Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26
Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (6423)
Vierailija kirjoitti:
En ehdi tänään palstailla. Olen pillupesulla koko illan.
Kaikella rajansa..
Onko sun työpäivä jo loppu? Mitä jos viimeiseksi laittaisit mulle viestin? Ihan mistä aiheesta vain.
Peskää suutanne saippualla koko ilta ja yrittäkää huomenna uudelleen, härski-hartikaiset.
"Jälkiviisaudella näen:
rakastin itsekkäästi."
Miten siitä saisi epäitsekästä?
"Puhuin palavasti, kun
sinä halusit kuiskauksen."
Vieläkään ei ole myöhäistä.
"Vaikenin, rakkaus
kertoi: minuun sattuu.
Miksikö? Mukavuudenhalussani
pelkäsin, että haavoittunut
rakkautemme sanat saatuaan
polttaisi kaikkeutemme."
Mitä tämä tarkoittaa?
"Keskellä kipua ymmärsin:
yksin selviäminen
saattaa olla uhoa, ja vahvuus
voikin olla myöntää,
ettei halua olla yksin."
Oletko nyt?
"Minä siis tarvitsen sinua,
enemmän kuin muuta."
Missä muodossa?
"Paljastui myös, että
sydämeni kertoo valheita
pelastaakseen kasvoni."
Eikö sydän puhu aina totta?
"Haluan nähdä julkisivusi taakse.
Hiuksesi märkänä ja laittamattomana.
Silmäsi vailla varjoja ja korostusta.
Vihasi, joskus aiheettomankin.
Ilosi ja naurusi, sillä onnea ei
tuotu tänne kätkettäväksi."
Niin minäkin sinun.
"Mutta en teeskentele pyhimystä.
Myös sinun täytyy uskoa siihen,
että kahden epätäydellisen onni
voi tehdä maailmasta täydellistä."
En ihan usko, että täydellistä tulisi. Riittäisi, kun olisi hyvää ja onnellista.
"Rakkauden ei kuulu alkaa
uuvuttavalla ja kuluttavalla
valloitussodalla."
Ei niin ja välillä on tuntunut, että voiko tällaisen jälkeen tulla mitään hyvää. Mutta voi, jos on rakkautta ja tahtoa.
Se mikä riittää pitämään toisen tyytyväisenä loppuelämän, ei riitä toiselle edes yhden päivän elämänsisällöksi. Lopputuloksena olis kaksi onnetonta sielua.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä riittää pitämään toisen tyytyväisenä loppuelämän, ei riitä toiselle edes yhden päivän elämänsisällöksi. Lopputuloksena olis kaksi onnetonta sielua.
Mitä sinä sitten vaadit? Oletko vaatelias? Mikä tekisi tyytyväiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sun työpäivä jo loppu? Mitä jos viimeiseksi laittaisit mulle viestin? Ihan mistä aiheesta vain.
Loppu jo. Vastahan muutama päivä sitte laitoin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tyytyväinen puoliso ja itse olet tyytyväinen hänen kanssaan, pidä hänestä kiinni. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko ihmiseen olla ärsytys ja himo yhtä aikaa?
Tämä on lähes aina kyseessä kun nainen haluaa miestä. Niin ärsyttävä ukko että kiihottuu. Sanoisin että tämä on 95% naisista totuus. Alistuminen kiihottaa. Silloin kun mies laittaa naiselle vastaan ja nainen tuntee itsensä heikoksi, niin mahla valuu. Tämänkin naiset järjestelmällisesti kiistävät. Totuus on totuus. Biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten vaadit? Oletko vaatelias? Mikä tekisi tyytyväiseksi?
Ei näitä avata anonyymeille, liian arvokkaita asioita tallottavaksi. Tosielämässä vastataan jos kysytään.
Vierailija kirjoitti:
On loppu.Rupatellaan täällä, kun ei sullakaan oo mitään maata mullistavaa sanottavaa.
Hyvää viikonloppua, rakkaani.
Aina vaan näen siellä vasemmalla ylhäällä oman nimikirjaimeni, nähdäänköhän sama? Sekä tietenkin sen pääasian, kesäisen, komean -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on lähes aina kyseessä kun nainen haluaa miestä. Niin ärsyttävä ukko että kiihottuu. Sanoisin että tämä on 95% naisista totuus. Alistuminen kiihottaa. Silloin kun mies laittaa naiselle vastaan ja nainen tuntee itsensä heikoksi, niin mahla valuu. Tämänkin naiset järjestelmällisesti kiistävät. Totuus on totuus. Biologiaa.
Höpöä. Juu, tekee kyllä mieli, mutta vain potkaista persuksille. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on tyytyväinen puoliso ja itse olet tyytyväinen hänen kanssaan, pidä hänestä kiinni. Helppoa.
Palstailu & Puoliso ei kuulu mun maailmassa samaan lauseeseen. Sulkevat toisensa pois. Jos valitsee toisen, valitsee toisen pois. Pidän näissä sydämen asioissa mustavalkoisuudesta.
Toinen vaihtoehto on pelko, eikä pelätessä tee mieli muuta kuin juosta karkuun. Tuo on joidenkuiden miesten fantasiaa, kun haluavat alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstailu & Puoliso ei kuulu mun maailmassa samaan lauseeseen. Sulkevat toisensa pois. Jos valitsee toisen, valitsee toisen pois. Pidän näissä sydämen asioissa mustavalkoisuudesta.
Järjenköyhyyttä tuo on.
Saatan vaikuttaa alistuvalta, mutta en ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutuista päätellen ei taida sulla olla naisiin muuta kontaktia kuin nettiyhteys... 🤔
pillupesulle...