Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10079)
Sun ruokahuolto heikentyisi mun kans, koska en tee liharuokaa mutta hyvää kasvisruokaa kylläkin. Oletan, että oletat kotona olevan ruokaa, kun tuut töistä. Toki minäkin teen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun ruokahuolto heikentyisi mun kans, koska en tee liharuokaa mutta hyvää kasvisruokaa kylläkin. Oletan, että oletat kotona olevan ruokaa, kun tuut töistä. Toki minäkin teen töitä.
Itse kokkaan melkein kaiken ja melkein aina. En tartte palvelua. Pidän ruoanlaitosta. Toki kiire on kiirettä ja joskus kiva olisi tulla valmiiseen pöytäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua. Nähdäänköhän me enää koskaan? Viimeinen tapaaminen oli hyvä, antoi toivoa ja jäin odottamaan innolla jatkoa. Sitä ei tullutkaan.
Kyllä mä tulen vielä käymään.... En tiedä vielä että milloin mutta katsotaan, katsotaan. Ens viikolla on muualle menoa niin en ole maisemissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että vttuilet.
En ole ikinä vttuillut sinulle, enkä muillekkaan joista pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pettyisit kuitenkin joten samapa tuo.
Petyn jos olet ilkeä. Muutoin en.
En ole ilkeä.
Hyvä 😊 ei ole tullut fiilistä ilkeydestä vaan enemmän päinvastaista, mutta se on ainoa mistä voisi realistisesti tulla pettynyt olo. Kaikki muu on ihan ok mitä vastaan tulee, kun luonneasiat on hyvin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän miestenkin pitää jotain tehdä. -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sua. Nähdäänköhän me enää koskaan? Viimeinen tapaaminen oli hyvä, antoi toivoa ja jäin odottamaan innolla jatkoa. Sitä ei tullutkaan.
Oletko itse tehnyt jotain sen eteen, että jatkoa tulisi?
Mitä voi tehdä jos yhteystietoja ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän miestenkin pitää jotain tehdä. -Sivusta
Joo, kiittää ruuasta! 😌 Edelleen silloin 2-300 vuodenkin päästä vaikka se itsestäänselvyytenä aina tuleekin eteen. Sivusta kans
Sinä se menit eteenpäin ennen kuin ehdin kissaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Pyysit itse, että mentäisiin eteenpäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että vttuilet.
Vttuiletko sitten niille joista et pidä?? Entä jos meille tulisi riita. Alatko vttuilla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fonecta, tuskin mies pahastuu.
Miksi juuri silloin alkaa jännittää, kun oikeasti kiinnostuu jostakusta 😣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui että vttuilet.
Vttuiletko sitten niille joista et pidä?? Entä jos meille tulisi riita. Alatko vttuilla??
Joskus, jos on aihetta. En tykkää riidellä, niin koitan hoitaa ilman vittuilua, ääntäkään korottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fonecta, tuskin mies pahastuu.
Pelkällä etunimellä fonectasta tuskin saa tietoja.
En kyllä menisi yhteen kasvissyöjän kanssa. Yhteen kannattaa mennä vain sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samat arvot ja elämäntavan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä menisi yhteen kasvissyöjän kanssa. Yhteen kannattaa mennä vain sellaisen kanssa, jonka kanssa jakaa samat arvot ja elämäntavan.
Minä en näe ruokavaliossa mitään elämäntapaongelmaa. Ihmisillä on monista eri syistä erilaisia ruokavalioita. Aikuisena sitä pystyy syömään eri aterian kuin kumppani, lapsilla ehkä on kateus ja sen sellaista mukana näissä tilanteissa. Aikuisena jokainen lähtökohtaisesti vastaa omasta ravinnostaan itse eikä riipu toisista. Tyhminkin osaa sitäpaitsi tarvittaessa täydentää kasvisruokaa vaikka lisäämällä ateriaan munan tai makkaran.
Hyvää viikonloppua. Toivottavasti sinulla on stressittömämpi kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
En kehdannut ruveta pyörimään siinä kuin puolukka pimpraudassa. Vetelehdin vähän, mutta olit niiiiiiin hidas.
Sinusta kiinni.