Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10380)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi etunimi?
Sama kuin erään auton.
Siis Kia.
Helpottavaa, ettei valtion autoilla mennä.
Vierailija kirjoitti:
Onko huolestuneisuus ihmisessä oikeasti noin negatiivinen ominaisuus?
On se silloin kun ei kestä rakkaittensa elämänvalintoja, koska ne pelottaa. Ei olisi tarpeeksi vapautta olla oma itsensä. Mä olen nainen, niin en edes tee mitään erityisen vaarallista, mutta ilmeisesti sen verran kuitenkin, että muutamat asiat ja valintani on jossain ihmisissä aiheuttaneet huolestuneisuutta ja kontrolloinnin tarvetta. Vaikka osaan kyllä elää ihan itse ja tiedän mitä teen, niin en kauheasti arvosta jos menee yli se huolestuneisuus. Se on turhaa pienentämistä.
Vierailija kirjoitti:
Me jouduttaisiin aloittamaan hyvin varovaisesti: ensin opeteltaisiin halaamaan. Miltä se tuntuisi, kuinka pitkään, sitten ehkä hidas tanssi lähekkäin, pyyheet päällä saunassa, lähekkäin istuen leffan katsominen. Pikku hiljaa siedätys toisen läsnäoloon ja kosketukseen.
Oispa tämä mulle. Haluaisin juuri tuota. Mutta varmaan olet joku nainen ja kirjoitat miehelle.
Ai kauheeta. Oliko sulla nuuska huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan mua nyt kun tunnen jotain voimakkaasti.
Mitä tunnet?
Kutsua, vahvaa tunnetta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos löydän sun numeron nii lähetänkö viestin?
Lähetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunnet?
Seuraa sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunnet?
Tunsin saman jo päivällä. Ajattelitkohan sä sillon mua? Piti ihan istua alas kun vatsanpohjassa kulki lämmin aalto. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit huomiselta?
Halausta. Ja sanoa jotain.
Halauksessakin on aina omat riskinsä, kaivattu voi säikähtää ja sen jälkeen et sitten kuule hänestä enää mitään. 😏 ...niin,ihan omakohtainen kokemus tästä.
Kiitos sinulle huolenilmauksestasi, vaikka en ymmärrä logiikkaa siinä ollenkaan. En tietenkään halaisi, jollei toinen halua myös halata. Tsemppiä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: kaivattusi etunimi?
Mia
Vierailija kirjoitti:
Onko huolestuneisuus ihmisessä oikeasti noin negatiivinen ominaisuus?
Mitään ei voi tehdä ettei vaan mitään sattuis. Kaikkialla vaaraa ja huolenaiheita. Raskasta.
Entä ne ilon kokemukset ja kauniit, hyvät asiat mitä voi kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän kuin tiikeri, joka katselee häkistään haaveiden maisemaa, huomaamatta että ovi on auki ja viidakkoon voi mennä milloin vain
Siellä viidakossa ei ole ollu tähänkään asti mulle yhtään mitään.
Samaistun tähän. Sivusta
Mulle olis mutta jännittää hypätä häkistä ulos vaikka ovi on auki.
sivusta
Niin moni asia on olennaista että harvoinpa sitä millään tavalla klikkaa. Lähtien siitä, että pitää elää ns samantyyppistä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Niin moni asia on olennaista että harvoinpa sitä millään tavalla klikkaa. Lähtien siitä, että pitää elää ns samantyyppistä elämää.
Eikä pidä. Mitä helvettiä. Et ole rakastunut tosissaan
Vierailija kirjoitti:
Tänään sain tietää missä asut tarkalleen ;)
Kiva! Mutta mä en tiedä missä sä asut, epistä!
Voi kun haaveesta tulisi totta.
On tää ihme paikka, tulee käymään pitkästä aikaa ja heti alkaa kuvittelemaan, että tuo ja tuo viesti on minulle.
Vierailija kirjoitti:
Me jouduttaisiin aloittamaan hyvin varovaisesti: ensin opeteltaisiin halaamaan. Miltä se tuntuisi, kuinka pitkään, sitten ehkä hidas tanssi lähekkäin, pyyheet päällä saunassa, lähekkäin istuen leffan katsominen. Pikku hiljaa siedätys toisen läsnäoloon ja kosketukseen.
Mä en jaksais tuommoista pelleilyä ollenkaan. Joko naidaan?
Huone sataviis, saavu sinne siis...