Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6423)

Vierailija
6341/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ja mukavaa alkavaa viikkoa hyvin viehättävälle naiselle! Jos joskus yhteen päädytään, en tarvitse ihan mitään, enkä halua olla millään lailla tarpeellinen, vaan mieluiten niin, että molemmilla kantaa omat jalat, mutta yhdessä ollaan siksi, että halutaan olla. Sehän ei tarkoita, etteikö mielellään voisi olla avuksi ja tueksi sekä muuten huomioida, eihän suhteessa muuten järkeä ole, mutta niin, että kaiken antaa omasta tahdosta, eikä minkään roolien kautta vaadittuna. 

Haluaisin kyllä ymmärtää mistä nuo ajatukset kumpuaa mutta ei niitä olisi yhtään vaikea toteuttaa. Ihan helppoa. Mulla ei ole ikinä ihmisille välinearvoa. 

Mulla on sen verran että jos äijä tuollaista inisee saa potkut. En häviä siinä mitään, koska a) en haluakaan persaukista b) jos on kitsas ihminen en halua olla tekemisissä. Henkinen köyhyys on keikkein pahinta. 

Oon onnekas, koska voin välittää täysin toisesta ihmisenä eikä tarvitse miettiä minkään valtakunnan hyötynäkökulmia, kun en kenestäkään tarvitse tippaakaan rahaa.

Ei silti tarvitse alkaa olemaan ihmisen kanssa jolla sitä ei ole. Ihan perusjuttu. Kenenkään ei myöskään tarvi olla vaikkapa ylipainoisen kanssa jos ei halua. Hyötynäkökulma on ap:lla, jollette sitä tajua. Lue ja ymmärrä viesti, lue varmuudelta myös rivien välit ja mieti kaksi kertaa. 

Vain kaltaisesi ankeuttaja ja negaaja näkee niin, koska on tottunut kaivamaan kaikesta pahaa. Minusta se oli toive kahden vastuunsa kantavan aikuisen suhteeseen.

Et halua miehen olevan tarpeellinen? No, minulle tuo on ehdoton vaatimus, joten jos se tekee minusta ankeuttajanettä haluamme eri asioita miehestä kanssasi, saat olla tätä mieltä. Mies haluaa myös jalkani kantavan, olen jo ollut useasti tilanteessa, jossa ne eivät kanna, joten siinäkin mielessä kohtuuton vaatimus. Tuollainen suhde ei ole mitään mihin koskaan tyytyisin eli kädenlämpöinen sekä jo alussa halutaan varmistaa, ettei toinen vaan joudu antamaan koskaan omastaan. Hyvä että teille riittää vähempi, onnea. Roolien kautta vaadittuna sanon vielä, että lain mukaan esimerkiksi puolison rooli on elättää toista ja tarjota toiselle sama elintaso mitä itsellä on.

Tähän käy hyvin klassinen termi olkiukko. Mitään tuollaista siinä ei lukenut. Miksi rääpit toisten viestejä ylipäätään ja vielä noin negatiivisesti? Varmaan on yhtä juhlaa sinun miehelläsi, kun ei uskalla huomenta sanoa ilman mielen pahoitusta.

Kyllä siinä luki. Koita vielä kerran. 

Vierailija
6342/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit irl jos olisit aivan varma kiinnostuksestani?

Tulisin juttelemaan, vaihtaisin yhteystiedot, menisin ulos hengittelemään paperipussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6343/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä tipu💖

Vierailija
6344/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka sanoi "ehkä ajan kanssa", nyt olis valmista

Otapa sitte yhteyttä! 

Vierailija
6345/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää usko sun kaipaavan, ja silti tää tunne on mulle kallisarvoinen. Suojelen sitä, sultakin.

Kaipaan sinua edelleenkin ja ajattelen sinua ja yhteistä tulevaisuutta, joka päivä. Hyvää yötä rakas.

Vierailija
6346/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveiset ja mukavaa alkavaa viikkoa hyvin viehättävälle naiselle! Jos joskus yhteen päädytään, en tarvitse ihan mitään, enkä halua olla millään lailla tarpeellinen, vaan mieluiten niin, että molemmilla kantaa omat jalat, mutta yhdessä ollaan siksi, että halutaan olla. Sehän ei tarkoita, etteikö mielellään voisi olla avuksi ja tueksi sekä muuten huomioida, eihän suhteessa muuten järkeä ole, mutta niin, että kaiken antaa omasta tahdosta, eikä minkään roolien kautta vaadittuna. 

Haluaisin kyllä ymmärtää mistä nuo ajatukset kumpuaa mutta ei niitä olisi yhtään vaikea toteuttaa. Ihan helppoa. Mulla ei ole ikinä ihmisille välinearvoa. 

Mulla on sen verran että jos äijä tuollaista inisee saa potkut. En häviä siinä mitään, koska a) en haluakaan persaukista b) jos on kitsas ihminen en halua olla tekemisissä. Henkinen köyhyys on keikkein pahinta. 

Oon onnekas, koska voin välittää täysin toisesta ihmisenä eikä tarvitse miettiä minkään valtakunnan hyötynäkökulmia, kun en kenestäkään tarvitse tippaakaan rahaa.

Ei silti tarvitse alkaa olemaan ihmisen kanssa jolla sitä ei ole. Ihan perusjuttu. Kenenkään ei myöskään tarvi olla vaikkapa ylipainoisen kanssa jos ei halua. Hyötynäkökulma on ap:lla, jollette sitä tajua. Lue ja ymmärrä viesti, lue varmuudelta myös rivien välit ja mieti kaksi kertaa. 

Vain kaltaisesi ankeuttaja ja negaaja näkee niin, koska on tottunut kaivamaan kaikesta pahaa. Minusta se oli toive kahden vastuunsa kantavan aikuisen suhteeseen.

Et halua miehen olevan tarpeellinen? No, minulle tuo on ehdoton vaatimus, joten jos se tekee minusta ankeuttajanettä haluamme eri asioita miehestä kanssasi, saat olla tätä mieltä. Mies haluaa myös jalkani kantavan, olen jo ollut useasti tilanteessa, jossa ne eivät kanna, joten siinäkin mielessä kohtuuton vaatimus. Tuollainen suhde ei ole mitään mihin koskaan tyytyisin eli kädenlämpöinen sekä jo alussa halutaan varmistaa, ettei toinen vaan joudu antamaan koskaan omastaan. Hyvä että teille riittää vähempi, onnea. Roolien kautta vaadittuna sanon vielä, että lain mukaan esimerkiksi puolison rooli on elättää toista ja tarjota toiselle sama elintaso mitä itsellä on.

Tähän käy hyvin klassinen termi olkiukko. Mitään tuollaista siinä ei lukenut. Miksi rääpit toisten viestejä ylipäätään ja vielä noin negatiivisesti? Varmaan on yhtä juhlaa sinun miehelläsi, kun ei uskalla huomenta sanoa ilman mielen pahoitusta.

Se, että sinulla ei hälytä tuollainen teksti kertoo vain siitä että et osaa yhtään ajatella lukemaasi. Ei se ole keneltäkään muulta pois kuin itseltänne. 

Vierailija
6347/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä mitä naiselta odotan on maanläheisyys, hyvä havainnointi- ja hahmotuskyky, rationaalisuus. Ei unelmoi tai haaveile tai kuvittele tai liikaa romantisoi asioita vaan on läsnä hetkissä, omaa hyvän huumorintajun, kohtelee muita tasavertaisesti ilman ennakkokäsityksiä. Laatu korvaa määrän

Vierailija
6348/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisit irl jos olisit aivan varma kiinnostuksestani?

Tulisin juttelemaan, vaihtaisin yhteystiedot, menisin ulos hengittelemään paperipussiin.

Tää oli hellyyttävä!

Vierailija
6349/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä mitä naiselta odotan on maanläheisyys, hyvä havainnointi- ja hahmotuskyky, rationaalisuus. Ei unelmoi tai haaveile tai kuvittele tai liikaa romantisoi asioita vaan on läsnä hetkissä, omaa hyvän huumorintajun, kohtelee muita tasavertaisesti ilman ennakkokäsityksiä. Laatu korvaa määrän

Ei tämä ole treffipalsta. 

Vierailija
6350/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanhemmalle 🤍

Vierailija
6351/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epäreilua, että osa joutuu elämään koko ainoan elämänsä kaivaten. Minä sain perheen, vaikka se hajosi, mutta sain ihanat lapset ja parisuhdekin oli alkuun hyvä. Nyt olen taas vuosia kuulunut kaipaavien joukkoon. Surettaa, kun kaikille ei koskaan löydy kumppania. Voisin olla vaikka itse ilman, jos joku muu pariton saisi sen avulla edes hetkeksi omansa.

Olet jalo ja hieno ihminen mutta elämä ei ole nolla-summapeliä, onnesi ei ollut keltään pois eikä ole myöhäistä löytää uutta onnea itelleis.

Vierailija
6352/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä luki. Koita vielä kerran. 

Ei tosiaankaan lukenut, vaan päinvastoin. Lopeta muutenkin tua ilkeämielinen härkkiminen. Siinä lukee selvästi, että haluaa suhteeseen vain rakkaudesta, eikä siksi, ettei pärjää ilman. Ja että toisia tuetaan, huomioidaan ja autetaan, koska suhteessa ei olisi muuten järkeä. Anna toisten kaivata, äläkä laita heille ankeuttajan sanojasi suuhun.

Vierailija
6353/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 20 vuotta nuoremmalle.

Vierailija
6354/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole treffipalsta. 

Eiköhän tuolla joskus aiemmin ollut kysymys miehille,että mikä naisessa on tärkeää tai jotain.Ja muutenkin kaikki mahtuu tänne sekamelskaan on mahtunut jo kauan.

sivu

Vierailija
6355/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On epäreilua, että osa joutuu elämään koko ainoan elämänsä kaivaten. Minä sain perheen, vaikka se hajosi, mutta sain ihanat lapset ja parisuhdekin oli alkuun hyvä. Nyt olen taas vuosia kuulunut kaipaavien joukkoon. Surettaa, kun kaikille ei koskaan löydy kumppania. Voisin olla vaikka itse ilman, jos joku muu pariton saisi sen avulla edes hetkeksi omansa.

Olet jalo ja hieno ihminen mutta elämä ei ole nolla-summapeliä, onnesi ei ollut keltään pois eikä ole myöhäistä löytää uutta onnea itelleis.

Ei olekaan. Se olikin ajatusleikki. Kiitos sanoistasi, mutta en ole jalo, vain ihminen ihmiselle.

Vierailija
6356/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jo tulla sieltä kaukaa tänne missä sun kuuluu olla. Täällä on sun koti ja rakkaus odottaa. Tee nyt jo jotain! 

Vierailija
6357/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia?

Ei

Vierailija
6358/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pääse sinusta irti enkä halua ennen kun tiedän varmuudella. 

Vierailija
6359/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hyvä huumorintaju on? On monenlaista huumoria. 

Vierailija
6360/6423 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hetkiä, jolloin rakkaudettomuus vyöryy yli kuin Himalajan muta (rauha heidän muistolleen). En tiedä, miksi sydän kaipaa, vaikka se ei tule saamaan kaipaamaansa, ei hiventäkään sieltä suunnasta.

auttaisko Tiibetin lämpö?

Täytyy kokeilla. Voi hetkellisesti lievittää oireita, mutta en usko, että poistaa taudin aiheuttajaa.

Palelin joka yö entisessä telä-Tiibetissä, noin 200km pohjoiseen Bengalin lahesta.