Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nämä oireet voisi johtua?

Vierailija
10.09.2026 |

Mistä nämä oireet voisi johtua? Nyt muutaman kuukauden ajan ollut koko päiväistä epätodellista oloa/dissosiaatiota. Tuntuu kuin olisin humalassa tai puoliunessa ja kaikki tuntuu aika epätodelliselta. Tämän lisäksi väsymystä joka on vaikka nukkuisi hyvin. Väsymykselle ei näytä olevan väliä teenkö päivän aikana fyysisiä asioita vai en. Eli ei ole kai mitään pem oiretta. Tämän lisäksi päänsärkyä, painetta päässä ja niska kipeenä. Myös välillä pyörryttää ylös nouseminen ja joskus kesken kävelyn pyörryttää. Mikä vois olla syynä näille oireille? Kilpisrauhaset ok

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tekee tommoset oireet asentohuimaus.

Vierailija
2/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakehän ja niskan sekä kallonihasten lihasjumi ainakin voisi selittää osan oireista. En tiedä, voiko se jopa aiheuttaa verenkiertohäiriöitä päähän, mutta jos voi, niin varmaan voisi aiheuttaa noita muitakin oireita.

Kokeile käydä hieronnassa, jos sulla on varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt stressi, ahdistuneisuus tai uupumus (Burnout)

Autonomisen hermoston säätelyhäiriö (esim. POTS tai ortostaattinen intoleranssi)

Servikogeeninen eli niskaperäinen huimaus ja päänsärky

Infektion jälkeiset tilat

Vierailija
4/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit mennä johonkin jooga ryhmään. Ei astangaa vaan jotain lempeämpää.

Vierailija
5/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi kirjoittaa tuo kysymys Terveyspalveluiden chattiin,  eikä tänne... Minä tekisin ainakin niin.

Vierailija
6/6 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen hypokondria. 

Mulla on nuo samat ja mulla se johtuu niskajumista, joka taas johtuu siitä, että virkkasin yhteen putkeen kymmenen mattoa. Nyt pidän taukoa ja hiljalleen venyttelen lihaksia. Persekin on jumissa koska piriformis-vaiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän