Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10265)
Voisitko lisätä mut snäppi kaveriksi. Laitteisin sulle joka päivä viestiä. Tai ehkäpä huomenna ilmoitan töissä vain lisääväni sinut kaveriksi, kun koko ajan ehdottelee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä hakeudun sun seuraan, mä hymyilen kun mäen sut. Katson sua salaa, kuulen sun äänes toimiston toisesta päästä. Tykkään susta niin että halkeen. Odotan meidän tyhypäivää <3
Mielenkiinnnosta: miksi juuri tyhy-päivää, minkä uskot muuttuvan silloin? Ihan sivusta.
No muuten aina liikaa hommia ja stresssiä. Tykkään rennosta silmiinkatsomismeiningistä ja huumorista, en otsasuonta pullottavasta vtutuskököstä
Vierailija kirjoitti:
Voisitko lisätä mut snäppi kaveriksi. Laitteisin sulle joka päivä viestiä. Tai ehkäpä huomenna ilmoitan töissä vain lisääväni sinut kaveriksi, kun koko ajan ehdottelee :)
Raskas sellanen ihminen joka laittaa jokapäivä viestiä. Ettekö ajattele kohdetta ollenkaan ? Vaan itseänne ? Ihme tyrkkyjä ja tunkeilua.
Tää koko juttu on nöyryyttänyt mua niin paljon.
Huomenna lähdetään reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Miks en yhtäkkii kehtaa?
Koska kiinnostus muuttui ihastukseksi. Tajuat sen parin päivän sisään itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskas sellanen ihminen joka laittaa jokapäivä viestiä. Ettekö ajattele kohdetta ollenkaan ? Vaan itseänne ? Ihme tyrkkyjä ja tunkeilua.
Sulla ei selkeästi ole snappia. Siellä on tarkoitus laittaa joka päivä molemmin puolin viestiä ja kerätä streak mahdollisimman pitkäksi. Samalla saisi tekosyyn pitää yhteyttä..
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähdetään reissuun.
Vie vaimolle terggui Amerikkaan. Ei tuu ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan mua nyt kun tunnen jotain voimakkaasti.
Joo, pistelen woodoo nukkea.
Sivusta
Ok. Et sit lähetä mua hoitoon.
Mä muutes rakastin istua sun vieressä eilen. Mun oikeaa puolta kuumottaa vieläkin. En kuullut sanaakaan, olisin halunnut salaa sua koskettaa
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö se?
Ei näy
Lähtisin kotiin siinä vaiheessa kun huomaan juoneeni liikaa.
Tosin tuona iltana mulla ei ollut kotia mihin mennä