Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6611)
Se hetki, kun toissa perjantaina seisoit opehuoneen oviaukossa ja huomasit mut. Kun käännyit uudelleen mua kohti ja moikkasit keskittyen vain minuun. Olin kuin yläasteella jälleen.
Vierailija kirjoitti:
L. 💘 T.
Lassila & Tikanoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L. 💘 T.
Lassila & Tikanoja
Ei lassi eikä tikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko vähän aikaa ja sitten taas pois. Sitäkö taas?
Älä taas omi täältä viestejä.
irl ihan
Toimisikohan se. Olisiko se mahdollista saada kestämään?
Olisi pitänyt pysyä vaan oman pään sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta tipu💖
Hyvää huomenta💖
Vierailija kirjoitti:
Otetaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin taas viettää aikaa sun seurassa. Mä en tiiä mikä sussa on, mut se vaan tuntuu hyvältä, vaikka ei edes puhuttaisi mitään, oltasi vaan.
Samoin. Eilen tuli oikein kova ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan selvää.
Ei kai ole muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä vaan oman pään sisällä.
Ei sekään ole helppo tie.
Kaipaan sinua, huulihölkkäharppu. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tissila ja Lakanoja
😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko häpykumpukeskeisen työotteen ottaa käytäntöön ainakin pilottivaiheena työyhteisössämme?
Eiköhän sulle löydy työpareja, jotka työskentelevät vain alapuolen parissa ja pitävät esineellistävästä otteestasi.
Tulkitset tai oletat täysin väärin. En minä esineellistä ketään millään tavoin.
Voi saamari... 5kk siitä kun on nähty
En halua enää säikäyttää sua pois.
Kaikkeen voi jäädä koukkuun - jopa veden juontiin. Harhakuvitelmia kuitenkin ehkäisee se, kun miettii kohtaamisiaan niiden tuttujen kanssa ikään kuin "vieraan silmin": mitä hän oikeasti sanoi? Ehdottiko hän jotain? Näyttikö hän tunteensa? Onko hänen käytöksensä tulkittavissa muuten kuin kaipauksesta johtuvaksi? Katsoiko hän oikeasti sinua vai jotain vieressäsi tai takanasi olevaa? Ehkä hän näytti katsovan, kun mietti ihan muita asioita, kuten sitä, että pitääkö tänään käydä kaupassa vai ei jne. Toki itsekin olen tavallasi joskus ajatellut jostakusta naisesta, että olisikohan hänellä tunteita minuun jne., mutta sitten kun on järjellä miettinyt tilanteita, on käynyt selväksi, että eihän sellaisesta ole mitään selviä merkkejä. Vain jotain hetken vilkuiluja tms., jotka voi tulkita toisinkin tai jotka eivät yksinään riitä mihinkään. Edelleenkin suurin osa ihmisistä kyllä osaa sen tikusta asian tekemisen taidon, jos oikeasti haluavat yhteistä aikaa jonkun kanssa.