Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viilentääkö sälekaihtimet huonetta? Ja voiko ikkunoiden väliin asentaa itse niitä edullisia kahtimia?

Vierailija
29.05.2007 |

Meillä osaan huonesta paahtaa niin aurinko. Ihana tietysti kun on valoisaa, mutta on niin kuuma!! Ikkunan edessä on avaraa, ei kasva isoja puita, eikä rivareihn varmaan saa laittaa mitään markiiseja. Voisi tulla aika kukertavaa. Pimennysverho olisi hyvä, mutten halua pilkkopimeää. Sälekaihtimia olen pohtinut, että lapsilla olisi yöllä pimeämpää, mutta auttaako se tuohon paahtamiseen ja lämpötilannousuun? Ja onko niistä itseasennettavista iloa, kun on asennettava sisäpuolelle. Aika huisi hintaero väliin asennettavilla ja itselaitettavilla. Vai voiko itse laittaa niitä edullisia sinne väliin? Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyllä ne viilentävät. Asennuspaikasta en osaa sanoa mitään kun on kokemusta vain ikkunoiden välissä olevista.

Vierailija
2/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne väliin laitettavatkin voi laittaa itse. Reiät vain poraa ja asentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla, että kaikki firmat eivät myy muuten kuin valmiiksi asennettuina.

Materiaalilla ei ole niin paljon väliä kuin värillä. Metallikiiltoinen vaalea (alumiini tms) heijastaa säteitä parhaiten, tumma imee lämpöä. Kaihtimissa voi olla toinen puoli värillinen, jos haluat huoneen puolelle jotain muuta kuin metallia.