Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6230)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kerrankin olisit täällä, niin kaikkea hyvää sinulle! :)
Olenkin nyt käväisemässä täällä, jos olis joku kiva viesti. Kaikkea hyvää sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa, jos laitan tänne viestin, niin saan Wa:n 1min sisään viestin. :D
Mulle tuli tänne viestejä kun näimme kasvotusten. Aikoinaan.
No sä voit olla sit mun entinen kaivattu, sille likalle oli jotenkin hankala puhuu. :D
Miksi oli hankala puhuu? Jännititkö itse häntä vai oliko hän jotenkin sosiaalisesti rajoittunut?
Hän on ujo ja tuskin seuranikaan oli kovin kiinnostavaa, kun kyllä hän pystyi puhumaan silloin kun piti puhua.
Kuule, jos vaikka hänkin jännitti just sua, kun oli ihastunut 💗
Vierailija kirjoitti:
Mietin miltä toosasi tuntuisi herkille sormilleni.
Laita ne sinne rohkeasti sisään ja minä kytken virran päälle niin nähdään ovatko sisuskalusi oikeilla paikoilla
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain olla kanssasi. Mulla on sellainen jatkuva kaipaus sun lähelle. Haluaisin oppia tuntemaan, kuka olet. Haluaisin tietää, miltä kosketus tuntuu.
Mulla ei ole mitään mallia tähän. Koen, että olen vain yksi palanen palapelistä, jossa on monen muunkin ihmisen halut, tunteet ja tarpeet.
Mitä itse haluaisit?
Minun haluni on alisteinen kaivattuni tahtomisille. Ilman hänen tahtomistaan ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Käytkö missään kotikorttelisi ulkopuolella? Vaikea törmätä vahingossa.
Yritin törmäillä kesän aikana muutaman kerran, mutta enpähän nähnyt. Pidit kai etäisyyttä.
En osaa lopettaa kaipausta. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa, jos laitan tänne viestin, niin saan Wa:n 1min sisään viestin. :D
Mulle tuli tänne viestejä kun näimme kasvotusten. Aikoinaan.
No sä voit olla sit mun entinen kaivattu, sille likalle oli jotenkin hankala puhuu. :D
Miksi oli hankala puhuu? Jännititkö itse häntä vai oliko hän jotenkin sosiaalisesti rajoittunut?
Hän on ujo ja tuskin seuranikaan oli kovin kiinnostavaa, kun kyllä hän pystyi puhumaan silloin kun piti puhua.
Kuule, jos vaikka hänkin jännitti just sua, kun oli ihastunut 💗
Sitä ei enää ikinä saa tietää, kun ei nähdä ja yli oon jo päässy. Olisi kyllä muuten ihan kiva koittaa vielä jutella hänen kanssaan. :) On vaan tämä palsta koukku jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain olla kanssasi. Mulla on sellainen jatkuva kaipaus sun lähelle. Haluaisin oppia tuntemaan, kuka olet. Haluaisin tietää, miltä kosketus tuntuu.
Mulla ei ole mitään mallia tähän. Koen, että olen vain yksi palanen palapelistä, jossa on monen muunkin ihmisen halut, tunteet ja tarpeet.
Mitä itse haluaisit?Minun haluni on alisteinen kaivattuni tahtomisille. Ilman hänen tahtomistaan ei tule mitään.
Useinko näette?
Käytin vahingossa samaa sydäntä.
M20 nano_nagE
huikkas mulle ensteks
Kaksiksella. Huom. 🥳
Tarjosi masunaluksen
rapsutettavaksi +
heilutti häntää.
Älkää siis alkako
kehdonryöstäjäksi
kiukutella. En tiennyt
hänestä mitään. 🤫 E
Vierailija kirjoitti:
tuima ufo mummo💗
Täällä!
Tekisi mieli laittaa sille viestiä wa, mutta se olisi jo liian läpinäkyvää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuima ufo mummo💗
Täällä!
Moi 👋 ufomummo! E
Anteeksi, että en jekkuillut vielä.
A, haluaisin sua niin kovasti. Ja tiedän että sinäkin minua!
Te quiero, hermosa.🤍