Miksei tuo Varkauden rekan kuljettaja ilmoittaudu?
Kukaan ei syytä häntä, vahinko mikä vahinko, mutta pitäähän asia selvittää!!
Vaikkei huomannut onnettomuutta, luulis muistavan ajaneensa tuollapäin ja rekkansa vastaavan kuvausta.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-suomalainen taipumus;
en myönnä, en tunnusta, en
pahoittele. Kuulostaa tutulta! 🤔
Eipä se tuo minunkaan
kämppääni tulija ilmoittautunut
korvausneuvotteluihin,
kun sähköpostia täällä hänelle
tarjosin. Se meni itäporukan
osalta > vain kiusaamisfunktioon.
Sanomille ja jopa poliisiin
tekaistiin aiheetonta pila_ilmoa. 🤨
E
Vain otettu lääke auttaa.
Sanomat lähetti minulle vielä
erilliset vahvistukset
heille tehdyistä aiheettomista,
muunmuassa mahd.
móderaattori-statuksestani utelevista
pilailmoituksista. *Puhun totta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ajellu, parempi pysyä piilossa.
Ulkomaiset kuskit on todella usein päissään. Tiedän tämän, koska olen ollut töissä tehtaassa, josta ulkomaiset kuskit hakevat tavaraa. Harva se päivä joku puhaltaa alkometriin nollan ylittävät lukemat.
Ei ole, viimeiseen 10 vuoteen ei ole yhtään ulkkis kuskia tarvinnut meidän työmaalla puhalluttaa, Suomalaisia sitäkin enemmän.
Minä en ole nähnyt koskaan metsässä karhua, joten karhuja ei ole olemassa. Jos sinä olet nähnyt karhun, niin se ei tarkoita mitään.
Erittäin vahva logiikka tuossa sun kommentissa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itä-suomalainen taipumus;
en myönnä, en tunnusta, en
pahoittele. Kuulostaa tutulta! 🤔
Eipä se tuo minunkaan
kämppääni tulija ilmoittautunut
korvausneuvotteluihin,
kun sähköpostia täällä hänelle
tarjosin. Se meni itäporukan
osalta > vain kiusaamisfunktioon.
Sanomille ja jopa poliisiin
tekaistiin aiheetonta pila_ilmoa. 🤨
E
Itäsuomalainen, ei itä-suomalainen. Koulutuksen puute näkyy.
Hei amis! Laitoin sen >>>
KOROSTETTUNA
ITÄ-. E
Korvausrahoja yhä odotellen.. x
Persukuski, persut ei kanna vastuuta🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit joskus ajanut yhdistelmäajoneuvoa, tietäisit, ettei pienen mopon, saati ihmisen, alle jääminen välttämättä tunnu hyttiin saakka. Kuljettaja ei siis välttämättä ole edes huomannut koko tapahtumaa, eikä hän välttämättä myöskään lue uutisia yhtä ahkerasti kuin moni muu.
No ei tarvi kyllä olla kovin ahkera uutistenlukija että tämän uutisen huomaa. Eikä kukaan kaverikaan ole asiasta puhunut, erikoista.
En ole itsekään noteerannut tätä uutista
Oli vain pari juttua YLEn sivuilla ja paikallislehdessä vähän enemmän. Ei välttämättä satu vieraspaikjakuntalaisen silmiin.
Ja Iltasanomissa, Iltalehdessä, Ylen tv uutisissa, maikkarin uutisissa. Niin aika vähäistä ollut uutisointi, eihän sitä välttämättä huomaa.
Monet ei ainakaan noita pskamedioita seuraa.
Juu, ei niin. Mamma palstalta löytyy enemmän faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ajellu, parempi pysyä piilossa.
Ulkomaiset kuskit on todella usein päissään. Tiedän tämän, koska olen ollut töissä tehtaassa, josta ulkomaiset kuskit hakevat tavaraa. Harva se päivä joku puhaltaa alkometriin nollan ylittävät lukemat.
Ei ole, viimeiseen 10 vuoteen ei ole yhtään ulkkis kuskia tarvinnut meidän työmaalla puhalluttaa, Suomalaisia sitäkin enemmän.
Minä en ole nähnyt koskaan metsässä karhua, joten karhuja ei ole olemassa. Jos sinä olet nähnyt karhun, niin se ei tarkoita mitään.
Erittäin vahva logiikka tuossa sun kommentissa, eikö?
Täh... No jos tämä urpo on joskus ollut jossain tehtaalla ehkä töissä ja minä olen nyt tehtaalla töissä, niin luulen tietäväni jotain asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on kameroita joka puolella. Varmasti on jollekin kameralle ikuistunut. Poliisi löytää hänet vielä.
Luulisi ajankohdan perusteella pystyvän rajaamaan potentiaaliset ajoneuvot kameroista.
Tukkirekkoja on sen verran vähän että pian ne on läpikäyty.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit joskus ajanut yhdistelmäajoneuvoa, tietäisit, ettei pienen mopon, saati ihmisen, alle jääminen välttämättä tunnu hyttiin saakka. Kuljettaja ei siis välttämättä ole edes huomannut koko tapahtumaa, eikä hän välttämättä myöskään lue uutisia yhtä ahkerasti kuin moni muu.
Voi olla ulkomaalainen kuljettaja ja lukee vain kotimaansa uutisia.
Just oli otsikoissa vuonna 2000 tapetun Eveliinan surmaaja.