Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosielämässä tavalliset asiat, jotka puuttuvat tv-sarjoista

Vierailija
12.09.2026 |

Jos tv-sarja kertoo esim. 17-vuotiaiden teinien elämästä, niin teinien äidit ovat aina kauniita ja hoikkia alle nelikymppisiä. Koskaan ei ole niin, että sen teinin vanhemmat olisivat +50 v iässä, harmaantuneita ja kulkisivat pieruverkkareissa ympäriinsä.

Ap

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sarjaa/sarjoja sä tässä nyt lähinnä ajattelet? Itse en aikuisena ainakaan katso mitään teini-/nuortensarjoja.

Olen eri mutta nyt vasta 50v minulla on ollut aikaa katsoa nuorisosarjoja joita pyöri telkkarissa joskus 20 vuotta sitten, pidän ihan viihdyttävinä vaikka niissä ei todellisuuden häivää olekaan. Meitä on moneen lähtöön.

Vierailija
22/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvän suolen oireyhtymä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon krapula. Siitä selvitään vesilasilla tai pikaisella suihkulla ja pää on taas kirkas.

Vierailija
24/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat

Vierailija
25/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattijuoppous. Ajelevat kännissä baari-illan jälkeen kotiin ja se on ok.

Vierailija
26/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminoitu BMI-taulukko

Vierailija
27/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet tuppukylät on aina täynnä kauniita sinkkunaisia jotka pyörittävät yksin jotain farmia.

Ylipäätään maanviljelijät on aina kauniita tai komeita PAITSI jos ovat ilkeitä tai kaheleita. McLeodin tyttäret oli täynnä hyvännäköisiä nuoria ihmisiä jossain Australian takamailla...

Vierailija
28/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset varpaankynnet

Vierailija
29/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudon näköiset, ikätasoisesti ja kummallisestikin käyttäytyvät lapset. Lapset on aina herttaisia ja kauniita ja ikään kuin pikkuaikuisia. 

Vierailija
30/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamaannuttava köyhyys, jonka vuoksi arki kärsii. Yleensä joku hahmo on hetken aikaa pienituloinen, mutta tilanne muuttuu nopeasti.

Vierailija
31/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan kadoksissa olleet yllätyssukulaiset! Oikeassa elämässä niitä ei oteta aktiivisesti mukaan arkeen vaan kyräillään jos jostain saadaan tietää edes mutta tv-sarjoissa ne jo kohta muuttavat sun luo asumaan.

Mä just törmäsin kaukaiseen sukulaiseen 😆 tyyliin pikkuserkun pikkuserkku. Ollaan nyt LinkedInissä kavereita 🤣

Vierailija
32/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-sarjasta voitaisiin tehdä vielä yksi kausi, jossa Jack Bauer lähinnä nukkuisi ja juoksisi vessassa. 😁

No, keski-ikäisellä miehellä tuo on tavallinen arkivuorokausi.

Vierailija
33/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sarjaa/sarjoja sä tässä nyt lähinnä ajattelet? Itse en aikuisena ainakaan katso mitään teini-/nuortensarjoja.

Olen eri mutta nyt vasta 50v minulla on ollut aikaa katsoa nuorisosarjoja joita pyöri telkkarissa joskus 20 vuotta sitten, pidän ihan viihdyttävinä vaikka niissä ei todellisuuden häivää olekaan. Meitä on moneen lähtöön.

Täällä sama. Tänä kesänä oon katsonut innokkaasti Yleltä Gleetä, jota en päässyt näkemään silloin kun sarja oli tuore ja olin saman ikäinen kun nuoret näyttelijät

Vierailija
34/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveys- ja päihdeongelmat

Vierailija
35/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lamaannuttava köyhyys, jonka vuoksi arki kärsii. Yleensä joku hahmo on hetken aikaa pienituloinen, mutta tilanne muuttuu nopeasti.

Kaverit tai naapurusto tekee yhdessä jaksossa jonkun avustuspakkauksen ja sitten köyhyys on ohi 😁

Vierailija
36/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen puhuminen

Vierailija
37/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen arjen kuvaus. Eli että oikeasti ihmiset lähinnä käy töissä, yrittää toipua iltaisin ja hoitavat kotia ja sitten sama homma uudestaan. 

Kaikki ovat aamusta iltaan energisiä, papattavat kuin papupadat ja jos joku on väsynyt niin sille todetaan, että näytätpä kauhealta. Tosielämässä olisi aika törkeää sanoa noin. 

Vierailija
38/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulubussissa ei kukaan ouhu mitään toisilleen oikeassa elämässä. Ei siellä ole mitään jatkuvaa draamaa istu mun vieressä, yäk sun äitis on yh, ite oot rillipää. Siellä on oikeassa elämässä niin ahdasta, ettei tyhjiä paikkoja ole, ja seassa on 27 kiukkuista toimistoihmistä menossa lähityöhön, kun työnantajan mielestä se kohottaa yhteishenkeä. Eikä bussikuskikaan ole iloinen kaikkien rakastama isoäitihahmo tai vaihtoehtoisesti sarjamurhaaja. Todennäköisesti kurdi tai som.nainen.

Eikä IKINÄ koko bussillinen puhkea yht'äkkiä laulamaan jotain hauskaa isänmaallista gospelia.

Vierailija
39/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut

Vierailija
40/54 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon krapula. Siitä selvitään vesilasilla tai pikaisella suihkulla ja pää on taas kirkas.

Kahvia unohtamatta. Amerikkalaisissa sarjoissa pannullinen kahvia selvittää humalaisen pään hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä