Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2419)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olin mielestäsi kiero ja epäluotettava. Ehkä mielestäsi annoin itsestäni väärän kuvan. Mutta yritin vain parhaan ymmärrykseni mukaan selviytyä siinä tilanteessa ja ympäristössä, jossa olimme.
Totta puhuen, en tiedä, mitä ajattelit. Epäilin sinuakin huijariksi. Epäilimmekö molemmat toisiamme?
Myönnät siis olevasi huijari. No, mulla ei ole tapana huijaroida.
Kai itsekin tajuat, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Ei tule edes ystäviä..
Voimakas ihastumisen tunne ei koskaan poistu mutta sulkee pois ystäyyden! -niin se on, sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on haastavaa, kun kumpikin tykkää toisistaan ja pitäisi olla niin kuin ei olisikaan. "
-tämä, miksi peitellä kun molemmat pitää toisistaan? sehän on ihanaa lähentyä.
Ei kaikissa paikoissa tai tilanteissa voi. Täytyy olla neutraali ja yrittää unohtaa. Sivusta vaan.
Miten unohtaminen sujuu?
Unohduksen suhteen menee päin P:tä.-sivusta
Vierailija kirjoitti:
En
Olet elämäni suurin virhe. Ei siksi, että sinussa olisi jotakin vikaa vaan siksi, että olen toivonut mahdottomia. Harha-askel sanan varsinaisessa merkityksessä.
Mä koen välillä, et mua on huijattu. Miten toisen mieli voi muuttua niin voimakkaasti muutamassa kuukaudessa, ja sitten vaan uusia haaveita toisen kanssa. Tuntuu lievästi sanoen pahalta. No sellaista elämä on välillä, ainakin mulla. Alan jo tottua tällaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Kuvio ei ole terve.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen morkkis, monestakin syystä.
Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No?
Kuvio ei ole terve.
Ai? Mikä kuvio ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syksyä lukijalle :)
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Ei tule edes ystäviä..
Voimakas ihastumisen tunne ei koskaan poistu mutta sulkee pois ystäyyden! -niin se on, sivusta
On mulla ainakin aiemmat ihastumiset poistuneet. Vaikka kuinka oon tykännyt menneisyydessä, niin nyt mietin, et mitä oon heissä oikein nähnyt..on siis muutamiakin tällaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä koen välillä, et mua on huijattu. Miten toisen mieli voi muuttua niin voimakkaasti muutamassa kuukaudessa, ja sitten vaan uusia haaveita toisen kanssa. Tuntuu lievästi sanoen pahalta. No sellaista elämä on välillä, ainakin mulla. Alan jo tottua tällaiseen.
Minusta taas tuntuu pahalta se, että joku voi pitää haavetta yllä niin kauan ilman konkretiaa. Haaveita haaveiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu mies(, jonka nimi alkaa Jiillä ja päättyy eehen)?
Jos kerrot omat kirjaimesi, vaikka satunnaisessa järjestyksessä, kerron miten menee.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi J...e ollut vuosia sinkkuna. Ollut osittain helpottavaa pitkien suhteiden jälkeen. Silti kaipaan enemmän. Mutta tuntemani ihminen omaa yhteystietoni. Kai. Tai löytää netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerrot omat kirjaimesi, vaikka satunnaisessa järjestyksessä, kerron miten menee.
Olimme sähköpostitse yhteydessä keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas tuntuu pahalta se, että joku voi pitää haavetta yllä niin kauan ilman konkretiaa. Haaveita haaveiden takia.
Hän ruokki mun haaveita toistuvasti. Siksi se tuntuukin pahalta, miksi kukaan käyttäytyy niin, pohdin. Välillä mietin, et halusiko loukata tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on rakkautta, siksi olemme välitilassa. Varattuja molemmat.
Eiköhän se rakkauskin siitä hiivu, kun reaaliteetit iskee kunnolla vasten kasvoja..
Ei. Se on voimistunut.
No? Se on viimeisin asia jota sulle toivoisin.