Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6134)

Vierailija
4581/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli laittaa sille viestiä wa, mutta se olisi jo liian läpinäkyvää..

Miksi se olisi paha asia? Jokainen meistä on ihminen, ihmisillä on tunteet. Sehän on vain kunnianosoitus, että joku toinen on nähnyt minut ja on kehittänyt lämpimiä tunteita. Olivat ne sitten totuuteen tai mielikuviin perustuvia, mutta silti. Eri asia jos vaadit jotain tai et kunnioita hänen tahtoaan jos hän sen selkeästi sinulle ilmaisee. 

Vierailija
4582/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuletko sunnuntaina luistelemaan? Tai maantaina tekemään kanssani mäkitreenin?

M20? x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4583/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut sen kolmannen mutta kyllä tämä hyvä on nyt näin, hoidettavia on ollut riittävästi ja kaikki muu päälle.

Vierailija
4584/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääkin jo sen verran että on aika ajatella itseä enemmän. Lapset eivät tarvitse enää samalla tavalla. Kivan vapaata.

Vierailija
4585/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hauskaa, jos laitan tänne viestin, niin saan Wa:n 1min sisään viestin. :D

Mulle tuli tänne viestejä kun näimme kasvotusten. Aikoinaan. 

No sä voit olla sit mun entinen kaivattu, sille likalle oli jotenkin hankala puhuu. :D

Miksi oli hankala puhuu? Jännititkö itse häntä vai oliko hän jotenkin sosiaalisesti rajoittunut?

Hän on ujo ja tuskin seuranikaan oli kovin kiinnostavaa, kun kyllä hän pystyi puhumaan silloin kun piti puhua.

Kuule, jos vaikka hänkin jännitti just sua, kun oli ihastunut 💗

Mulla on ollut just tuo tilanne. Kaikkien muiden kanssa juttu lensi ja huumori kukoisti mutta sit se yksi ihanuus; luu oli syvällä kurkussa aina kun hän ilmestyi näköpiiriin. Sanat juuttui jonnekin eikä niitä tullut… keskustelu oli ERITTÄIN HANKALAA…

Vierailija
4586/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä uskoisi, ettei minulla ole vielä tänäkään päivänä tietoa siitä, mitä oikeastaan tarkoitit sillä mitä sanoit. Silti se ilmeisesti jätti meikäläiseen aika syvän jäljen. Kahdeksan vuotta kun on melko pitkä aika ajatella päivittäin ihmistä, jota ei oikeastaan edes olisi lupa ajatella.

Ja mitähän silloin on sanottu?

Vierailija
4587/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freddy, that's right.

Vierailija
4588/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua parisuhdetta kanssasi haluan suhteen. Työpäiviin ja niiden jälkeiseen aikaan satunnaista piristystä. Tunnen suurta vetoa sinua kohtaan, vaikka en kunnolla sinua tunne. Aamulla ensimmäisenä katson kun tulet töihin ja tauoilla haen katseellaani salaa missä menet. Tätä on jatkunut jo vuoden, eikä parin kuukauden takainen avautuminen kanssasi helpottanut asiaa kun tiedän, että sinullakin on haluja minua kohtaan.

En halua parisuhdetta kanssasi haluan suhteen. Työpäiviin ja niiden jälkeiseen aikaan satunnaista piristystä. Tunnen suurta vetoa sinua kohtaan, vaikka en kunnolla sinua tunne. Aamulla ensimmäisenä katson kun tulet töihin ja tauoilla haen katseellaani salaa missä menet. Tätä on jatkunut jo vuoden, eikä parin kuukauden takainen avautuminen kanssasi helpottanut asiaa kun tiedän, että sinullakin on haluja minua kohtaan.

Osuu, ja sopii minulle! En minäkään oikeasti halua parisuhdetta sinun kanssasi ja kunnon (salaisella) pano suhteella pääsen näistä haluista joskus vielä eroonkin. Ehdota rohkeasti kasvotusten, niin sovitaan säännöt!

En vaan usko että olet kaivattuni, taidan joku päivä ottaa puheeksi, kunhan rohkaistun ensin. Tämän vuoden puolella kuitenkin :)

Vierailija
4589/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4590/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipu ei muuten ala S-kirjaimella.

Vierailija
4591/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M20 asutko lähellä? E

Vierailija
4592/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina, jotenkin olet ihailtava <3

Vierailija
4593/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, että en jekkuillut vielä. 

Kolttosiako ajattelit viattomalle?

Vierailija
4594/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kyllä paljon sanoja tarvittu, ihan yksikin oli riittävästi.

Vierailija
4595/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää koskaan vauvoja. Nyt on hyvä näin ja lapset jo isoja. Seuraava luku alkaa.

Silloinhan se just olis tosi helppoa kun ne isommat paapoo vauvaa. Aika nopeesti ne kasvaa kumminki. En oo oikein ymmärtänyt tuota ajatusta ikinä, joka monella kaverillakin on. Oon ilmeisesti hyvä unohtamaan millaista se oli kun jäi ajatus että oli mukavaa aikaa eikä rajoittanut mua tai väsyttänyt. Enemmän sitä miettii että tapahtuisko keholle ihmepalautuminen viel kerran vai ei

Vierailija
4596/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko minut luoksesi sen jälkeen, kun se loppuu? Haluaisin nukkua sinua halaten.

Tottakai haluan

Vierailija
4597/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään elämään ei voi tulla väkisin.

Vierailija
4598/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies eilen illalla ei onnistanut naisten naurattaminen niin kokeile tätä iltaa 💖 pää täyteen niin kyllä aina jollakin pienellä kivalla sanalla lohkee 😘 kannattaa ottaa heti ylös vaik snäppi, ei tartte somessa huudella jälkikäteen jos et heti vaikka tajua/ymmärrä mitä tuli tehtyä🤭 👍🥰 

Vierailija
4599/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä kyllä paljon sanoja tarvittu, ihan yksikin oli riittävästi.

Jos on käytetty sitä isointa, niin mikä siinä sitten on enää epäselvää?

Vierailija
4600/6134 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää koskaan vauvoja. Nyt on hyvä näin ja lapset jo isoja. Seuraava luku alkaa.

Silloinhan se just olis tosi helppoa kun ne isommat paapoo vauvaa. Aika nopeesti ne kasvaa kumminki. En oo oikein ymmärtänyt tuota ajatusta ikinä, joka monella kaverillakin on. Oon ilmeisesti hyvä unohtamaan millaista se oli kun jäi ajatus että oli mukavaa aikaa eikä rajoittanut mua tai väsyttänyt. Enemmän sitä miettii että tapahtuisko keholle ihmepalautuminen viel kerran vai ei

Ei nyt ihan kohdattu näissä ajatuksissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän