Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2402)
Vierailija kirjoitti:
Outoja viestejä. Adios!
Harhaisten tsätti 🤌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Meillä on rakkautta, siksi olemme välitilassa. Varattuja molemmat.
Eiköhän se rakkauskin siitä hiivu, kun reaaliteetit iskee kunnolla vasten kasvoja..
Ei. Se on voimistunut.
Parempi, kun niistä tunteista ei puhu ja niitä kasvata. On sen pakko toimia pidemmän päälle..
Niin. Menin paljastamaan tunteeni ja hänen kanssaan oli sitten vuoristorataa. Kysyin, voidaanko jutella, että saadaan asiat kuntoon. Ei voitu. Nyt on lähennytty jälleen ja toivon, että voidaan jutella.
Ohispaska häiriköt
mellastaa
en tykkää!
👋👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Eiköhän se rakkauskin siitä hiivu, kun reaaliteetit iskee kunnolla vasten kasvoja..
Ei. Se on voimistunut.
Oletko sama henkilö, joka kirjoitti, että tunteet haalenivat viime vuonna ja nousivat lähimenneisyydessä pintaan uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Ei sua näkynyt
Ei. Puoliso teki taas temput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se on voimistunut.
Oletko sama henkilö, joka kirjoitti, että tunteet haalenivat viime vuonna ja nousivat lähimenneisyydessä pintaan uudelleen?
En.
Jutunjuurta huomiseksi: it-juttuja, ranskan opetusta ja tatskoista puhumista.
Kerro sinä puolestasi kulta, mitä laitat huomenna päällesi. Entä mitä haluaisit minun laittavan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu mies(, jonka nimi alkaa Jiillä ja päättyy eehen)?
Jos kerrot omat kirjaimesi, vaikka satunnaisessa järjestyksessä, kerron miten menee.
Olimme sähköpostitse yhteydessä keväällä.
Saattohan siinä semmostakin olla. Menemisessä on mukana ripaus kaipausta, koska ollaan Kaipaus-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro sinä puolestasi kulta, mitä laitat huomenna päällesi. Entä mitä haluaisit minun laittavan?
Vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koen välillä, et mua on huijattu. Miten toisen mieli voi muuttua niin voimakkaasti muutamassa kuukaudessa, ja sitten vaan uusia haaveita toisen kanssa. Tuntuu lievästi sanoen pahalta. No sellaista elämä on välillä, ainakin mulla. Alan jo tottua tällaiseen.
Minusta taas tuntuu pahalta se, että joku voi pitää haavetta yllä niin kauan ilman konkretiaa. Haaveita haaveiden takia.
Hän ruokki mun haaveita toistuvasti. Siksi se tuntuukin pahalta, miksi kukaan käyttäytyy niin, pohdin. Välillä mietin, et halusiko loukata tahallaan.
Täällä on niin outoa sakkia, että kaikki on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ounou selvisikin.
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet.
No mä taas just niitä en. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitikö sun pysyä vaa 2+ ?
Huonosti oletat jos luulet tietäväsi kuka tuo on yhdestä viestistä. Sivu
Me oltiin eilen kuvassa samanvärisissä farkuissa.
Vierailija kirjoitti:
Jutunjuurta huomiseksi: it-juttuja, ranskan opetusta ja tatskoista puhumista.
Miksi IT?
Parempi, kun niistä tunteista ei puhu ja niitä kasvata. On sen pakko toimia pidemmän päälle..