Kuinka kauan mammografiassa pitää seistä tissit paljaana?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin tissiongelma, ap?
Ap on Veeti 15 v
Ja sillä on paljaana joku ihan muu kuin tissit... 🤭🤭
Seisoo paljaana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit erikseen pyytää että haluat naishoitajan. Niin mä teen. En ala esittelemään tissejäni vieraille miehille.
Saattaa se hoitaja olla lesbo.
Terveydenhoitoala on aika tyypillinen lesboille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies hoiti tuon murto-osan hinnalla, mentiin autotalliin ja tissit yksitellen ruuvipenkin leukojen väliin, sitten ukko katsoi tehokkaalla taskulampulla tissin läpi ja totesi että "Tissi se on", lopuksi otti molemmista kännykällä kuvan todisteeksi että asia on hoidettu. Sitten mentiin sisälle ja keitettiin pannukahvit.
Mumma 👵🏻 ja Puppa 👴🏻 mammografiassa 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin tissiongelma, ap?
Ap on Veeti 15 v
Ja sillä on paljaana joku ihan muu kuin tissit... 🤭🤭
Seisoo paljaana...
Pää kummasti nykii...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit erikseen pyytää että haluat naishoitajan. Niin mä teen. En ala esittelemään tissejäni vieraille miehille.
Voi hipelöidä ja irstailla 0% kiinnijäämis riskillä, kun pitää asian omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hieno tasa-arvo Suomessa kun työntekijöitä voi syrjiä sukupuolen perusteella jos syrjijä on nainen.
Koska miehet ovat seksualisoineet naisten rinnat. Jos miehet pitäisivät rintoja vain vauvan ruokkimisvälineinä, ongelmaa ei olisi.
No ei ne ole seksualisoineet niiden kuvausta. Eikö tuo riipu mielestäsi tilanteesta?
Miksihän jotkut miehet sitten kopeloivat naisten rintoja esim. Ihan missä vain, jos he eivät pidä niitä seksuaalisina?
Miksihän jatkat jankutusta kun ei puhuttu mistä vain vaan kuvauksesta? Oletko vaan haastamassa riitaa ja kehittämässä draamaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teistä nim om koetetaan kaikin kenoin löytää ajoissa se syöpä, että päästään ajoissa lisää puoskaroimaan, mutiloidaan pois se tissi, annateaan kemo MYRKYT (big pharman kemolypsylehmänä) ja säteilytetään lisää, fast forward 5 palaa kahta kauheampana, sitten seuraavana saattokoti. Poistellaan neulalla nestettä keuhkoista: modernia KIDUTUSTA.
Synnin palkka on kuolema. Seksuaaliset synnit osuu kehoon (Paavali) ja anteeksiantamattomuuden palkka on usein syöpä tai reuma. (Win Worley)Myös uskovainen voi sairastua syöpään.
Kuitenkin valitettavan moni nk.uskova, varsinkin tässä pahassa ja maailman houkutuksia täynnä olevassa ajassa, EI ole uudesti syntynyt uskova, eli todella KÄÄNTYNYT ja KATUNUT ja seuraa PÄIVITTÄIN Jeesusta ja hänen käskyjään. Eli oikeasti PIDÄ käskyjä. Demonitkin uskoo että Jeesus on olemassa ja on Jumalan poika Jeesus, silti ovat jo kadotukseen tuomittuja. Pitää olla näkyvä muutos ja hengen hedelmää. Lisäksi meillä ei ole Suomessa edes laillista HÄÄTÄÄ demoneitä (kyllä, syöpäkin on demoni, syövän legioona) jotka on tullut ennen uudestisyntymistä ja myös sen jälkeen jos on avoimia ovia, esim.anteeksiantamattomuus, mikä on Jeesuksen antama selvä käsky.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sen mieskuvaajan vaimo? Eikö ole mustis kun mies koskettelee vieraiden naisten rintoja päivät pitkät?
Hoitajat näkevät alastomia ihmisiä kymmeniä päivittäin, Ei vaikuta mitenkään parisuhteisiin. Mammografiaseulonta on liukuhihnatyötä, sama kuin söisi näkkileipää, ei siinä mitään erikoisia tunteita asiakkaita kohtaan tule.
Vierailija kirjoitti:
juutalaisten juonia mammografia
Ei kaikkien, vain osa on Saatanan synagogaa, joka sekin on laajempi porukka kuten kabbalistit, rapparit ym noidat. Jos vihaatte näitä Jeesuksen vähäisempiä veljiä Israelissa olette lopun ajan vuohia (jotka parhaillaan kokoontuu joukolla Israelia vastaan, hitlerin/hamanin henki) ja saatte päällenne Jumalan Vahassa Testamentissa lupaaman kirouksen.
Osa ihmisistä on typistänyt toisen ihmisen arvon pelkästään siihen että onko sillä munasarjat vai kivekset eikä millään muulla tunnu olevan väliä. Ei ole väliä osaamisella, empatiakyvyllä, toisten kohtelemisella, potilaan kuuntelemisella ja tarpeiden huomioimisella, hellävaraisuudella, rauhallisuudella tai yleisellä luotettavuudella ja turvallsiuudella tutkimustilanteissa. Vain sillä on väliä mitkä vehkeet löytyy alakerrasta. No onneksi kaikki eivät ajattele näin.
T: Terveydenhoitoalalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pakanat menette tuhon julmaan kidutukseen ja huijaukseen? Eikö ihan järki ja logiikka sano ettei tuota herkkää kudosta saa runnoa johonkin kivenmurskan väliin ja säteillyttää n.vuosittain? Pimeää on pakanoiden touhu kun lähestytään sitä kun Jeesus palaa hallitsemaan koko maailmaa Jerusalemiin.
Rangaistuksia saatte tuostakin ja siitä kun paljastelette alastomuuttanne muille kun aviomiehelle.
Sun kannattaa tuo lääkitys hoitaa kuntoon
Vierailija kirjoitti:
mulla on ekaa kertaa aika, sattuuko tuo on pienet lätkät.
Mitä pienemmät rinnat, sen tärkeämpää on että pystyy rentouttamaan hartiat ja koko yläkropan lihakset kuvauksen ajaksi. Mulla oli ekalla kerralla kiva ja kiireetön hoitaja, joka neuvoi tarkkaan, mitä pitää tehdä ja tosiaan vinkkasi tuosta lihasten rentouttamisesta. Ei sattunut, oli ohi nopeasti ja tuloksetkin puhtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hipelöidä ja irstailla 0% kiinnijäämis riskillä, kun pitää asian omana tietonaan.
On siellä fantasiat taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siellä fantasiat taas.
Tosiasiat fantasioita, kissat koiria, kkkjjggffhhh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekevät homot. Gastroenterologi ja urologi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja homoille. Gastroenterologi ja urologi.
Sivuhuomautuksena voin sanoa että kaikki rintojen ultraajat ovat miehiä. Olen käynnyt n. 10 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mulla on ekaa kertaa aika, sattuuko tuo on pienet lätkät.
No se kudos pitää venyttää siihen levyjen väliin ja levyt puristetaan yhteen kuvauksen ajaksi. Eihän se nyt hyvälle tunnu, mutta en usko, että kenelläkään tuskallisen kipeästi käy.
Kyllä se melko tuskallista on, mutta kestää vaan muutaman minuutin.
Meillä mies hoiti tuon murto-osan hinnalla, mentiin autotalliin ja tissit yksitellen ruuvipenkin leukojen väliin, sitten ukko katsoi tehokkaalla taskulampulla tissin läpi ja totesi että "Tissi se on", lopuksi otti molemmista kännykällä kuvan todisteeksi että asia on hoidettu. Sitten mentiin sisälle ja keitettiin pannukahvit.