Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin rakastaa sua V.
Voisit? Mutta et?
Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan uuden entistäkin nuoremman rekry käynnissä?
Siltä vaikuttaa. Nyt iän pitää varmaan alkaa kolmosella.
Saisinpa hyvää yötä puhelimeen.
paljonko sulla näyttäisi lemmenkuumemittarissa?
-tämä on tärkeä, niin verrataan.
Tapansa kirjoittaa huokuu nokkeluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan uuden entistäkin nuoremman rekry käynnissä?
Juu. Seuraavana vuorossa on ryhmähaastattelu.
Oh läpinäkyvää
Mä tosissani yritän päästä yli sinusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ja mukavaa alkavaa viikkoa hyvin viehättävälle naiselle! Jos joskus yhteen päädytään, en tarvitse ihan mitään, enkä halua olla millään lailla tarpeellinen, vaan mieluiten niin, että molemmilla kantaa omat jalat, mutta yhdessä ollaan siksi, että halutaan olla. Sehän ei tarkoita, etteikö mielellään voisi olla avuksi ja tueksi sekä muuten huomioida, eihän suhteessa muuten järkeä ole, mutta niin, että kaiken antaa omasta tahdosta, eikä minkään roolien kautta vaadittuna.
Haluaisin kyllä ymmärtää mistä nuo ajatukset kumpuaa mutta ei niitä olisi yhtään vaikea toteuttaa. Ihan helppoa. Mulla ei ole ikinä ihmisille välinearvoa.
Mulla on sen verran että jos äijä tuollaista inisee saa potkut. En häviä siinä mitään, koska a) en haluakaan persaukista b) jos on kitsas ihminen en halua olla tekemisissä. Henkinen köyhyys on keikkein pahinta.
Vierailija kirjoitti:
paljonko sulla näyttäisi lemmenkuumemittarissa?
-tämä on tärkeä, niin verrataan.
100 F
Vierailija kirjoitti:
Tosi pitkälle olet päässyt!
Vierailija kirjoitti:
Älä. Antaudu mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siihen auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset ja mukavaa alkavaa viikkoa hyvin viehättävälle naiselle! Jos joskus yhteen päädytään, en tarvitse ihan mitään, enkä halua olla millään lailla tarpeellinen, vaan mieluiten niin, että molemmilla kantaa omat jalat, mutta yhdessä ollaan siksi, että halutaan olla. Sehän ei tarkoita, etteikö mielellään voisi olla avuksi ja tueksi sekä muuten huomioida, eihän suhteessa muuten järkeä ole, mutta niin, että kaiken antaa omasta tahdosta, eikä minkään roolien kautta vaadittuna.
Haluaisin kyllä ymmärtää mistä nuo ajatukset kumpuaa mutta ei niitä olisi yhtään vaikea toteuttaa. Ihan helppoa. Mulla ei ole ikinä ihmisille välinearvoa.
Mulla on sen verran että jos äijä tuollaista inisee saa potkut. En häviä siinä mitään, koska a) en haluakaan persaukista b) jos on kitsas ihminen en halua olla tekemisissä. Henkinen köyhyys on keikkein pahinta.
*Plus tuolla miehellähän se on välinearvo, mitä jos sillä naisella ei yhtäkkiä kannakaan jalat. Onko hän heittämässä sen sitte pellolle.
Ikävä. Kainaloa vailla. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tapansa kirjoittaa huokuu nokkeluutta.
Kukapa kissan hännän nostaa kuin E-kissa itse.
Täällä ja näitä kirjoituksia muistellessa ei saa mitään muuta kuin jännityspäänsäryn.
Vierailija kirjoitti:
Kuten tähänkin asti. Onnea siihen!
Vierailija kirjoitti:
Miten voin auttaa?
Kaivatulle rauhallista yötä ja unta.