Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2402)
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ymmärrän ettet halua olla missään oikeasti tekemisissä, mutta etsitkö minua vielä täältä ja siinä tapauksessa miksi? - miss u.
Haluan olla oikeasti tekemisissä ja olen yrittänyt parhaani sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutunjuurta huomiseksi: it-juttuja, ranskan opetusta ja tatskoista puhumista.
Miksi IT?
Kaivattu auttaa niissä asioissa, kun laitteet tai yhteydet prakaa.
Keltainen metsä ja valkeat puut
Vierailija kirjoitti:
Keltainen metsä ja valkeat puut
Tuo tulee meidän yksistä paidoista mieleen. 🤔
J ihan turhaa jatkat mulle viestittelyä täällä. Ei kiinnostele. Oot naurettava.
-L
Hei.
Haluaisin piristää Sinua vaikka pienellä meilillä silloin tällöin, uskon että oppisit itsekin nauttimaan ihanasta orkusta ihan anonyymisti ilman paineita tai mitään velvoitteita.
t. eki hesasta
Hitto ku ne ovat siruttaneet mun aivot ysärin lopulla. Vanhemmat sukupolvet ovat säästyneet tältä.
Kaikki nolot ja hävyttömät tilanteet ovat jossain datakeskuksessa valmiina isojen ihmisten reviteltäväksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni suurin virhe. Ei siksi, että sinussa olisi jotakin vikaa vaan siksi, että olen toivonut mahdottomia. Harha-askel sanan varsinaisessa merkityksessä.
Koen myös olevani se virhe, joita tapahtuu. Kuvittelin liikoja, ja ne haaveet eivät haihdu hetkessä, vaikka ehkä ovatkin turhia. Todellisuus on iskenyt karulla tavalla, kun onkin yhdentekevä. Siltikin pidän vielä kaivatustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet elämäni suurin virhe. Ei siksi, että sinussa olisi jotakin vikaa vaan siksi, että olen toivonut mahdottomia. Harha-askel sanan varsinaisessa merkityksessä.
Koen myös olevani se virhe, joita tapahtuu. Kuvittelin liikoja, ja ne haaveet eivät haihdu hetkessä, vaikka ehkä ovatkin turhia. Todellisuus on iskenyt karulla tavalla, kun onkin yhdentekevä. Siltikin pidän vielä kaivatustani.
Ketä kaipaat?
Kyllä mä sut vielä joku päivä saan vieteltyä. Pitää vaan taktiikkaa pohtia. Yhteiset harrastukset on hyvä alku. Aion tuppautua mahdollisimman paljon seurasi.
Eipä sinun näkeminen tänään helpottanut kaipausta. Huomenna aamulla onneksi taas näemme.
Vierailija kirjoitti:
💝💝💝💝💝🧡💘💘💘💘
wää
Olisi romanttista kulkea kaksin hämärässä syysillassa reittiä, jossa ei liiku ketään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit olevasi yhdentekevä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sut vielä joku päivä saan vieteltyä. Pitää vaan taktiikkaa pohtia. Yhteiset harrastukset on hyvä alku. Aion tuppautua mahdollisimman paljon seurasi.
Jos oisit kaipaamani nainen, niin oot jo vietellyt.
Millä sijalla kaivattusi on elämässäsi?
Suuri keltainen kuu kaiken yllä.