Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11201)
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sulle uskaltaisi laittaa? Mistä tiedän, ettei tämä ole ansa? 🙃
No älä laita mitään sitten.
Vierailija kirjoitti:
No minulle (random) voi laittaa ihan rohkeasti omia mietteitään. =]
Hyvänen aika, ihminen voi kikattaa silmiin katsoen kuukausikaupalla ja silti.. :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta sehän on ansa ja jäät kiinni. Älä huoli, käytän pehmeää loukutusta 😘
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ystävyyden, seikkailun vai oikean suhteen?
Ne kaikki kolme.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika, ihminen voi kikattaa silmiin katsoen kuukausikaupalla ja silti.. :D
Hyvänen aika, ei ihme jos et saa suhdetta aikaan olemalla noin jäykähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko ystävyyden, seikkailun vai oikean suhteen?
Ne kaikki kolme.
Uuh. Hyvä vastaus.
👋
👋
👋KoEttakaa
C E S T Ä Ä
ajoittaisia
OgEismejäni.
👋
👋
👋
-ÄllöameEbis
Vierailija kirjoitti:
S💖J.
Sami?
Vierailija kirjoitti:
Laita niin kuin Kumman kaa -Anne: "Moi, kattelin tossa sun ilmotusta ja mietin, että pitäsköhän meidän tavata." 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt minkään katseiden perusteella lähtekö kaipailemaan.
Entä ulkonäön ja parin lyhyen sananvaihdon?
Ihmiset ovat myös pelkästään kohteliaita toisilleen eikä se tarkoita mitään viehtymystä.
Miten sä ajattelet ihmisten tutustumisen ja kiinnostuksen alkavan? Tiedän useita jotka ovat jo ensikatseesta ihastuneet ja myöhemmin lähentyneet. Outoa jäykkää ajattelua.
Vai että useita.Sinulla taas ilmeisesti pienetkin eleet merkitsee jo kiinnostusta.Ihme leväperäistä ajattelua.Täälläkin paljon tilanteita,joissa uskotaan toisen ihastuneen ja ihmetellään kun ei vastaa mihinkään....Mut jos kuitenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meidän sopia että nähdään viikonloppuna? Mulla olis aikaa. Voitaisi käydä vaikka leffassa tai kävelyllä. Ja syömässä. Tai mitä vain haluat?
No ehdota sille kaivatulle.
Niinpä. Hyvä ehdotus. Voi johtaakin johonkin. Rohkeasti vaan.
Mikä te tietyt tyypit tavallaan koitatte kiusata mua täällä :D ? Get The feeling?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt minkään katseiden perusteella lähtekö kaipailemaan.
Entä ulkonäön ja parin lyhyen sananvaihdon?
Ihmiset ovat myös pelkästään kohteliaita toisilleen eikä se tarkoita mitään viehtymystä.
Miten sä ajattelet ihmisten tutustumisen ja kiinnostuksen alkavan? Tiedän useita jotka ovat jo ensikatseesta ihastuneet ja myöhemmin lähentyneet. Outoa jäykkää ajattelua.
Vai että useita.Sinulla taas ilmeisesti pienetkin eleet merkitsee jo kiinnostusta.Ihme leväperäistä ajattelua.Täälläkin paljon tilanteita,joissa uskotaan toisen ihastuneen ja ihmetellään kun ei vastaa mihinkään....Mut jos kuitenkin...
Minä en ajattele kenenkään katsetta ihastuksena. Päinvastoin olen aina ajatellut katsomisen ja tuijotuksen johtuvan siitä kun olen niin ruma. Pakenen niitä katseita sen vuoksi. Mainittakoon että olen jo +50v ja olen oppinut niiden merkityksen. Sivusta eri.
Vierailija kirjoitti:
Vihjailit ettei enää välttämättä tavata, ja taitaa pitää paikkansa?💔
Ei sinua saa mitenkään kiinni, mut olisi kiva tavata kavereina, tykkäsin seurastasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meidän sopia että nähdään viikonloppuna? Mulla olis aikaa. Voitaisi käydä vaikka leffassa tai kävelyllä. Ja syömässä. Tai mitä vain haluat?
Mulla ois aikaa. En kyl tiedä noista aktiviteeteista oikein… kävely ei oo oikein mulle sovi. Leffassa yleensä nukahdan ja kuorsaan sit kiusallisesti. Syödä voin, jos maksat. Tili on mulla tyhjä nyt. Niin ja sun pitää hakea mut kans, ei oo varaa dieseliin.
Nääh, mitään ansoja. Hellästi halaan ja pusutan😘 n->m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ois aikaa. En kyl tiedä noista aktiviteeteista oikein… kävely ei oo oikein mulle sovi. Leffassa yleensä nukahdan ja kuorsaan sit kiusallisesti. Syödä voin, jos maksat. Tili on mulla tyhjä nyt. Niin ja sun pitää hakea mut kans, ei oo varaa dieseliin.
Unohda koko juttu....