Kuinka kauan mammografiassa pitää seistä tissit paljaana?
Kommentit (66)
Onko sinulla jokin tissiongelma, ap?
Olen itkuherkkä nainen ja minun rintoihin sattuu ihan kauheasti ku se litistetään levyjen alle😩
Vierailija kirjoitti:
Olen itkuherkkä nainen ja minun rintoihin sattuu ihan kauheasti ku se litistetään levyjen alle😩
Onko sinulla yksi vai kaksi rintaa?
Voit erikseen pyytää että haluat naishoitajan. Niin mä teen. En ala esittelemään tissejäni vieraille miehille.
Ei kai se homman kestoon vaikuta, onko siinä operoimassa mies vai nainen. Eikä kipuun.
Niin, mikä tissiongema sinulla on? Runkkaatko?
Vierailija kirjoitti:
Voit erikseen pyytää että haluat naishoitajan. Niin mä teen. En ala esittelemään tissejäni vieraille miehille.
Saattaa se hoitaja olla lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Esittelet siis tissejäsi mammografiassa?
Max 5min on mulla mennyt.
Ja siihen sisältyy kainaloiden kuvaus myös.
Vierailija kirjoitti:
Potilaan oikeuksiin ei kuulu kuvaajan valinta. Saat kieltäytyä tutkimuksesta omalla vastuulla.
On meillä hieno tasa-arvo Suomessa kun työntekijöitä voi syrjiä sukupuolen perusteella jos syrjijä on nainen.
mulla on ekaa kertaa aika, sattuuko tuo on pienet lätkät.
Vierailija kirjoitti:
Mies osaa olla hellävaraisempi mammografiassa. Usein juuri naishoitaja litistää tissit kovasti levyjen väliin!
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin tissiongelma, ap?
Ap on Veeti 15 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla yksi vai kaksi rintaa?
Yksitellen ne kuvataan.
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi yksilöllistä. Minulla sattui toiseen rintaan tosi paljon toiseen ei.
Mitä väliä hoitajan sukupuolella on?
Vierailija kirjoitti:
No se kudos pitää venyttää siihen levyjen väliin ja levyt puristetaan yhteen kuvauksen ajaksi. Eihän se nyt hyvälle tunnu, mutta en usko, että kenelläkään tuskallisen kipeästi käy.
Ehkä jotain 10 min menee. Kuvien ottaja voi olla mies tai nainen, mulle on sattunut molempia. Asiallisesti on aina hoitunut.