Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7245)
"Vierailija
05.10.2026 | 18:00
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten runteikasta touhuaa kaksin poika ja ryttö, se täytys sopia käytännössä miten siihen päädytään.
ei se vaikeaa ole kun molemmat on mukana samassa.
-Hannu
Ai katos Hannuaki näkee välillä! 🙂"
löytyykö sulta muuta kuin hymiö? sivusta tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pakeille on varmaankin ihan syynsäkin, vai eikö?
Sille on syynä se, että toinen ei tykkää. Äärimmäisen yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo se sun saunas tänne mun kämpille
Sä olet niin kuuma ettei me tarvittaisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkien antaja kai sen tietää. Ei kukaan muu 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri
Samaa mieltä, vain epäonnistunut ihminen ehdottelee toiselle eroa puolisostaan. Alhaista meininkiä, joka osuu varmasti omaan nilkkaan...
No mut turha ajatella oikein mitään näistä hörhöistä täällä, jotka anonyymisti netissä ehdottelee.
Ei niistä ole tulossa mitään, kunhan elävät mielikuvitusleikkiä netissä.
Itsekin aikoinaan täällä muka kirjoittelin ns. kaivatulle, ja eihän siitä koskaan mitään ollut tulossa. Siksihän mä tänne sitä vatvomaan tulinkin.
Paljon myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa oli alusta alkaen helppo olla, eikä olisi tullut mieleenkään tulla sitä tänne kaipailemaan.. ei siinä ollu mitään kaivattavaa, kun juttu oli ja on for real eikä mitään mielikuvitusta.
EriMikä sut on tuonut tähän ketjuun takaisin, nyt? ihan sivusta
Ei mikään ole tuonut takaisin, kun en ole täältä koskaan varsinaisesti lähtenytkään :D
En minä aktiivinen täällä ole, mutta säännöllisesti tulee kurkittua kun tapa jäänyt päälle. Koukutun ylipäätään aika helposti tekstimuotoisiin someihin ja ihmisten kommenttien lukemiseen (esim. uutisten kommenttikentät, ryhmächatit).
Tähän tulee runo sinulle
Kuvittele mitä toivoit minun sanovan
Ja kuvittelen
Mitä toivoin sinun sanovan
Vierailija kirjoitti:
Nii että annoitko mulle pakit vai ei?
Kuvitteletko saaneesi täällä pakit? Nyt kannattaa mennää nukkumaan välillä.
Pakit ja pakit. Kyllä kaksi sydäntä yhteen kietoutuu ajan kanssa. Ihan sama mitä höpötätte.
Vierailija kirjoitti:
Pakit ja pakit. Kyllä kaksi sydäntä yhteen kietoutuu ajan kanssa. Ihan sama mitä höpötätte.
Ei kietoudu, jos toinen niistä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö siellä vanhenet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kietoudu, jos toinen niistä ei halua.
Jaaha. Mukavaa iltaa sinulle.
"
Vierailija kirjoitti:
Sille on syynä se, että toinen ei tykkää. Äärimmäisen yksinkertaista."
trollien älytön väläys, kun ei edes ole sellaista tapahtumaa todennäköisesti. puhut asiasta jota ei ole edes olemassa. mutta trolliahan ei sellainen kiinnosta, vain riidan haku.
Aivan. Tämän illan jankkaus on pakit. Ja nythän moraalisaarna voi alkaa teemoilla miten joku luuli liikoja ja mitä oikein ajattelit ja muut matamit räkättää vieressä. Tämäkin juonikuvio nähty.
"Ai katos Hannuaki näkee välillä! 🙂"
löytyykö sulta muuta kuin hymiö? sivusta tämäkin."
Mitä tarkoitat? Video sattui olemaan katselussani kun näin Hannu-kommentit. Hauska yhteensattuma. Ei piikittelyä.
Muitakin yhteensattumia. Kun saisi ne vain toimimaan sopuisasti.
Oispa vaimo jolta sais aina pitkän työpäivän jälkeen peppureikää