Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5678)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämesi ei tiedä että ajattelit tämän vain pieneksi päiviesi piristykseksi. Ole varovainen.
Olet jo vienyt sen.
Näin taisi sitten käydä puolin ja toisin. Tuskallista ja turhauttavaa, sillä mitään emme voi tehdä.
Kysy irl, mitä sille voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämesi ei tiedä että ajattelit tämän vain pieneksi päiviesi piristykseksi. Ole varovainen.
Sori mä en osaa pysyä tuollaisissa rajoissa vaikka miten yrittäisin
Tästähän juuri varoitin. Ei pysy rajoissa, ei.
Tai mä oon kyllä aika hyvin ohjaksissa itseeni, että mä voin halutessani pysyä just niissä rajoissa joista sovitaan, että se jäis täysin sun omalle kontolle kuten arvasit
Maija-muruseni.. aina ikävä vaikka tiistaina nähään. Haluan kertoa sulle tärkeän jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Huomioimalla, olemalla tarpeeksi suora, kun me ollaan hieman yksinkertaisia välillä, eikä ainakaan pidä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Juuei. Ei toimi.
Eipä se sen kummempaa vaadi, kuin kysyä, että mitä meinaa tehdä töiden jälkeen. En ymmärrä miten kaikkea muuta suostutaan kokeilemaan, vaikka savumerkkejä, kunhan ei tarvitse suoraan nostaa kissaa pöydälle.
Elämä sisältää verta, hikeä ja kyyneleitä keskimäärin eniten hikeä, mikä kertoo siitä, ettei mikään ole helppoa, ilmaista tai saavutettavissa ilman ponnisteluja.
-JPP-
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Olemalla suora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioimalla, olemalla tarpeeksi suora, kun me ollaan hieman yksinkertaisia välillä, eikä ainakaan pidä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Juuei. Ei toimi.
Eipä se sen kummempaa vaadi, kuin kysyä, että mitä meinaa tehdä töiden jälkeen. En ymmärrä miten kaikkea muuta suostutaan kokeilemaan, vaikka savumerkkejä, kunhan ei tarvitse suoraan nostaa kissaa pöydälle.
Tämä onkin aika hyvä. Taidan ottaa maantaina käyttöön :)
Vierailija kirjoitti:
Se vaikuttaa, että vihaat minua. Miehelle.
En vihaa. Surettaa yhteyttömyys.
itseasiassa, kyllä se on ala ikäinen.
yhteys on tärkeä kun se oikeassa elämässä on luotu.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Totta. Sitten sitä pitää vaalia kun sen luo.
Vierailija kirjoitti:
-sivusta
Kuulostat mun murulta
Olen tuumaillut mies, että voisiko tapailu onnistua?Viihdytään molemmat myös itsekseen mutta välillä olisi kiva nukkua ja höpötellä toisen kanssa näin iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Se vaikuttaa, että vihaat minua. Miehelle.
Ole "miehelle" ystävällinen, niin hän palkitsee sinut lyttäämällä maanrakoon.
sydämet täytyy saattaa yhteen.
Hän komealta näyttää hän kaikki toiveet täyttää hän on mies jota naistet rakastaa,on kova sekä hellä hän tuntee sydämmellä...ikävä sinua rakkaani,tahtoisin syliisi