Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10252)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähdetään reissuun.
Paris calling?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noi bmi kerro koko totuutta.
Ei niin. Miehen bmi matalampi kuin mulla eikä edes paina kovin montaa kiloa enemmän kuin minä, vaikka on melkein 15cm pidempi.
Ei näytä siltikään mitenkään aneemiselta!Itsellä tuo sama, koska rasva ei kerry helposti rintoihin ja peppuun. Silloin painon nousu, joka tilastoissa näyttäisi normaalilta, on joko kunnon turvotus tai sitten lihasten kasvua treenaamisesta.
Mikä sama? Et näytä aneemiselta vaikka olisit aivan hoikka vai? En tajunnut :DKyllä, mutta riippuu tietysti miten hoikasta puhutaan. BMI ei ole tästä mittari, koska siinä otetaan vain pituus ja paino, mutta ei painon jakautumista tai lihaksia, joita monilla on myös. Vatsarasva on se mikä mielletään haitalliseksi ja jos on turvonnut olo.
Alle 20 bmi-lukemista kyse.
Palstalla näkee sellaista asennetta, että bmi olisi miehillä jotenkin eri ja miehet olisi terveellisemmin ylipainoisia jne., vaikka oikeasti harva mies (tai nainen) on lihaksikkuuden vuoksi ylipainoinen.
Kyllä. Oon myös toi, joka laittoi toisessa kohtaa, että vatsarasva voi olla monille luonnollinen (positiivinen) tila.
Pidän miehiä ja naisia kauniina tai ihanina, jotka ovat eri muotoisia ja kokoisia kuin itse olen. Mielestäni vastakohtaisuudet ja eroavaisuudet tekevät ihmisistä mielenkiintoisia ja puoleensavetäviä.
Älkää kuunnelko noita vihapuhujia.
Ei kai täällä vihapuhetta ole ollut? :D
Pieni pyöreys ja rasva on ihan luonnollista monille, mutta siitähän ei ole kyse nykyisessä lihavuusongelmassa.
Itseäni ei vastakohdat niinkään kiehdo, mutta makuja on monia. Useinhan ihmiset pyörivät suht. kaltaistensa kanssa, romanttisesti kuin kaverinakin. Jotain eroavaisuuksiakin pitää tietysti olla, harva itsensä klooneilla haluaa ympäristönsä täyttää.
Mä ajattelen sua tosi usein. Ristiriitaista, koska meidän suhteen lopulla ajattelin sen olevan toksista ja väärää.. en koskaan ajattele sua pahalla. Päinvastoin palaan meidän paikkoihin ja hetkiin, ihaniin muistoihin. Toivon sulle kaikkea hyvää M. Rakastan sua varmaan vieläkin.
Ai selitti, että ne näkyisi, jos on ulkopuolinenkin, mutta ilmeisesti ei näy...
Vierailija kirjoitti:
Torstain toive toteutui. 😍
Ah, torstaikerho. Itsellä taitaakin tulla pitempi tauko... 😢
Katoin jos ois ollut sun kuva mut eipä ollu, silti 🥰
Torstain tiimi. Mun lempihetki saada katsella sun silmiin.
En oo tehnyt profiilia. Se on anonyymi visiitti, jos näkyy edes
A, hyvää yötä. Ikävä. Haluaisin vaan halata sua ja olla lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Känneistä ja rohkaistumisesta tuli mieleen että aikakone olisi kiva keksintö
No sehän olisi vastuutonta jo tässä kohtaa tommosia muutella. Perhosvaikutus ja kaikki.. :D
Siinä kohti kun se teki niin kipeää, ymmärsin että se oli rakkautta ollut koko ajan
Vierailija kirjoitti:
E kaipaa sua.
Estäjä ei kaipaa.
Rohkeus palkitaan tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lisätä mut snäppi kaveriksi. Laitteisin sulle joka päivä viestiä. Tai ehkäpä huomenna ilmoitan töissä vain lisääväni sinut kaveriksi, kun koko ajan ehdottelee :)
Raskas sellanen ihminen joka laittaa jokapäivä viestiä. Ettekö ajattele kohdetta ollenkaan ? Vaan itseänne ? Ihme tyrkkyjä ja tunkeilua.
Snäpissähän katkeaa striikit jos ei laita joka päivä!
Ihan normihomma siellä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä niin joudun kuseen tästä
Mistä? Miksi joutuisit?
Vaihdan viikonloppuna wa profiilikuvaa. Voit sitten kommentoida muutosta. Varmaan 7v ollut sama kuva.
Emilialle yöhalit. Jospa pääsisin tänään ajoissa nukkumaan. Kukaan ei voi ymmärtää, kuinka paljon ja raskasta työtä olen tehnyt tämänkin syksyn. Voisit tulla energisoimaan minua.
Gallup:
Nuoli ylös: kaivattu on työkaveri
Nuoli alas: kaivattu ei ole työkaveri