Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (2419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Meillä on rakkautta, siksi olemme välitilassa. Varattuja molemmat.
Pitikö sun pysyä vaa 2+ ?
Nevör evör
En ymmärrä miehiä. Tiesin että yksi mies on kiinnostunut, joten tein aloitteen. No hänpä sitten ghostasi. Myöhemmin nähtiin sattumalta samalla työpaikalla ja hän oli ihan vaikeana. Itselleni oli silloin jo yks hailee koko mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Ymmärrän ettet halua olla missään oikeasti tekemisissä, mutta etsitkö minua vielä täältä ja siinä tapauksessa miksi? - miss u.
Haluan elää harhoissa jotta pääsisin yli siitä että kaivattu hylkäsi minut täysin. En kuitenkaan haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä oikeasti koska hän oli viesteissään loukkaava.
Kaipaan sitä mitä hän oli joskus. Kaipaan sitä toivoa tulevasta jota ei sitten tullutkaan.
Tämä palsta lohduttaa.
Toivottavasti ne viestit ei ollu palstoilta luettuja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehiä. Tiesin että yksi mies on kiinnostunut, joten tein aloitteen. No hänpä sitten ghostasi. Myöhemmin nähtiin sattumalta samalla työpaikalla ja hän oli ihan vaikeana. Itselleni oli silloin jo yks hailee koko mies.
Ilmeisesti siis luulit etkä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisitkö olemaan kaveri tai ystävä kaivattusi kanssa, jos parisuhde on pois suljettu vaihtoehto?
En. Mutta esimerkiksi auttaisin tai tukisin silti.
Miksi et?
Ei ole romanttisia tunteita ystäviä/kavereita kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siis luulit etkä tiennyt.
Niin kai sitten. Itse hän oli kuitenkin aiemmin aina hakeutunut minun seuraani ja kehunut ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, ettei oltais enää välitilassa. Ettei ole enää mitään tilaa. Välitila tarkoittaa, et jotain saattais olla tulossa. Meidän tulevaisuus on surullinen.
Meillä on rakkautta, siksi olemme välitilassa. Varattuja molemmat.
Eiköhän se rakkauskin siitä hiivu, kun reaaliteetit iskee kunnolla vasten kasvoja..
Välitila kuvaa meidän tilannetta aika hyvin. Pitkään sinusta haaveilin. Molemmat paljasti tunteensa. Tilanne ei ole silti esteiden takia edennyt. Voi kun odotan aikaa että edetään. Sekin melko varmasti vielä tulossa.
Pystyisin olla ystävä vaikka olisi romanttisia tunteita. Ihminen pystyy mihin vaan, en käsitä miten itseään ei voi pitää kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua näkynyt
Anna kirjaimet tai tunniste
Aikamoinen morkkis, monestakin syystä.
Ehkä olin mielestäsi kiero ja epäluotettava. Ehkä mielestäsi annoin itsestäni väärän kuvan. Mutta yritin vain parhaan ymmärrykseni mukaan selviytyä siinä tilanteessa ja ympäristössä, jossa olimme.
Totta puhuen, en tiedä, mitä ajattelit. Epäilin sinuakin huijariksi. Epäilimmekö molemmat toisiamme?
Vierailija kirjoitti:
Pystyisin olla ystävä vaikka olisi romanttisia tunteita. Ihminen pystyy mihin vaan, en käsitä miten itseään ei voi pitää kurissa.
Ja sinähän mietit aina sitä yhtä ja ainoaa asiaa, jota sellaiset tunteet voivat tuoda tullessaan. Se on aika paljon muutakin ja jos se aika paljon muutakin ei toteudu, voi käydä raskaaksi.
Mutta nettipalstalla ihminen pystyy mihin vaan. Ja nyt JANK JANK pystyyn! Minä minä minä.
Mitähän sulle kuuluu mies(, jonka nimi alkaa Jiillä ja päättyy eehen)?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle kuuluu mies(, jonka nimi alkaa Jiillä ja päättyy eehen)?
Paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sua näkynyt
Anna kirjaimet tai tunniste
Omani voin sanoa, eli koo
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Pitikö sun pysyä vaa 2+ ?