Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6611)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska toi ”vahvasti hetero” 😄
Itsehän olen voimakkaasti hetero.
Itse olen vain heikosti hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi saamari... 5kk siitä kun on nähty
No niinpä🥺 Eikös meidän olis jo korkea aika tavata? Jututkin jäi pahasti kesken. Tiedät, etten kieltäytyisi.
😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain heikosti hetero.
Tykkäisit varmaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, haluisin. Pussailla ja enemmän.
Oletko miettinyt, pystyisitkö nauttia oikeasti nn-jutuista? Olen käsittänyt sinun olevan vahvasti hetero, vaikka minuun kiinnyitkin.
Oli nm.
Se oli varmaan minulle, mut minun on hankala vastata siihen, vaikka haluaisinkin samaa.
Siksi pitää jutella.
Niin pitää, mutta mieluiten kasvotusten, kun on sen aika. :)
hyvää ja ihanaa päivää rakkaalle m(n). rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua enää säikäyttää sua pois.
Miten viimeksi säikäytti?
Halusin lähemmäs. En niinkään fyysisesti, vaan henkisesti.
En mä sellaisia säiky. Päinvastoin. Sun rehellisyys teki vaikutuksen.
Kertoisit sen.
Meinasinkin kertoa, kirjoitin jo viestinkin. Mutta kun olisi pitänyt lähettää se, iski ujous. Ja pelko, että pitäisit tuollaista avautumistani sopimattomana. Joten deletoin sen. Kerron irl kun seuraavan kerran nähdään ja ollaan kahden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on erittäin älykäs ihminen, eikä esineellistävä, mutta palstalla, jos hän on, ihmiset näkevät vain suojakuoren.
Mutta kyllähän ihmistä saa vuosia arvostella ja haukkua ilman syytä ja syyllistää jonkun muun teoista, ja jos tästä kehittyy joku luonteenpiirre joka ei miellytäkään, niin pilalla oli ja huono ihminen kun ei kestänyt läpitunkevaa penkomista koko elämäänsä.
Mitä ihmettä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on erittäin älykäs ihminen, eikä esineellistävä, mutta palstalla, jos hän on, ihmiset näkevät vain suojakuoren.
Mutta kyllähän ihmistä saa vuosia arvostella ja haukkua ilman syytä ja syyllistää jonkun muun teoista, ja jos tästä kehittyy joku luonteenpiirre joka ei miellytäkään, niin pilalla oli ja huono ihminen kun ei kestänyt läpitunkevaa penkomista koko elämäänsä.
Ei kuulosta häneltä tai hänen tilanteelta. -aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon umpihetero.sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon umpihetero.sivusta
Straight, like spaghetti until it gets wet
Milloin nähdään ***** Johanna 😚
Vierailija kirjoitti:
..iloa alkaneeseen viikkkoon
kuin myös
Ilo(na)a mulle tähän viikkoon. Tai ens tai ens kuuhun edes. On ikävä ja haluan halata.
Mukavaa päivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas?
Ootko keskustelupalstasta kuullut että sieltä voi tilata pakkohoitoja omiin luuloihin perustuen? Ihan on totta joka sana, ja kaikki tietäjät tietää ja kohta tapahtuu. Istutaan odottelemaan.
On maailma ennen sinua ja sinun jälkeesi. Onnistuit käännyttämään minut tissimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
On maailma ennen sinua ja sinun jälkeesi. Onnistuit käännyttämään minut tissimieheksi.
No nyt on kova kehu tisseille! :D -Sivusta
Mulla on hyvät ja ihanat kaikki.