Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Vierailija kirjoitti:
Mä tosissani yritän päästä yli sinusta..
🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa hyvää yötä puhelimeen.
Tää olis mun unelma. Voisin laittaa hänelle sen jo hyvissä ajoin ja jos hän laittais vielä takaisin, voin luvata, että nukkuisin hyvät unet.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän rakkauden?
Se voi tulla eteen yllättäen.
On hetkiä, jolloin rakkaudettomuus vyöryy yli kuin Himalajan muta (rauha heidän muistolleen). En tiedä, miksi sydän kaipaa, vaikka se ei tule saamaan kaipaamaansa, ei hiventäkään sieltä suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ja mukavaa alkavaa viikkoa hyvin viehättävälle naiselle! Jos joskus yhteen päädytään, en tarvitse ihan mitään, enkä halua olla millään lailla tarpeellinen, vaan mieluiten niin, että molemmilla kantaa omat jalat, mutta yhdessä ollaan siksi, että halutaan olla. Sehän ei tarkoita, etteikö mielellään voisi olla avuksi ja tueksi sekä muuten huomioida, eihän suhteessa muuten järkeä ole, mutta niin, että kaiken antaa omasta tahdosta, eikä minkään roolien kautta vaadittuna.
Haluaisin kyllä ymmärtää mistä nuo ajatukset kumpuaa mutta ei niitä olisi yhtään vaikea toteuttaa. Ihan helppoa. Mulla ei ole ikinä ihmisille välinearvoa.
Mulla on sen verran että jos äijä tuollaista inisee saa potkut. En häviä siinä mitään, koska a) en haluakaan persaukista b) jos on kitsas ihminen en halua olla tekemisissä. Henkinen köyhyys on keikkein pahinta.
Oon onnekas, koska voin välittää täysin toisesta ihmisenä eikä tarvitse miettiä minkään valtakunnan hyötynäkökulmia, kun en kenestäkään tarvitse tippaakaan rahaa.
"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tapailunaisesi ovat sulle mieleisempiä. Toivottavasti ovat yhtä kiihkeitä kuin minä.
Mä haluan että et pety heihin kuten muhun. Haluan että olet todella onnellinen ja saat sen mitä halusit, sen mitä et halunnut multa.
Et sä mulle ryppyä olis antanu... Halusin kyllä...
Siihenkö tyssäsi se kiinnostus? sivu"
- ketjussa kertominen ei toimi. trollilla on iso ongelma.
Vierailija kirjoitti:
"päästä yli .."
-kerroppa kenestä.
Hänestä, joka särki mun sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän rakkauden?
Mun peiton alta
Siellä on jo toinen, enkä aio ryhtyä kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
On hetkiä, jolloin rakkaudettomuus vyöryy yli kuin Himalajan muta (rauha heidän muistolleen). En tiedä, miksi sydän kaipaa, vaikka se ei tule saamaan kaipaamaansa, ei hiventäkään sieltä suunnasta.
auttaisko Tiibetin lämpö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"päästä yli .."
-kerroppa kenestä.
Hänestä, joka särki mun sydämen.
Varmaan minä, kun kerroin irl olleeni rakastunut toiseen. 😥 -sivu
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Kyyhkyseni, nuku hyvin
Hyvää yötä, Sirius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän rakkauden?
Se voi tulla eteen yllättäen.
Joskus myös pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auttaisko Tiibetin lämpö?
Täytyy kokeilla. Voi hetkellisesti lievittää oireita, mutta en usko, että poistaa taudin aiheuttajaa.
Npc on ohjelmoitu niin, että mitä enemmän hänen parisuhteensa saa huomiota, sitä enemmän hän haluaa siinä pysyä.
Aika kai.