Onko sinustakin ruokarobotti liikuttava näky?
Varsinkin johonkin kiipeliin jäänyt? Oletko auttanut esim. lumeen jumittunutta robottiparkaa?
Kommentit (37)
Ei ole tarvinnut auttaa, mutta onhan se söpö
On, melkein tulee kyyneleet silmiin: siellä se reppana menee.
Liikuttaahan se sitä ruokaa 😄
On ihana pikku robotti, hihkun aina innoissani kun sellaisen näen.
Minä ajattelen lähinnä että siinä menee tavaraa taas jollekin reppanalle joka ei jaksa kävellä kauppaan koska on liimautunut ruudun ääreen, pelaamista ei voi keskeyttää eikä jalat enää toimi.
Robotit on tehty tarkoituksella söpön näköisiksi. Tekisi mieli mennä taputtelemaan ja kannustamaan. Ja joo, tiedän, että on vain esine!
On! Hellyttäviä rullailijoita. Kaupungilla kulkiessa muuten huomaa, kuinka nimenomaan aikuiset aina ihastelevat näitä robotteja ja moni saattaa esimerkiksi liikennevaloihin robotin kanssa pysähtyessään alkaa jutella sille :)
Musta parasta oli, kun kerran tilasin robolla ruokaa ja se soitti loppulaulun: Kova duuni on rahaa :)
On! Ovat söpöjä. :) En ole tavannut kiipeliin joutunutta roboa.
On söpöjä, ne sitkeästi yrittää eteenpäin yli esteiden, tekee mieli mennä auttamaan sitä.😄
Kyllä. Ovat niin liikkiksiä. Ja söpöjä suorittaessaan tunnollisesti tehtäväänsä. Tunnustan juttelevani ruokoroboille kun kohtaan sellaisen. En ole koskaan joutunut auttamaan ruokaroboa, mutta salaa toivon kohtaavani joskus ruokarobon pulassa, jotta voisin auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen lähinnä että siinä menee tavaraa taas jollekin reppanalle joka ei jaksa kävellä kauppaan koska on liimautunut ruudun ääreen, pelaamista ei voi keskeyttää eikä jalat enää toimi.
Typerys. Minä tilaan useasti robotilla ruokaa, koska olen kroonisesti sairas ja heikossa kunnossa. En jaksa kantaa kaupasta paljoa kerralla ja välillä en pysty edes lähtemään kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole itkenyt robotin vuoksi.
Lisään vielä, että herättävät kylläkin positiivisia tunteita.
Joo, hassua miten liikuttavia ne on, kun viiri pystyssä painelevat menemään ja jäävät suojatien viereen odottamaan autoja.
Välillä huvittaa itseäkin, että ne ovat vain robotteja, mutta silti..
Ne eivät kuitenkaan huutele rumia, kakkaa teiden varteen, roskaa, oksentele, heittele tupakantumppeja, ajele kenenkään päälle, eivätkä hoipertele kännissä jne jne.
Joten suloisia ovat.
Pisteenä iin päällä on se epätasaisesti välkkyvä vilkkuvalo. Ei olisi niin herttainen ilman tuota.
Ei. Ovat mielessäni ennakkomerkki yhä enemmän robotisoituvasta yhteiskunnasta. Inhoan esim. humanoidirobotteja enkä haluaisi niitä yhteiskuntaan muuta kun enintään tehtaisiin suljettuina.
Ei. Masentava lelu, jonka on tarkoitus olla jonkin sortin edistysaskel.
En ole itkenyt robotin vuoksi.