Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milan Jaff meni naimisiin suomalaisen naisen kanssa Kurdistanissa

Vierailija
12.09.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012269855.html

No onnea nuorelle parille, mutta ihmettelen tämän naisen ajatusmaailmaa. 

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä viranomaisen pitää nyt tehdä selväksi, että Milan Jaff ei ole missään olosuhteissa tervetullut Suomeen, ei edes Suomen kansalaisen puolisona. Puoliso voi kyllä palata yksin maahan, mutta jos Milan ilmestyy mukana niin rouva tekee valinnan kääntyykö takaisin vai saapuuko maahan yksin. Jos viranomainen ei kykene estämään Jaffin paluuta niin se olkoon jälleen yksi todiste siitä miten hampaaton ja epäonnistunut järjestelmämme on ja silloin kansalaisten pitää ratkaista Jaff ongelma itse.

Jos Jaffan ja Mika Moringin väliltä pitäisi valita, niin mieluummin Jaffa kuin mika.

Vierailija
42/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nuorelleparille! 🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä viranomaisen pitää nyt tehdä selväksi, että Milan Jaff ei ole missään olosuhteissa tervetullut Suomeen, ei edes Suomen kansalaisen puolisona. Puoliso voi kyllä palata yksin maahan, mutta jos Milan ilmestyy mukana niin rouva tekee valinnan kääntyykö takaisin vai saapuuko maahan yksin. Jos viranomainen ei kykene estämään Jaffin paluuta niin se olkoon jälleen yksi todiste siitä miten hampaaton ja epäonnistunut järjestelmämme on ja silloin kansalaisten pitää ratkaista Jaff ongelma itse.

Jos Jaffan ja Mika Moringin väliltä pitäisi valita, niin mieluummin Jaffa kuin mika.

Mites Jaffa ja Steen??

Vierailija
44/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain markka-aikaan 100000mk, kun menin Irakilaisen kanssa naimisiin ja toisen 100000mk, kun kansalaisuus varmistui. Se oli opiskelijalle iso raha. 

Ja sait vielä pitää pään kiinni kropassasi. Onnea!

Vierailija
45/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites Jaffa ja Steen??

Sä vastaat eka koska asetelma on sun aloittama ja mä vastasin jo omani ja toiseks perustelut kans.

Vierailija
46/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain markka-aikaan 100000mk, kun menin Irakilaisen kanssa naimisiin ja toisen 100000mk, kun kansalaisuus varmistui. Se oli opiskelijalle iso raha. 

Ja sait vielä pitää pään kiinni kropassasi. Onnea!

No kiitos kiitos.

47/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on aina suomalaisnainen? Sen poliisimurhaaja christensenin kanssa meni naimisiin suomalaisnainen ja eikö sen toisenkin tanskalaisen eli sukellusvenemurhaajan vaimo ole suomalainen ja avioon siis asteltiin vasta miehen ollessa tuomittu rikollinen.

Onhan maailmassa muitakin maita mistä voisi vaimon itselleen hommata.

Suomalaisilla naisilla on joku ihmeellinen Jeesus-kompleksi. Veikkaan, että Mika Moring on saanut satoja rakkauskirjeitä jo.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
48/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat lähteä tuolle linjalle niin paras ratkaisu olisi ajaa sähkötuolista virtaa molempiin niin tätäkään asiaa ei tarvitsisi enää pohtia.

Vierailija
49/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos se jonkin mutkan kautta perheenyhdistämisen tms. varjolla mönkii tänne takaisin niin voihan perse.

Vierailija
50/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos palaa niin oisi kyllä tosi noloa persuille jotka niin kehuivat itseään kun se karkoitettiin ja jotain hupivideoitakin teki missä kaikki persut heilutteli kättään sille hyvästiksi, ihan myötähäpeää jo tunnen 

Vierailija
51/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku Av-mamma sääli kultapoikaa ja matkusti Kurdistaniaan.

Sori siitä.

Pahin rangaistus tuo liitto on jaffalle.

Vierailija
52/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Perussuomalaiset eivät ole seuraavassa hallituksessa, tuo paskaähly tulee takaisin Suomeen suvakkinaisen siivellä. Onnittelut jo etukäteen. Kansa haluaa tätä!

Vierailija
53/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla järkätty juttu, huumerahalla, luuleeko tuo ananaspää että suomalaisen naimalla pääsisi takaisin maahan. 

Vierailija
54/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Perussuomalaiset eivät ole seuraavassa hallituksessa, tuo paskaähly tulee takaisin Suomeen suvakkinaisen siivellä. Onnittelut jo etukäteen. Kansa haluaa tätä!

Eiköhän se jo tällä hallituskaudella tule ja saa kela-goldin käteen, persuilla suuret puheet ja pienet teot

Vierailija
55/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus Miladin ihanasta munasta ei tunnu jättävän palstan persuja rauhaan. Vanha tuontisulhanen janottaa, ja intohimon tuli polttelee rintaa. Tuskin jää keneltäkään tämä huomaamatta, niin ilmeistä se on.

Vierailija
56/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaähly 🤣🤣🤣

Vierailija
57/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen vihervassariyhteisö uhrasi yhden naisen saadakseen jaffan takaisin?

Vierailija
58/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Morsian on asunut Kurdistanissa jo kuukausia. Hän ei halua julkisuuteen tai kommentoida suhdettaan Jaffiin.

Pari oli Iltalehden mukaan valmistellut avioliittoa pitkään, sillä ulkomaalaisen kanssa avioituminen vaati useita virasto- ja oikeustalokäyntejä. Kun avioliitto oli vahvistettu, Jaffin puolisolle myönnettiin vuoden mittainen oleskelulupa Kurdistanissa. 

Todennäköisesti matkustanut Jaffan perässä avioituakseen ja jonakin "kauniina päivänä" (kuten Jaffa uhosi) palaavat Suomeen. 

Vierailija
59/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milan luulee pääsevänsä tänne takasin avioliiton turvin, mutta ei siinä auta kun ei maahantulokielto siitä kumoonnu

Vierailija
60/107 |
12.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat lähteä tuolle linjalle niin paras ratkaisu olisi ajaa sähkötuolista virtaa molempiin niin tätäkään asiaa ei tarvitsisi enää pohtia.

Suomella ei ole varaa tohon Venäjän takia. Talvi tulee ja kaikkia tarvitaan. Pahin moka mitä oikeisto teki aikoinaan Suomelle oli nälkävuodet ja sisällissodan jälkeiset teloitukset. Venäjä ei olisi koskaan pärjännyt meille, jos väestöstä olisi pidetty huolta ja syntyvyys olisi pidetty nousussa. Ihan jokaista tarvitaan. 

Tää on kylmä fakta. Oikeisto ei ymmärrä tätä ja kuvittelee että meillä on varaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi