Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (7245)

Vierailija
6741/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun äitis on mun äiti.

Taasko!

Vierailija
6742/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon välillä mun äidin äiti. 🤔😬😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6743/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten runteikasta touhuaa kaksin poika ja ryttö, se täytys sopia käytännössä miten siihen päädytään. 

ei se vaikeaa ole kun molemmat on mukana samassa.

-Hannu

Ai katos Hannuaki näkee välillä! 🙂

Vierailija
6744/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊

Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍

Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri

Samaa mieltä, vain epäonnistunut ihminen ehdottelee toiselle eroa puolisostaan. Alhaista meininkiä, joka osuu varmasti omaan nilkkaan...

No mut turha ajatella oikein mitään näistä hörhöistä täällä, jotka anonyymisti netissä ehdottelee. 
Ei niistä ole tulossa mitään, kunhan elävät mielikuvitusleikkiä netissä. 

Itsekin aikoinaan täällä muka kirjoittelin ns. kaivatulle, ja eihän siitä koskaan mitään ollut tulossa. Siksihän mä tänne sitä vatvomaan tulinkin. 
Paljon myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa oli alusta alkaen helppo olla, eikä olisi tullut mieleenkään tulla sitä tänne kaipailemaan.. ei siinä ollu mitään kaivattavaa, kun juttu oli ja on for real eikä mitään mielikuvitusta. 

Eri 

Vierailija
6745/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet?? T. N

Vierailija
6746/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se eron saattaa ottaa jos tykkää susta enemmän kuin nyksästä :D

Mistä täällä puhutaan? 

Jokapäiväisestä vakioaiheesta, eli vedetään puolisotkin mukaan kaipaajille. 

Vierailija
6747/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä usein toivoisin, että saisin kääntää napista pienemmälle sitä tunnetta, että miehiset osat kiinnostaa ihan liikaa, jos ne on kiinni kivassa miehessä. Luulen, että tiedän miltä keskivertomiehestä tuntuu naisten kanssa. Vähän häiritsevää välillä tuo miesten olemassaolo. 

Tiedän tunteen. Aina aikaisemmin pystynyt ihan normisti keskustelee miehen kanssa, johon olin kiinnostunut ja kerran kun näin hänet autollaan harmaat collarit jalassa ja niistä näkyi selvästi alakerran piirteet. Ja kun hän vielä seisoi jalat leväällään. Oli vaikea katsoa sinisiin silmiin. En tule kyllä unohtamaan sitä hymyä 😅😘 

Tiedän, niin tukalaa! Mulla ei tosin helpota tämä ikinä. Oon monesti pitkässäkin suhteessa jonkun riidan keskellä harhautunut miettimään että miten hyvältä toisen housut näyttää ja että suuttuukohan se kuinka paljon lisää jos alan törkeesti kähmiä. Mulla on kyllä vähän huono keskittymiskyky kaikkiin epäkiinnostaviin asioihin niin noi kiinnostavat vie huomion.

Vierailija
6748/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli mennä saunaan. Tuletko mukaan?

Kyllä, kiitos! Olen intohimoinen saunoja.

Vierailija
6749/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se eron saattaa ottaa jos tykkää susta enemmän kuin nyksästä :D

Mun kaivattu ei ota, joten.

Vierailija
6750/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi muuta kuin erota nykyisestä puolisiatasi. Muu voidaan hoitaa yhdessä 😊

Ansaitsisit sen, että jonain päivänä joku sanoo sun puolisosta noin ja vie sen mennessään. Aina löytyy joku harakka tai kukko, joka sen voi tehdä. Minkä taakseen jättää sen edestään löytää. 👍

Ei se niin mene jos ihminen on onnellinen ja suhde on onnellinen. Tuo on sellasta epäonnistuneen ihmisen lässytystä. Eri

Samaa mieltä, vain epäonnistunut ihminen ehdottelee toiselle eroa puolisostaan. Alhaista meininkiä, joka osuu varmasti omaan nilkkaan...

No mut turha ajatella oikein mitään näistä hörhöistä täällä, jotka anonyymisti netissä ehdottelee. 

Itsekin aikoinaan täällä muka kirjoittelin ns. kaivatulle, ja eihän siitä koskaan mitään ollut tulossa. Siksihän mä tänne sitä vatvomaan tulinkin. 
Paljon myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa oli alusta alkaen helppo olla, eikä olisi tullut mieleenkään tulla sitä tänne kaipailemaan.. ei siinä ollu mitään kaivattavaa, kun juttu oli ja on for real eikä mitään mielikuvitusta. 

Eri 

Jos on saanut pakit. Saa kai sitä täällä sitten kaivata?!

Vierailija
6751/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku pelkäsi pakkeja vaikkei edes tavannut kunnolla?

Vierailija
6752/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

===

En ole vastannut

*Hannuna 

enkä *Hannulle. 

E🦄

===

Vierailija
6753/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Jos on saanut pakit. Saa kai sitä täällä sitten kaivata?!

Saahan täällä kaivata ihan vapaasti. Itsekin kaipasin juuri sellaista jolta olin saanut pakit (ja en vielä silloin tajunnut, että hyvä niin).

Vierailija
6754/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö viestit varsinkin rakastavat viedtit kuuluisi suoraan sille josta pitää kovasti eikä mihinkään ketjuihin?

Sitä varten näkemisellä ja tapaamisella sitten jaetaan se oma kanava minne ei muut sotkeennu kuten näissä.

-Hannu

Sitä yritetään kyllä. Nyt on vain huono hetki... nn

Vierailija
6755/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. on täällä, halutsä puhua .. kanssa?

sitähän sitä kesän jälkeen on varmaan yritetty järjestää.

Vierailija
6756/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää meihin.

Vierailija
6757/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri 

Mikä sut on tuonut tähän ketjuun takaisin, nyt? ihan sivusta

Vierailija
6758/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakeille on varmaankin ihan syynsäkin, vai eikö?

Vierailija
6759/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikkuselle terveissi. 🧡nuppunen

Vierailija
6760/7245 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kursiivi 📉 📈 

trendaa. Vain

eeäksät täältä!