Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (11242)
Katseen vaihtoa ja siitä se kiinnostus sitten lähti.
Vai miten se menee? Kuljetteko silmät kiinni? Ettekö usko ihastumiseen/kiinnostukseen ensisilmäykseltä? Merkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihjailit ettei enää välttämättä tavata, ja taitaa pitää paikkansa?💔
Sanoinko sulle niin?
Vierailija kirjoitti:
Vai miten se menee? Kuljetteko silmät kiinni? Ettekö usko ihastumiseen/kiinnostukseen ensisilmäykseltä? Merkillistä.
Ah, kaikkihan kulkee ja on nenä kännykässä tai muussa ruudussa kiinni eikä muuta näe.
Pitäiskö meidän sopia että nähdään viikonloppuna? Mulla olis aikaa. Voitaisi käydä vaikka leffassa tai kävelyllä. Ja syömässä. Tai mitä vain haluat?
Vierailija kirjoitti:
Kullä, ihan katseiden vuoksi kaipaan. Muuten en olisi koko tyyppiin edes kiinnittänyt huomiota, mutta ne katseet!
Ok. Mä otin tollasen ihastuksen katseineen ihan vaan energiaboostina päiviin, en todellakaan lähtenyt kaipailemaan.
Toki fantasiat pyörittelin päässä, totta kai 🤌 Mutta sekin vielä kaukana kaipuusta.
Hitto kun tekee mieli pizzaa, mutta ei pysty tilaamaan, koska olen syönyt tällä viikolla jo paljon kaikkea pientä roskaruokaa. Huomenna voisi käydä juoksu lenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti uskon, siitähän se usein lähtee.
Eli siis lähtee, ei päädy palstalle kaipailuksi :D
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö meidän sopia että nähdään viikonloppuna? Mulla olis aikaa. Voitaisi käydä vaikka leffassa tai kävelyllä. Ja syömässä. Tai mitä vain haluat?
Hyvää iltaa Sinulle.
E sivulta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt minkään katseiden perusteella lähtekö kaipailemaan.
Se katse voi vaan joskus olla niin vaikuttava, että siihen jää kiinni ja kaikki muu katoaa ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
🔴Bros, sistas: Mä en ole koko
elämäni aikana vinkannut
poliisille tämän sivuston kautta
> yhtä ainoaa anokommenttia.
Tämä on viihdepalsta.
Suhtautuminen > sen muk. E
Sinä se et ymmärrä 😂😂 olet varmaankin Se Nero 👍
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🔴Bros, sistas: Mä en ole koko
elämäni aikana vinkannut
poliisille tämän sivuston kautta
> yhtä ainoaa anokommenttia.
Tämä on viihdepalsta.
Suhtautuminen > sen muk. E
Sinä se et ymmärrä 😂😂 olet varmaankin Se Nero 👍
Ihan pelkkä
puupää vain.
Joka haluaa elää
rauhassa, pois
huomiosta. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se katse voi vaan joskus olla niin vaikuttava, että siihen jää kiinni ja kaikki muu katoaa ympäriltä.
Joo, mut se satu ei päädy palstalle vaan pitkäaikaisesti petiin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on hyvä kauhuleffa teattereissa. Vink vink.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Sinä se päätät minkä perusteella joku toiseen ihastuu. Johan on markkinat.
Minulta ei kumpikaan.
Olen aina ihastunut
nimenomaan *silmiin.
Hänen silmiinsä.
~
Kun IRL kohtasimme.. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullä, ihan katseiden vuoksi kaipaan. Muuten en olisi koko tyyppiin edes kiinnittänyt huomiota, mutta ne katseet!
Ok. Mä otin tollasen ihastuksen katseineen ihan vaan energiaboostina päiviin, en todellakaan lähtenyt kaipailemaan.
Toki fantasiat pyörittelin päässä, totta kai 🤌 Mutta sekin vielä kaukana kaipuusta.
Ihan muuten vaan selaat palstaa 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
No ehdota sille kaivatulle.