Onko sinustakin ruokarobotti liikuttava näky?
Varsinkin johonkin kiipeliin jäänyt? Oletko auttanut esim. lumeen jumittunutta robottiparkaa?
Kommentit (66)
Näin kun robo meni vahingossa peräkärryn kyytiin. Oli nurmikonleikkaajan peräkärry missä ramppi ja sinne robotti meni 😅
Vierailija kirjoitti:
Musta parasta oli, kun kerran tilasin robolla ruokaa ja se soitti loppulaulun: Kova duuni on rahaa :)
Ihana, en ole ikinä tilaillut mitään ruokia, mutta tuo olisi ehkä hyvä syy aloittaa, jos se laulaisi aina esim. mun toivebiisejä🤗
Aina tientukkona, köröttelee keskellä pyörätietä, mutkittelee ettei tiedä kummalta puolelta ohittaisi. En tykkää.
Minusta henkihieverissä pyöräilevät spandexit ovat liikkiksempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen lähinnä että siinä menee tavaraa taas jollekin reppanalle joka ei jaksa kävellä kauppaan koska on liimautunut ruudun ääreen, pelaamista ei voi keskeyttää eikä jalat enää toimi.
Typerys. Minä tilaan useasti robotilla ruokaa, koska olen kroonisesti sairas ja heikossa kunnossa. En jaksa kantaa kaupasta paljoa kerralla ja välillä en pysty edes lähtemään kauppaan.
Mikä aiheutti kroonisen sairautesi? Liika liikunta ja puhdas kotimainen ruoka?
Tekisi mieli hakata se lekalla hajalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen lähinnä että siinä menee tavaraa taas jollekin reppanalle joka ei jaksa kävellä kauppaan koska on liimautunut ruudun ääreen, pelaamista ei voi keskeyttää eikä jalat enää toimi.
Ja muita syitä ei tietenkään ole
Vierailija kirjoitti:
😂 Siinä loistava esimerkki ihmisestä joka ei osaa yhtään kyseenalaistaa ennakkoluulojaan. Kiireiset perheelliset, työssäkäyvät ja sairaathan noilla ruokansa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on hauska ja robotti on muotoiltu käyttäytymistieteellisen perustutkimuksen tulosten perusteella muistuttamaan kaikkien eläinlajien jälkeläistä: isot silmät, kupera otsa, pieni kasvojen alaosa.
Niitä persujen vihaamia tieteellisiä tutkimuksia hyödynnetään koko ajan esimerkiksi markkinoinnissa, jota tuon robotin ulkoasukin on.
Sehän on laatikon muotoinen
Naurattin, kun kerran ruokorobo pyysi painaan liikennevaloja puolestaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerys. Minä tilaan useasti robotilla ruokaa, koska olen kroonisesti sairas ja heikossa kunnossa. En jaksa kantaa kaupasta paljoa kerralla ja välillä en pysty edes lähtemään kauppaan.
Mikä aiheutti kroonisen sairautesi? Liika liikunta ja puhdas kotimainen ruoka?
Miksi luulet että tuollainen säälittävä vittuilu kertoisi ihmisille mistään muusta kuin siitä, miten kykenemätön olet tekemään mt-ongelmillesi mitään? -eri
Kammottava esimerkki nykymaailmasta. Koneet ja robotit valtaavat työpaikat ja ihmiskontaktit. Surullista ja pelottavaa.
nAURETTAVAA LEIKKIÄ jonka sinä maksat.
Vilkkaimmankin leikkijäkauppiaan myynnistä osuus on alle prosentin.
Näet silmälläsi: jokaista lelua kohti kauppaan kulkee satoja oikeita asiakkaita.
Potkaisen ojaan ja otan tavarat jos saan auki helposti.
Vierailija kirjoitti:
Näin kun robo meni vahingossa peräkärryn kyytiin. Oli nurmikonleikkaajan peräkärry missä ramppi ja sinne robotti meni 😅
Nurmikonleikkaaja sai hyvät ruuat.
Ei helevatti tätä palstaa. Suomi on menetetty.
Lähikauppaan on tullut roboja. Huomasin, että kulkevat alikulun kautta toiselle puolelle tietä, vaikka suojatietä pitkin olisi lyhyempi matka. Onkohan robot ohjelmoitu välttämään suojatietä jos alikulku on vaihtoehtona?
Vierailija kirjoitti:
Musta parasta oli, kun kerran tilasin robolla ruokaa ja se soitti loppulaulun: Kova duuni on rahaa :)
Robot ovat soittaneet ainakin Portion Boysin Tilipäivää ja Mamban Vielä on kesää jäljellä.
https://www.musiikkiluvat.fi/asiakastarinat/soivat-kuljetusrobotit-ilah…
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan sille sukua, sillä kerran ajatuksissani tulin töistä tien reuna pitkin ja en huomannutkaan, että edessä oli tuollainen peräkärry, jossa oli ne luiskat. Muutaman askelen otin, ja tajusin, että outo ylämäki ilmestynyt tähän ja tajusin, ett olen menossa sinne peräkärryyn.
Katselin ympärilleni ja onneksi ilm kukaan ei ollut huomannut hölmöilyäni.😅
Miksi toisessa keskustelussa kauhistelette vaikkapa Metan älylaseja tai Kotkamiehen julkisilla paikoilla kuvailuja? Mutta kun monikansallinen suuryritys kuvaa söpöillä roboteilla niin se on hienoa ja liikuttavaa?