Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (10275)

Vierailija
10261/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10262/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi "I love you"t ja "Je t'aime"t on kyllä niin nähty. Jo 2023. 🤡 Ei siinä mitään.

Bah non! Silloin oli polyglottirouvan kaipaaja tai nn, kun kirjoitteli ranskaksi kaipuutaan. 

Ei täällä ole ulkomaalaisia!

Voi silti kirjoittaa kielellä, jonka osaa. 

Tai puhua äänellä, jonka kuulen. Sydämestä sydämeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10263/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rollaillen ulos palstalta. Viettäkää kiva viikonloppu. Suosittelen yhteydenottoa suoraan🖤

Ei tiedetä mustasydämisen yhteystietoja.

Eikä meitä oikeastaan kiinnostakaan...

No tämäkin vielä... 🤣

Hihii😅😂😂😂😂😂

Vierailija
10264/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sais vaan rakkaan sylissä olla hellittävänä ja voisi kertoa kaikki murheet kuuntelevaa olkapäätä vasten.

Oihh...ihana mies

Voi se olla nainenkin.

Niinpä. Nn

Vierailija
10265/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihana

Vierailija
10266/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaa parisuhteet kestivät pidempään koska pariskunnat antoivat toisilleen tilaa ja vapautta enemmän kun sukupuolilla oli omat tehtävienjaot: miehet fyysisissä töissä peltoja viljelemässä ja naiset kodinhoidossa. Esim korona-aikaan nähtiin eropiikkejä kun etätyöt lisääntyivät ja pariskunnat kokivat liiallisen yhteiselon liian kuormittavaksi ja ahdistavaksi kun samoissa nurkissa nysvääminen aiheutti suhteettoman suuria avarakatseettomia näkökulmia ja tuntemuksia syystä että elettiin lähinnä omien sisäisten "kummitusten" varjojen aiheuttamien alkukantaisten mökkiläisten brutaalien kivikautisten selviytyjien armoilla seinien kaatuessa päälle jossa ainoa sivistyneen infrastruktuurin merkki oli vessapaperiin kirjoitettu slougan:"Hyvin pyykii" -slougan joka piristi päivää uusavuttoman hygieniatiloissa jossa välkkyvää vessan valoakaan ei päässyt isännöitsijä korjaamaan ja tuomaan lohtua ummehtuneeseen makuuhuonearkeen.

Siis ne alkukantaiset brutaalit kivikautisetkin miehet saivat paljon enemmän aikaan kuin nämä uusavuttomat modernit miehet joille voisi laittaa yhtä hyvin postimerkin perseeseen ja lähettää kehitysmaahan kehittymään mammanpojista sellaisiksi joita edes jollain tasolla voisi miehiksi kutsua.

Sitä se arvojen pehmeneminen ja naisvaltainen kasvatus teettää. Pehmeitä miehiä. Ei se niiden poikien vika ole, että heidät kasvatetaan erilaisiksi, kuin jostain kriisissä olevassa maasta tulevat, ei vaadi Einsteinia tämän ymmärtämiseksi. 

Ne on miehiä joille täytyy kaikki kädestä pitäen opettaa ja valtiolla ei ole edes sellaista onnenmarkka-kaivoa josta nuo rahat ja resurssit ongitaan että saadaan kaikille tuleville kaljaveikolle s##tana vihot joihin töhertää.

Kyllä sitä kuule kivikaudellakin töherreltiin luoliin ideoita kunnes keksittiin että kivillä voidaan saada valkea (tuli) aikaiseksi josta valkeni energia ja siitä polttomoottori.

Vierailija
10267/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihana

Mä olen ihanampi.

Vierailija
10268/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihana

Juu, minäki. Joku jopa kaipasi eilen ihanaa ällää. 

Vierailija
10269/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keikasta on kyse? Olen haljeta uteliaisuudesta. 🤩

Vierailija
10270/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille luontoon ja juomaksi kuuma kaakaota, jota pitäisi jäähdytellä pitkään. <3

Aikas kiva. Mulla oli metsäilystä useamman vuoden tauko, mutta sitte kaivattu tuli kuvioihin ja oli aika kaivaa taas vaelluskengät esiin. Oli vaan pakko päästä metsään rauhoittumaan. Taidan olla yhden kaakaoretken kaivatulle velkaa🙄.

Vierailija
10271/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samannimisiä on tietysti paljon ja pienessäkin piirissä voi olla. Eräskin kerta yhteen ketjuun pompahti yllättäen neljä eri E-alkuista, joilla kaikilla neljä kirjainta.

Varmaan ihmenEloset.

🤣🤣🤣 minä ja minun kaikki muut kolme e-alkuista naista🤣🤣🤣

Vierailija
10272/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keikasta on kyse? Olen haljeta uteliaisuudesta. 🤩

Happoradion keikka😅

Vierailija
10273/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samannimisiä on tietysti paljon ja pienessäkin piirissä voi olla. Eräskin kerta yhteen ketjuun pompahti yllättäen neljä eri E-alkuista, joilla kaikilla neljä kirjainta.

Varmaan ihmenEloset.

🤣🤣🤣 minä ja minun kaikki muut kolme e-alkuista naista🤣🤣🤣

Joo ME!😁🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
10274/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan rakkautta.

Vierailija
10275/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää ja harmaata

Vierailija
10276/10275 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenvanhaa parisuhteet kestivät pidempään koska pariskunnat antoivat toisilleen tilaa ja vapautta enemmän kun sukupuolilla oli omat tehtävienjaot: miehet fyysisissä töissä peltoja viljelemässä ja naiset kodinhoidossa. Esim korona-aikaan nähtiin eropiikkejä kun etätyöt lisääntyivät ja pariskunnat kokivat liiallisen yhteiselon liian kuormittavaksi ja ahdistavaksi kun samoissa nurkissa nysvääminen aiheutti suhteettoman suuria avarakatseettomia näkökulmia ja tuntemuksia syystä että elettiin lähinnä omien sisäisten "kummitusten" varjojen aiheuttamien alkukantaisten mökkiläisten brutaalien kivikautisten selviytyjien armoilla seinien kaatuessa päälle jossa ainoa sivistyneen infrastruktuurin merkki oli vessapaperiin kirjoitettu slougan:"Hyvin pyykii" -slougan joka piristi päivää uusavuttoman hygieniatiloissa jossa välkkyvää vessan valoakaan ei päässyt isännöitsijä korjaamaan ja tuomaan lohtua ummehtuneeseen makuuhuonearkeen.

Siis ne alkukantaiset brutaalit kivikautisetkin miehet saivat paljon enemmän aikaan kuin nämä uusavuttomat modernit miehet joille voisi laittaa yhtä hyvin postimerkin perseeseen ja lähettää kehitysmaahan kehittymään mammanpojista sellaisiksi joita edes jollain tasolla voisi miehiksi kutsua.

Sitä se arvojen pehmeneminen ja naisvaltainen kasvatus teettää. Pehmeitä miehiä. Ei se niiden poikien vika ole, että heidät kasvatetaan erilaisiksi, kuin jostain kriisissä olevassa maasta tulevat, ei vaadi Einsteinia tämän ymmärtämiseksi. 

Ne on miehiä joille täytyy kaikki kädestä pitäen opettaa ja valtiolla ei ole edes sellaista onnenmarkka-kaivoa josta nuo rahat ja resurssit ongitaan että saadaan kaikille tuleville kaljaveikolle s##tana vihot joihin töhertää.

Suomalaisissa miehissä on aina vikaa josta parjata.

Suomalaiset naiset taas on 100% täydellisiä ja kelpaavat sellaisena kuin ovat, olivat sitten mitä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi