Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (5678)
Sydämeni valitsi hänet eikä luovuta, vaikka järki haraa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sydämesi ei tiedä että ajattelit tämän vain pieneksi päiviesi piristykseksi. Ole varovainen.
Sori mä en osaa pysyä tuollaisissa rajoissa vaikka miten yrittäisin
Voitaispa jutella kaikesta ilman rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, en malta odottaa huomista näkemistä ;)
Kauniita unia, nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sydämesi ei tiedä että ajattelit tämän vain pieneksi päiviesi piristykseksi. Ole varovainen.
Olet jo vienyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan välillä niitä rooleja, joita te esititte. Aivojen on vaikea päättää mikä on totta, eikä ihme. Ettehän tiedä itsekään keitä olette.
Tietääkö kukaan? Koko elämämme esitämme, itsellemme ja muille.
Tiedän ainakin itse kuka olen. Lähetin terveiset kahdelle eri miehelle, joiden koko arkinen elämä perustui sekä valheisiin että muihin kerroksiin. Perustuu edelleen.
Mies, voisin tulla "lenkille" luoksesi. Kyllähän seksikin on liikuntaa..
Se vaikuttaa, että vihaat minua. Miehelle.
Sydämeni kaivatulle hyviä öitä ja unia.
Ehkä mä kysynkin niin päin, että mistä me ei voida jutella.
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni valitsi hänet eikä luovuta, vaikka järki haraa vastaan.
Ihmisen rohkeus asuu sydämessä, niin jos sun järki ajattelisi järkevästi se ei yrittäisi ottaa matsia sydäntä vastaan 😁
Mun järki on niin järkevä, että se on jo luovuttaneena jossain nurkassa. Ehkä hakkaa päätä siellä seinään tai pureskelee kynsiään, mut luovuttanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mä en osaa pysyä tuollaisissa rajoissa vaikka miten yrittäisin
Tästähän juuri varoitin. Ei pysy rajoissa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Huomioimalla, olemalla tarpeeksi suora, kun me ollaan hieman yksinkertaisia välillä, eikä ainakaan pidä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vaan😁 Mä voin jatkaa sit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet: miten teidän huomion saa parhaiten? Jos siis tiedän, että kaivattuni on ajatellut minua, mutta ei kuitenkaan asiat ole edennyt?
Huomioimalla, olemalla tarpeeksi suora, kun me ollaan hieman yksinkertaisia välillä, eikä ainakaan pidä leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Juuei. Ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä kysynkin niin päin, että mistä me ei voida jutella.
Mun kanssa ainakin voi jutella ihan kaikesta. Just siitäkin josta ajattelisit ettei voi tai liian monimutkaista selitettäväksi. Yritän parhaani että ymmärrän ja osaan kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo vienyt sen.
Näin taisi sitten käydä puolin ja toisin. Tuskallista ja turhauttavaa, sillä mitään emme voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, voisin tulla "lenkille" luoksesi. Kyllähän seksikin on liikuntaa..
Voin lähteä maratonille kanssasi milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tulla vaan😁 Mä voin jatkaa sit
Ei onnistu. Häntä hermostuttaa vieläkin.