Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (7271)
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli kyl parissa viestissä aika osuvat tunnisteet. :)
Kerrohan omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on genitaalipreferenssi joka saattaa muodostua ongelmaksi meidän välillemme.
Kerro
Miehen vehkeet ei sytytä
🥱 Ketä kiinnostaa sun preferenssit? Lopettakaa muutenkin toi turha nn markkinointi. Heteronaisia kiinnostaa miehet, eikä se muuksi muutu. Eri
Ketä kiinnostaa sun haukottelut ja juonnot? Ne oli terveiset kaivatulle, ei ketjuasukeille!
Melkosta jankkausta & jauhantaa koko päivän, ei taida ihan kaikki olla kaivatuille.
Oma viestini ainakin oli, muiden jankkauksista en osaa sanoa. Miksi juonnat ketjua kuin keskustelua?
Mitä sitten runteikasta touhuaa kaksin poika ja ryttö, se täytys sopia käytännössä miten siihen päädytään.
ei se vaikeaa ole kun molemmat on mukana samassa.
-Hannu
Mä usein toivoisin, että saisin kääntää napista pienemmälle sitä tunnetta, että miehiset osat kiinnostaa ihan liikaa, jos ne on kiinni kivassa miehessä. Luulen, että tiedän miltä keskivertomiehestä tuntuu naisten kanssa. Vähän häiritsevää välillä tuo miesten olemassaolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keksis vaikka uuden nimen ja aloittaa uudelta puhtaalt pöydält niinku
Just. Unohdetaan antthi. Ketäs nyt pannaan?
PENTHHI
Anthhi veks ja Penthhi päkkii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊
Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍
Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri
Samaa mieltä, vain epäonnistunut ihminen ehdottelee toiselle eroa puolisostaan. Alhaista meininkiä, joka osuu varmasti omaan nilkkaan...
Ei kun sinä olet se epäonnistunut, joka et ymmärrä elämän lainalaisuuksia. Herää tollo harhastasi ja ala eläämää elämääsi jotta olisit onnellinen ja sisällöltään muutakin kuin mamma palstan viisasta leikkiminen!
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennä saunaan. Tuletko mukaan?
Saattaisin tullakin
Vierailija kirjoitti:
Mä usein toivoisin, että saisin kääntää napista pienemmälle sitä tunnetta, että miehiset osat kiinnostaa ihan liikaa, jos ne on kiinni kivassa miehessä. Luulen, että tiedän miltä keskivertomiehestä tuntuu naisten kanssa. Vähän häiritsevää välillä tuo miesten olemassaolo.
Tiedän tunteen. Aina aikaisemmin pystynyt ihan normisti keskustelee miehen kanssa, johon olin kiinnostunut ja kerran kun näin hänet autollaan harmaat collarit jalassa ja niistä näkyi selvästi alakerran piirteet. Ja kun hän vielä seisoi jalat leväällään. Oli vaikea katsoa sinisiin silmiin. En tule kyllä unohtamaan sitä hymyä 😅😘
Vierailija kirjoitti:
mistä nämä pakkipuheet?
Mitkä pakki puheet?
Kyllä se eron saattaa ottaa jos tykkää susta enemmän kuin nyksästä :D
Eikö viestit varsinkin rakastavat viedtit kuuluisi suoraan sille josta pitää kovasti eikä mihinkään ketjuihin?
Sitä varten näkemisellä ja tapaamisella sitten jaetaan se oma kanava minne ei muut sotkeennu kuten näissä.
-Hannu
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se eron saattaa ottaa jos tykkää susta enemmän kuin nyksästä :D
Mistä täällä puhutaan?
"Jos keksis vaikka uuden nimen ja aloittaa uudelta puhtaalt pöydält niinku"
-kaksinaamainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä nämä pakkipuheet?
Mitkä pakki puheet?
Autoasioita.
R on peruutusvaihde.