Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveiset kaipaamallesi! 9/26

Vierailija
10.09.2026 |

Kaipuu jatkuu. Muut asiat ja asiattomuudet eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (6423)

Vierailija
4361/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olee etelässä aika nätti ruska. Olisi kiva lähteä ulkoilemaan kanssasi.

Niin. Harmi ettei tule puheeksi.

Vierailija
4362/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni täällä antaa tekoälyn kirjoitella kaipausviestit ja runut?

Ei kai openAI egentit ole karanneet ja kirjoittele täällä toisilleen?

Ei. Yhdellä täällä on outo harha siitä että about kaikki sivistyneet kaipaukset on tekoälyllä tuotettu ja ainoastaan mielenvikainen lässytys ja one-linerit voi olla ihmisperäistä.

en taas usko tuohon, kun onhan melkein jokaisella työpaikallaki joku joka jaarittelee kahvihuoneessa niin kauan että huomaa kaikkien muiden häipyneen.... 🤭 inhimillistä tavallaan. Sivusta vaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkalla 😁

Vierailija
4364/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen

Olen aivan liian kuuma tuollaiseen. Sinä tulet tai ei tule mitään. Minä en odottele mitään, mutta saatan antaa mahdollisuuden, kun tulet.

Susta ei mitään kuulu – joten antaa olla. Et ole todellinen. Kaipaan tässä ja myt.

Et ymmärtänyt. Minusta ei tule kuulumaankaan, saat yrittää itse jos niin haluat. En minä juokse perässä, ei ole mitään tarvetta. Jos joku sellaista odottaa, hän saa tehdä kahta enemmän itse, eikä mitään takuuta anneta. Seksiä piisaa pyytämättäkin, syvempään etsin sellaista, jota et ole todistanut olevasi.

Tämä sinun asenne oli se miksi en lähtenyt perääsi, jos siihen nyt edes selitystä kaipaat. Hyvää syksyä.

Mutta sinun perääsi olisi pitänyt lähteä, joten miten asenteesi eroaa?

Ei tietenkään olisi pitäny, mut jos olisit tullu edes hieman vastaan. Tosin turha sitä enää on miettiä. :)

Vierailija
4365/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioo, antakaa mulle huomioo! Tarvin huomioo! Nyt ilmoitan tänään jo seitsemännetoista kerran anaonyymisti kaivatulleni, että just nyt lähden, jätän ja unohdan. Sillä huomiosta elän, sitä hengitän, ja ilmoittelen niin pitkään kunnes huomioni saan. Nainen tai mikä milloinkin. Huomio!

Vierailija
4366/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut ihanaa seksiä sun kanssa, mut se taisi mennä ohi. Et oo täällä. Tyydytäään nykyiseen tilanteeseen siis. Adios armaani.

Jos soitat niin toiveesi toteutuu varmemmin kuin täällä.

En todellakaan aijo soittaa. Sulle passiiviselle empijälle. Mieluummin tyydyn nykyiseen osaani. Heipat  vaan sulle!

Heippa.

Vierailija
4367/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

aina yhteystietoja sun muuta mieluiten kasvotusten, eikä nummerotiedustelusta tonkimalla ja sen jälkeen yhteyttä. kuulostaa .. sellaiselta.

nöissä trollit yrittää sekoittaa ja pilata.

pst. alaikäinen pentu, hoida omat asiasi.

Vierailija
4368/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomioo, antakaa mulle huomioo! Tarvin huomioo! Nyt ilmoitan tänään jo seitsemännetoista kerran anaonyymisti kaivatulleni, että just nyt lähden, jätän ja unohdan. Sillä huomiosta elän, sitä hengitän, ja ilmoittelen niin pitkään kunnes huomioni saan. Nainen tai mikä milloinkin. Huomio!

Mutta mähän lähden ihan oikeesti, enkä palaa.

Vierailija
4369/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pentu meneppä nyt "virkkamaan" vähän vähän nenänalustaasi.

Vierailija
4370/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin sulle aidon mahdollisuuden, se meni ohi

Se meni meiltä niin ohi, ettei edes tiedetty siitä mahdollisuudesta 😂

Vierailija
4371/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin paikan, missä voimme lempiä rauhassa suojassa katseilta. Jos oot vielä töissä, niin voidaan heti tutustua siihen. m->n

Vierailija
4372/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lähden nyt, hyvästi

Hei ny sit

Vierailija
4373/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen runkannut mulkkuni mustelmille, huhhuhhh!

Onko tämä sinun käsitys rajusta seksistä? 😂

Vierailija
4374/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa sun kanssa, ja on tosiaan kauniin värisiä lehtiä vähän kaikkialla

Mihin mennään?

Kai me jokin ulkoilualue keksittäis, mutta onko sillä lopulta niin väliäkään että mihin kunhan toistemme seurassa

Vierailija
4375/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tehdään aloite tyypille, jota näkee 1-2 kuukauden välein ihmisjoukossa puolisonsa kanssa?

Ei tehdä.

Vierailija
4376/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kaivannut villiä seksiä, rajojen rikkomista ja muuta, just sun kanssa. Kun näitä lukee, niin eipä ole näköpiipiirissä. Jään odottamaan, jos niin haluat, mutta elän elämääni, niinkuin haluan. Seksi on melkoisen tärkeä osa siinä. T. Villi nainen

Olen aivan liian kuuma tuollaiseen. Sinä tulet tai ei tule mitään. Minä en odottele mitään, mutta saatan antaa mahdollisuuden, kun tulet.

Susta ei mitään kuulu – joten antaa olla. Et ole todellinen. Kaipaan tässä ja myt.

Et ymmärtänyt. Minusta ei tule kuulumaankaan, saat yrittää itse jos niin haluat. En minä juokse perässä, ei ole mitään tarvetta. Jos joku sellaista odottaa, hän saa tehdä kahta enemmän itse, eikä mitään takuuta anneta. Seksiä piisaa pyytämättäkin, syvempään etsin sellaista, jota et ole todistanut olevasi.

Tämä sinun asenne oli se miksi en lähtenyt perääsi, jos siihen nyt edes selitystä kaipaat. Hyvää syksyä.

Ette tunne toisianne, mussukat.

Vierailija
4377/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei,

aina yhteystietoja sun muuta mieluiten kasvotusten, eikä nummerotiedustelusta tonkimalla ja sen jälkeen yhteyttä. kuulostaa .. sellaiselta.

nöissä trollit yrittää sekoittaa ja pilata.

pst. alaikäinen pentu, hoida omat asiasi.

Jep. En ala soittelmaan ihmiselle joka ei ole itse antanut numeroaan.

Vierailija
4378/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vaan tulannut aikaani täällä, mutta en enää. Tulin just järkiini. Se on moro!

Jeeee! moikkaaaaa

Vierailija
4379/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mähän lähden ihan oikeesti, enkä palaa.

Et ole lähdössä mihinkään, sen tiedät itsekin. Halusit vain kiukutella ja tuulettaa tunteita huomionhakuisella tilityksellä, mikä etenkin anonyyminä kerää härkkijöitä naurettavuudellaan ja siksi sinä kohta ajattelet, että ei se kaivattu ehkä lukenutkaan sitä ja tulet uudestaan. Jos olisit oikeasti lähdössä, lähtisit vähin äänin. Nyt palaat takaisin katsomaan reaktioita ja levy pyörii eteenpäin, kunnes jonakin päivänä on taas tämän biisin vuoro. Olet onneksesi anonyymi, takaan, että jokainen ei-epätoivoinen mies kiertää kaukaa, jos omilla kasvoilla tuollaisia selittäisit.

Vierailija
4380/6423 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa sun kanssa, ja on tosiaan kauniin värisiä lehtiä vähän kaikkialla

Mihin mennään?

Kai me jokin ulkoilualue keksittäis, mutta onko sillä lopulta niin väliäkään että mihin kunhan toistemme seurassa

Soita tai laita viestiä niin sovitaan tarkemmin. :)