoksukenkiä mulla on ollut sen 30 vuotta ja vähän ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Esimerkiksi juuri Asicsin lenkkarithan ovat useimmissa malleissa tosi tukevat, ja ne on myös pronaatiotuetut. Alisa juoksee Asicsin lenkkareilla.
Itse ostin viimeisimmiksi juoksukengiksi Hokat (tarkemmin Gaviota 7) ja jumaliste miten hyvät kengät ovat! Ennen itsekin vannoin Asicsin nimeen, mutta tästä lähtien hankin vain Hokaa.
Juoksukenkiä mulla on ollut sen 30 vuotta ja vähän ylikin.
Kuva kertoo muuta. Nykyään pakko ostaa polkujuoksukenkiä ellei tahdo näillä pullilla juosta.
No ilmankos ei sitten missään kisoissa ole pärjännytkään, varsinkaan pitemmillä matkoilla...
Vierailija kirjoitti:
No ilmankos ei sitten missään kisoissa ole pärjännytkään, varsinkaan pitemmillä matkoilla...
Berliiniin taitaa tulla vähän kovempia juoksijoita kuin edellisiin, sittenhän tuo vauhti selviää.
Okei. Hyvin silti juoksee vaikka vähän sisäänpäin kääntyykin.