Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (10442)
Vierailija kirjoitti:
Jos löydän sun numeron nii lähetänkö viestin?
Saa laittaa. Soititko mulle töihin tällä viikolla?
Tänään itseni löysin ikävöimästä. Terkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit huomiselta?
Halausta. Ja sanoa jotain.
Sulaisin.
En kaipaa t, p, k, j,u ö,ä o, r, e, a, s
Huomenna nähdään töissä :) nähdäänköhän lauantaina vapaalla taas samassa paikassa kuin aiempina viikonloppuina?
Tänään sain tietää missä asut tarkalleen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisit huomiselta?
Sulaisin.
Minä todennäköisesti itkisin.
Vierailija kirjoitti:
Palaverissa tänään istuit vasemmalla puolellani. Kävi mielessä, osaisitkohan nuolla ;)
Oksettavaa tällaiset, ihan oikeesti. Pidämölyt mahassasi äläkä tuo työpaikkasi kuumotuksia tänne. Oksettaa tuon toisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään töissä :) nähdäänköhän lauantaina vapaalla taas samassa paikassa kuin aiempina viikonloppuina?
Ai mun unissa?
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän kuin tiikeri, joka katselee häkistään haaveiden maisemaa, huomaamatta että ovi on auki ja viidakkoon voi mennä milloin vain
Siellä viidakossa ei ole ollu tähänkään asti mulle yhtään mitään.
Oi, kirjoitin "saatan itkeä" ja pyyhin sen ennen kuin kirjoitin "sulaisin".
Vierailija kirjoitti:
M<3 olet niin ihana.
Minäkin kaipaan ämmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vähän kuin tiikeri, joka katselee häkistään haaveiden maisemaa, huomaamatta että ovi on auki ja viidakkoon voi mennä milloin vain
Siellä viidakossa ei ole ollu tähänkään asti mulle yhtään mitään.
Samaistun tähän. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan suhteelta kepeyttä, en siis polyamoriaa, vaan huumoria, intohimoa, ymmärtämistä, huomiointia. En jatkuvaa nälvintää, jäkättämistä, negaatiota, en kuin hyttysen ininää eli valittamista korvan juuressa, en liiallista kontrollia ja huolestuneisuutta. Tunnetilat tarttuvat ja päivät synkkenee synkän suhteen varjossa.
Juuri tuo. Kepeys, huumori ja intohimo on aika helppoja saavuttaa. Ymmärrys vähän siinä ja siinä mutta oon huomannut että ihmisellä tarvii olla aika vakaa maailmankuva, jossa elämäntarkoitus on ymmärretty jonain muuna kuin sattumana, jotta sitä turhaa huolestumista ei ole ja osaa antaa muiden elää.